Onko teillä tiedossa sivuja, joihin pääsee katsomaan elokuvia rekisteröitymättä ja ilmaiseksi? Hdfin kun ei enää mulla toimi , niin jotain uusia paikkoja. Ja tekstitykset suomeksi. Nälkäpelit, hobitti ja tarusormusten herrasta olis kiva siltä sivustolta löytyä :)
ilmaisia sivustoja elokuvien katseluun ?
3
107
Vastaukset
- Tulisydän600
ja onko toi popcorn time laillinen tai luotettava sivusto?
- janne23
en jaksa uskoa, että joku sivusto, missä voi katsella kaikkia elokuvia ihan ilmaiseksi, olisi laillinen..
- Putte_Kandaun
Ei ole lakia joka tekisi noista laittoman katselijalle mutta maalaisjärki käskee olemaan antamatta rikollisille oikeita tietojaan ja luottokorttitietojansa kuten joku urpo oli yhdessä viestissä ihmetellyt kun hdfin oli vienyt tililtä rahaa. Samoin mikä tahansa popcorn time yms sivusto on rikollisten pyörittämiä joten käyttö omalla vastuulla eikä kannata itkeä jos jotain sattuu. Mitään ei välttämättä satu mutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693