5cm kasa taululle!

Ampumamerkki

Ois sellainen kysymys että missä voisi ampua rynnäkkökiväärillä ampumaradalla kuulumatta mihinkään reserviläisjärjestöön? Ei ole aikaa olla mukana järjestötouhuissa, pelkkä ampuminen riittäis hyvin!! Asun E-karjalassa jos siitä tiedosta on hyötyä ja olen 50

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rggr

      Syyriassa tai Ukrainassa.

    • r-e-s-s-u

      Rk:lla voit ammpua radalla helpoiten kuulumalla reserviläisiin ja se ei edellytä osallistumista mihinkään järjestötouhuiluun. Ressuissa voi myös vain ampua ja harjoitella ammuntaa osallistumatta mihinkään muuhun. Itse tee juuri näin, tosin olen silloin tällöin mukana myös ammunnan kolutuksessa.

      Eli reserviläisissä voi vain käydä ampumassa seuran vuoroilla.

      • Ampumamerkki

        Kiitos paljon vastauksesta, otan yhteyttä lähimpään seuraan lähiviikkoina jo!


    • r-e-s-s-u

      Hyvä päätös! Useimmilla seuroilla on laina-aseita kuten ressukivääreitä ja 9mm pistoleita sekä ta-kalustoa, perinneaseita ym. Aseita saa yleensä ampumavuoroilla lainaksi patruunakuluja vastaan. Osallistu myös ammunnan peruskursseille ja hanki sra lisenssi sekä pidä ampumapäiväkirjaa. Näillä papereilla todistat harrastavasi reserviläisammuntaa ja edellytykset oman kaluston hankkimiseen täyttyvät. Ressuissa touhu on ohjattua, mutta vapaamuotoista. Saa mukavaa seuraa ja muutoinkin kimpassa on hauskempi harrastaa kuin yksin. Jos osallistut joskus valtakunnallisiin kisoihin, niin ammumme sitten samassa luokassa eli H50.

    • Kaikenlaista_toimintaa

      Katso MPK:n nettisivulta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2019
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1301
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1194
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 11
      994
    Aihe