Näyttäisi että tältä viikolta yksi littana käynti on laskutettu kahdesti? Täytyypä alkaa maanantaina tarkemmin selvittelemään. Tarkistakaa tilinne siis!
Onko Lidl laskuttanut kahdesti?
2
98
Vastaukset
- makkarainen
Mikä littana? Vai iltana...
Huoleton olen ollut kassalla kun ovat osanneet oikein kirjata laskut. Sitä paitsi tuijotan tarkkana koko ajan kertyvää summaa. Muistaakseni vain kerran ostaessani -30% olivatkin ryökäleet ahnehtineet normaalin hinnan. - Säilytäainakuitti
Ostin joskus Litiäisestä paidan ja maksoin 2 paitaa huomaamatta siinä paikanpäällä,no seuraavalla kerralla sain palautuksen ylimaksetusta paidasta.Muutenkin jos ostaa jonkun sähkölaitteen ja se ei toimi,saa rahat helposti takaisin tai takuuseen uuden jos tuotetta sattuu vielä olemaan hyllyssä,mikä on kyllä epätodennäköistä jos on ollut tarjouspäivänä vain rajoitettu erä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849