Olen 24 vuotias, xl kokoinen tyttö pirkanmaalta. Vaikka olenkin pullukka, minulla on muotoja ;) En ole siis mikään pallo.
Jos kiinnostuit, laita viestiä ja kysy lisää.
24 vuotias xl tyttö
11
63
Vastaukset
- rokkaei
Kiinnostuin..
- kiinostunu
Mitä haluaisit tehdä? ;)
Kiinnostuneet voi laittaa viestiä sähköpostiin [email protected]
- kiinostunu
Laitoin sähköpostii, vastaa nii jatketaa keskusteluu ;)
Hei vaan. Olet ilmeisesti tyttö makeimmillaan. Saa tytöllä muotoja olla ja sitä kiihottavampi. Pulleus on ihana asia suuseksissäkin, nuolisin ja pusuttelisin sellaisia huulia todella kiihottavasti, josta olis tosi makeeta jatkaa hellästi glitoriksen ja muiden herkkien paikkojen kanssa. Pulleat reidet ja peppu olis vaan plussaa siinä kiimassa. Varmaan nauttisit. Tule hoitoon.
- homo123
runkrunk
- mnnmm
Ei sua taida itseäsi kiinnostaa ku et sähköpostiin vastaa?
- kiima5
kyllä kiinnostaa
- 30-60min
Paljonko maksaa 30 minuuttia entäpä 60 minuuttia???:)
- Haluaisin_pullukkaa
Mite sulle saa lähetetyks sähköpostia?
- Jaska1910
Ilmoa vaan seksireffeille ja sihteeriopistton niin huomaat etä kyllä pullukoistakin tykätään, saat samalla raha-asiatkin kondikseen kivojen herrasmiesten seurassa. Tulisin itsekin mieluusti tunniksi pelehtimään nuoren pullukan kanssa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448921
- 785442
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383914Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543282- 463181
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273155- 412266
- 341902
- 2091747