Tämä uusi foorumi Suomi24

Mohikaani_27

* Antaa mahdollisuuden ylläpidolle tai kuka sitä nyt harrastaakin, estää monilla tapaa lähettämästä viestin palstalle. Mulle se on alkanut pätkimään yhteyttä nettiin, ja herjaa, että " Et ole yhteydessä nettiin!" Ja jos ei oo, ei voi lähettää viestejäkään palstalle. Mulle tapahtuu tätä yhtenään, vaikka käytän yleensä lankayhteyttä, joka ei koskaan muissa netin käytössä ole ksokaan pätkinyt, paitsi nyt tällä uudella 24 palstalla ?

4

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pätkiiväliinmullakin

No tuskin tuo suomi24 vika on ? Paremminkin oman nettiyhteytesi.

• JoitainAjatuksiaKoneista

Eilen illalla oli S24:llä jotain yleistä häikkää, eli heidän laitteistonsa ei toiminut kunnolla. Siitä tuli ilmoitus koneelle.

Vanhoissa tietokonelaitteissa voi tietenkin esiintyä vikoja. Kannattaisi Mohiksen mennä lähikaupungin johonkin ammattiliikkeeseen, mitä niitä nyt saattaa olla, kuten Musta Pörssi, tai Expertti ja jotka ymmärtävät laitteista.

Tahi ihan ensimmäitteks siihen firmaan, jonka kanssa hänellä on nettisopimus, esim. Elisa, Saunalahti, DNA...

Kait Mohiksen kone on muutoin kunnolla suojattu? Esim. suomalainen F-Secure on käsittääkseni hyvä firma.

• HelvetillistäUhkapeliä

Lisäänpäs vielä: puhelinmyyjät sotkivat asioitani viime syksynä.

Kokemattomuuttani menin mukaan heidän ehdotuksiinsa, muistamatta mitä olin sopinut oman operaattorini kanssa. Tästä syntyi hämminkiä ja peruutuksia. Suututti.

Koko puhelinmyynti tulisi kieltää.

Älkää ottako osaa mihinkään nettkilpailuihin joissa " olet juuri miljoonas asiakas! Paina nappia nopeasti ja voit voittaa esim. älypuhelimen!" Tietosi leviävät n. sadalle muulle firmalle, "yhteistyökumppaneillemme", ulkomaille asti ja sähköpostisi tulevat hetkessä täyteen roskapostia.

Esim. Bonniersin roskapostia ei näköjään voi edes pyynnöstäkään perua. Heidän nk. "Peru"-nappinsa ei toimi. Myöskään muuan pelifirma Karamba ei ota tajutakseen, etten ole uhkapeluri, eikä minua kiinnosta "olet juuri voittanut 100 ilmaista ruletin pyöräytystä!"

Kaikille näille tulee sanoa jyrkästi "EI!", eli "Peru".

• EiNettiarvonnoille

Tällaisten pelien kautta leviää myös mahd. salainenkin puhelinnumerosi. Eilen eräs mies yritti kaupata vitamiineja.

Pidän tuota kotirauhanhäirintänä, johon olen kylläkin itse itseni altistanut. Ottamalla osaa yhteen nettiarvontaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      102
      1717
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1541
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      140
      1454
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1420
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1351
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1205
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1111
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1011
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      982
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      975
    Aihe