Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

suuseksiä ilman 69 asentoa? (miehet vastatkaa)

njoooooo

Miksi mieheni ei suostu harrastamaan kanssani suuseksiä ilman 69 asentoa? Tarkoitan, että vuorotellen tekisimme. Miehelle erikseen suihin otto ja minulle erikseen pimpin nuolenta. Mieheltä en saa kunnon vastausta.

Eräs syy oli, että mun alamahapömppö näkyy siinä ja mies ei tykkää. Näkyykö se muka oikeasti, vai huijaako mies? Tuntuu kummalta, että se näkyisi.

Toinen syy oli, että mies ei jaksa, kun haluan niin monta orgasmia.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastamaan

      Miehellä on erilaiset aivot. Mies voi keskittyä vain yhteen asiaan kerrallaan.
      Naiset ja miehet olemme erilaisia onneksi.
      Tuo ”harrastamaan” on aika erikoinen termi. 69-suuseksi harrastuksena?

    • edfghkjl

      ilman 69 asentoa se alkaa ottaa niskaan ainakin mulla jos orkun lähtö jostakin syystä pitkittyy naisella ja sitten yleensä ne on sen verran spagettia ettei ne jaksa ottaa suihin kun minulla ei lasti lennä koskaan alata 20 min ei sellaista naista vielä ole polvilleen eteeni tullut että alla 10 min mällit lentäs

    • aloittajaaaaaa

      Näkyykö se naisen mahdollinen mahapömppö siinä pimppiä nuollessa vai ei?

    • pullikointiako

      Eihän pömppö minnekkään häviä olipa miten tahansa ja alastonna kuulostaa tuo homma hoidettavan.. miehen alennusta on tuo haluan monta orkkua ja hän ei jaksa... mikäli tv-ohjelman mukaan kullasta on tullu pullukka niin se täytyy hoitaa kuntoon..

    • 69996

      jos nainen makaa selällään niin yleensähän pömpöt "leviävät" tai tasaantuvat , jolloin mun mielestä erikseen olisi juuri parempi. Toisaalta 69 asentona on jotenkin seksikkäämpi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe