muistan kaikki ohjelmat mitä ladannu melkein mutta ei pelejä kaikki kun niitä niin monia
pelit kaikki vaan
9
121
Vastaukset
- henrikijäs72
demopelejä penannu useita monta cdeita joten ei kaikkia muista cdpalyer pc gamer
euromartketista- henrikijäs72
netistä jos lataa sen pelii jossa hypitään laatikoitten päälle ja monsteri pitää ampua
helikopteri tulee siitä en selvinny juoksulla
- henrikijäs72
hiihtolamt alkanu oulussa voit sinä helsingiustäkin tulla käymään
- henrikijäs72
yhessä laskettelee
- henrikijäs72
pelejä nähny cdeillä mitä ikinä netissä nähny
- henrikijäs72
kyöllä se täistä onnistuu pohjoiseen ota viikon loma teet yli töitä kun palaat takaisin
- henrikijäs72
mulla on 500euron pyörä menee kesällä keväällä raaheen ja takas
- henrikijäs72
29 yoshemite
40 e renkailla
uudet pedaalit ja satula
ketjut - henrikijäs72
maailamn kaunein kun käyn keväällä oulu pattijoki raahe ja takas
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291341- 1031207
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56855
- 40688
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632