Totuus kamuttajasta

kamuttajannaapuri

Kamuttajan jutut alkaa mennä överiksi laitaansa. Nyt on aika jonkun kertoa hänestä totuus. Se on aivan tavallinen lieksalainen joka vain kyselee muilta ja hankkii tietonsa netistä tai joltain joka tuntee asioita. huomionhakuinen joten älkää kukaan vastatko hänelle niin kamuttaja sammuu siihen kun narsisti ei saa huomiota. Hän ei ole käynyt Joensuuta kauempana ja armeijaa ei käynyt kun oli sen verran vintillä vikaa. Hän ei ole tähän mennessä tiennyt mitään mitä ei saa netistä.
Minä en voi sietää sitä että kaikki vastailee hänen aloituksiinsa, mutta minun jäävät torsoksi ja kuitenkin minä tiedän asioita paljon enemmän kuin kukaan muu täällä ja kirjoitan hyvin ja sujuvasti. Kamuttajan kirjoitukset ovat surkeinta Suomen kieltä mitä ikin olen lukenut. Luulen noista tiedoista että hän on vahvasti hoidon tarpeessa. Töiddä hän oli aivan varmasti kaupungilla sekamiehenä ennekuin jäi eläkkeelle päänsä takia.

13

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieltenope

Kamuttajannaapurin kannattaa mennä kouluun opiskelemaan äidinkieltä, ennenkuin tulee palstalle munaamaan itsensä. Ehkä kansalaisopistossa voisi aloittaa suomen kielen opinnot maahanmuuttajien kanssa.

• Ekyptinkorpi

Tämä aloitus on yksi turhimmista pitkään aikaan. Antaa Kamuttajan kirjoitella, hyviä ja mielenkiintoisia juttuja .

• ambulanssikusknai

kamuttajaa ei tule näkymään vähään aikaan täällä, hänet vietiin tänään paiholaan itselleen ja ympäristölleen vaarallisena

• rotestimökinpoika

Elä höpötä, Kamuttajalla taitaa olla terveemmän paperit kuin muilla.

• ambulanssikuskiko

Siellä se paareilla kiinni sidottuna hoilasi jotain lieksan ballaadia joka päättyi kertosäkeeseen somaaalliiiaaan

• Hotapulverit
        ambulanssikuskiko kirjoitti:

Siellä se paareilla kiinni sidottuna hoilasi jotain lieksan ballaadia joka päättyi kertosäkeeseen somaaalliiiaaan

Otas nyt vaikka vanhoista varastoistasi pari Hota-pulveria ja painu pehkuihin sinä itse hoilaamaan. Kymmenestä sinunlaisestasi ei löydy yhtä paljon järkeä kuin yhdestä kamuttajasta.

• Minä olen vähän sellainen "överi ukkeli".
      Älä ota minusta "ressiä" vaan syö mururessiä, se on hyvää.

• tomuttaja

Kamuttajannaapuria pitää auttaa. Hän on ilmeisesti yksi teräväpäisimmistä lieksalaisista. Varmaankin on kertonut Kamuttajalle nämä jutut, jotka Kamuttaja sitten kertoo meille. Kamuttajannaapurin pitää rohkaista mielensä ja tulla esille reippaasti kuten entinen karaåkelaulajamme.

• einaapuri

Juu tuo naapuri on varmaan oikea tietopankki, ilmankos kirpasee kun kamuttaja julkaisee hänen salaisia tietojaan ominaan. Kyllä käy naapuriressukkaa sääliksi.

• Kamuttajannaapuri
        einaapuri kirjoitti:

Juu tuo naapuri on varmaan oikea tietopankki, ilmankos kirpasee kun kamuttaja julkaisee hänen salaisia tietojaan ominaan. Kyllä käy naapuriressukkaa sääliksi.

Mitä te revitte turpaanne. Kyllä minä sen Höljäkän ukon tunnen eikä se itse tiedä mitään. vuosien aikana olen kertoillut hälle kaikenlaista, kai se taas jotain hulluutta keksii.

• Entinenhoitsu
        Kamuttajannaapuri kirjoitti:

Mitä te revitte turpaanne. Kyllä minä sen Höljäkän ukon tunnen eikä se itse tiedä mitään. vuosien aikana olen kertoillut hälle kaikenlaista, kai se taas jotain hulluutta keksii.

Onko Paiholassa terapiana tänne kirjoittelu vain miksi ne päästivät sinut koneelle.

• rotestimökinpoika

Saa nähdä kuka tuossa kentän korjaa, älkää antako periksi tuumaakaan

• Koirien.maa

Hurtat valtaavat tämän maapallon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4200
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      32
      2302
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2094
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1194
    Aihe