Kamuttajan jutut alkaa mennä överiksi laitaansa. Nyt on aika jonkun kertoa hänestä totuus. Se on aivan tavallinen lieksalainen joka vain kyselee muilta ja hankkii tietonsa netistä tai joltain joka tuntee asioita. huomionhakuinen joten älkää kukaan vastatko hänelle niin kamuttaja sammuu siihen kun narsisti ei saa huomiota. Hän ei ole käynyt Joensuuta kauempana ja armeijaa ei käynyt kun oli sen verran vintillä vikaa. Hän ei ole tähän mennessä tiennyt mitään mitä ei saa netistä.
Minä en voi sietää sitä että kaikki vastailee hänen aloituksiinsa, mutta minun jäävät torsoksi ja kuitenkin minä tiedän asioita paljon enemmän kuin kukaan muu täällä ja kirjoitan hyvin ja sujuvasti. Kamuttajan kirjoitukset ovat surkeinta Suomen kieltä mitä ikin olen lukenut. Luulen noista tiedoista että hän on vahvasti hoidon tarpeessa. Töiddä hän oli aivan varmasti kaupungilla sekamiehenä ennekuin jäi eläkkeelle päänsä takia.
Totuus kamuttajasta
13
153
Vastaukset
- kieltenope
Kamuttajannaapurin kannattaa mennä kouluun opiskelemaan äidinkieltä, ennenkuin tulee palstalle munaamaan itsensä. Ehkä kansalaisopistossa voisi aloittaa suomen kielen opinnot maahanmuuttajien kanssa.
- Ekyptinkorpi
Tämä aloitus on yksi turhimmista pitkään aikaan. Antaa Kamuttajan kirjoitella, hyviä ja mielenkiintoisia juttuja .
- ambulanssikusknai
kamuttajaa ei tule näkymään vähään aikaan täällä, hänet vietiin tänään paiholaan itselleen ja ympäristölleen vaarallisena
- rotestimökinpoika
Elä höpötä, Kamuttajalla taitaa olla terveemmän paperit kuin muilla.
- ambulanssikuskiko
Siellä se paareilla kiinni sidottuna hoilasi jotain lieksan ballaadia joka päättyi kertosäkeeseen somaaalliiiaaan
- Hotapulverit
ambulanssikuskiko kirjoitti:
Siellä se paareilla kiinni sidottuna hoilasi jotain lieksan ballaadia joka päättyi kertosäkeeseen somaaalliiiaaan
Otas nyt vaikka vanhoista varastoistasi pari Hota-pulveria ja painu pehkuihin sinä itse hoilaamaan. Kymmenestä sinunlaisestasi ei löydy yhtä paljon järkeä kuin yhdestä kamuttajasta.
Minä olen vähän sellainen "överi ukkeli".
Älä ota minusta "ressiä" vaan syö mururessiä, se on hyvää.- tomuttaja
Kamuttajannaapuria pitää auttaa. Hän on ilmeisesti yksi teräväpäisimmistä lieksalaisista. Varmaankin on kertonut Kamuttajalle nämä jutut, jotka Kamuttaja sitten kertoo meille. Kamuttajannaapurin pitää rohkaista mielensä ja tulla esille reippaasti kuten entinen karaåkelaulajamme.
- einaapuri
Juu tuo naapuri on varmaan oikea tietopankki, ilmankos kirpasee kun kamuttaja julkaisee hänen salaisia tietojaan ominaan. Kyllä käy naapuriressukkaa sääliksi.
- Kamuttajannaapuri
einaapuri kirjoitti:
Juu tuo naapuri on varmaan oikea tietopankki, ilmankos kirpasee kun kamuttaja julkaisee hänen salaisia tietojaan ominaan. Kyllä käy naapuriressukkaa sääliksi.
Mitä te revitte turpaanne. Kyllä minä sen Höljäkän ukon tunnen eikä se itse tiedä mitään. vuosien aikana olen kertoillut hälle kaikenlaista, kai se taas jotain hulluutta keksii.
- Entinenhoitsu
Kamuttajannaapuri kirjoitti:
Mitä te revitte turpaanne. Kyllä minä sen Höljäkän ukon tunnen eikä se itse tiedä mitään. vuosien aikana olen kertoillut hälle kaikenlaista, kai se taas jotain hulluutta keksii.
Onko Paiholassa terapiana tänne kirjoittelu vain miksi ne päästivät sinut koneelle.
- rotestimökinpoika
Saa nähdä kuka tuossa kentän korjaa, älkää antako periksi tuumaakaan
- Koirien.maa
Hurtat valtaavat tämän maapallon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894200
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322302Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194