Totuus kamuttajasta

kamuttajannaapuri

Kamuttajan jutut alkaa mennä överiksi laitaansa. Nyt on aika jonkun kertoa hänestä totuus. Se on aivan tavallinen lieksalainen joka vain kyselee muilta ja hankkii tietonsa netistä tai joltain joka tuntee asioita. huomionhakuinen joten älkää kukaan vastatko hänelle niin kamuttaja sammuu siihen kun narsisti ei saa huomiota. Hän ei ole käynyt Joensuuta kauempana ja armeijaa ei käynyt kun oli sen verran vintillä vikaa. Hän ei ole tähän mennessä tiennyt mitään mitä ei saa netistä.
Minä en voi sietää sitä että kaikki vastailee hänen aloituksiinsa, mutta minun jäävät torsoksi ja kuitenkin minä tiedän asioita paljon enemmän kuin kukaan muu täällä ja kirjoitan hyvin ja sujuvasti. Kamuttajan kirjoitukset ovat surkeinta Suomen kieltä mitä ikin olen lukenut. Luulen noista tiedoista että hän on vahvasti hoidon tarpeessa. Töiddä hän oli aivan varmasti kaupungilla sekamiehenä ennekuin jäi eläkkeelle päänsä takia.

13

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieltenope

Kamuttajannaapurin kannattaa mennä kouluun opiskelemaan äidinkieltä, ennenkuin tulee palstalle munaamaan itsensä. Ehkä kansalaisopistossa voisi aloittaa suomen kielen opinnot maahanmuuttajien kanssa.

• Ekyptinkorpi

Tämä aloitus on yksi turhimmista pitkään aikaan. Antaa Kamuttajan kirjoitella, hyviä ja mielenkiintoisia juttuja .

• ambulanssikusknai

kamuttajaa ei tule näkymään vähään aikaan täällä, hänet vietiin tänään paiholaan itselleen ja ympäristölleen vaarallisena

• rotestimökinpoika

Elä höpötä, Kamuttajalla taitaa olla terveemmän paperit kuin muilla.

• ambulanssikuskiko

Siellä se paareilla kiinni sidottuna hoilasi jotain lieksan ballaadia joka päättyi kertosäkeeseen somaaalliiiaaan

• Hotapulverit
        ambulanssikuskiko kirjoitti:

Siellä se paareilla kiinni sidottuna hoilasi jotain lieksan ballaadia joka päättyi kertosäkeeseen somaaalliiiaaan

Otas nyt vaikka vanhoista varastoistasi pari Hota-pulveria ja painu pehkuihin sinä itse hoilaamaan. Kymmenestä sinunlaisestasi ei löydy yhtä paljon järkeä kuin yhdestä kamuttajasta.

• Minä olen vähän sellainen "överi ukkeli".
      Älä ota minusta "ressiä" vaan syö mururessiä, se on hyvää.

• tomuttaja

Kamuttajannaapuria pitää auttaa. Hän on ilmeisesti yksi teräväpäisimmistä lieksalaisista. Varmaankin on kertonut Kamuttajalle nämä jutut, jotka Kamuttaja sitten kertoo meille. Kamuttajannaapurin pitää rohkaista mielensä ja tulla esille reippaasti kuten entinen karaåkelaulajamme.

• einaapuri

Juu tuo naapuri on varmaan oikea tietopankki, ilmankos kirpasee kun kamuttaja julkaisee hänen salaisia tietojaan ominaan. Kyllä käy naapuriressukkaa sääliksi.

• Kamuttajannaapuri
        einaapuri kirjoitti:

Juu tuo naapuri on varmaan oikea tietopankki, ilmankos kirpasee kun kamuttaja julkaisee hänen salaisia tietojaan ominaan. Kyllä käy naapuriressukkaa sääliksi.

Mitä te revitte turpaanne. Kyllä minä sen Höljäkän ukon tunnen eikä se itse tiedä mitään. vuosien aikana olen kertoillut hälle kaikenlaista, kai se taas jotain hulluutta keksii.

• Entinenhoitsu
        Kamuttajannaapuri kirjoitti:

Mitä te revitte turpaanne. Kyllä minä sen Höljäkän ukon tunnen eikä se itse tiedä mitään. vuosien aikana olen kertoillut hälle kaikenlaista, kai se taas jotain hulluutta keksii.

Onko Paiholassa terapiana tänne kirjoittelu vain miksi ne päästivät sinut koneelle.

• rotestimökinpoika

Saa nähdä kuka tuossa kentän korjaa, älkää antako periksi tuumaakaan

• Koirien.maa

Hurtat valtaavat tämän maapallon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      967
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      881
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      828
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe