Syke-sarja

Mamppi

en löytänyt sitten mistään Sykkeen keskustelu- tai fanipalstoja, mutta mä oon koukussa tähän sarjaan, Tosi hyvä pitkästä aikaa. Kaikkein parasta tänään on ollut Holopaisen tunteiden herähdys, jesh! Toivottavasti jatkossa tulee lisää, hän on niin symppis. Mulle tulee kyllä mieleen entinen työkaveri, joka oli vastaavanlainen expertti alallaan, mutta onneton tunteissaan ja kun sitten niitä pyrskähti ilmoille niin kaikki oli vähän shokissa, tai no minä, se jatkui sitten edelleen muiden kanssa ja ei hänellä kaikki ollut sitten ihan ok. Harmi näitä ihmisiä tarvitaan, mutta löytävätkö he koskaan fyysistä/henkistä kumppania, koska siitähän on kyse, läheisyyden pelosta tai arkuudesta.
Toivottavasti Syke jatkuu pitkään, kuten vaikka emmentaali, on hyvät pohjat jatkolle.

16

1139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loppuu

Loppujakso ensi viikolla.

• Anonyymi

Jo tähänkin ohjelmaan muslimia on otettu hullujen tapojen vaatijia. Eikös sanota maassa maan tavalla ei tartte keskellä käytävää perse pystyssä ulista jotain näkymätöntä haamua. Ihme rättiä koko aika pitävät päässään taitaa helteellä olla hiki hehhhh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo tähänkin ohjelmaan muslimia on otettu hullujen tapojen vaatijia. Eikös sanota maassa maan tavalla ei tartte keskellä käytävää perse pystyssä ulista jotain näkymätöntä haamua. Ihme rättiä koko aika pitävät päässään taitaa helteellä olla hiki hehhhh

Ihan hyvä kun on rasismia ohjelmassa. Mamut menee leikkausjonojen ohi niin käy tosielämässä. Mamut pääsee aina jonon ohi.

• Abc__
      • Abc__

• Anonyymi

Hyvä sarja kunnes nämä muslimit ilmestyi sarjaan ihme rajoituksia ei saa tehdä sitä eikä tätä mutta salaa kummiskin tekevät. Hah sanon muslimeille nyt asutaan suomessa ja suomess on oma kulttuuri. Miks pitäis muslimien ehdoilla elää hahh sanon minä.

• Omistushaluinen

Jossain jaksossa oli Holopaisen vanhemmat. Haluavat pitää poikansa peräkammarin poikana.

• assimainen

Holopainen on perustyyppi- asperger. Se tulee mieleen "tyypistä ja persoonasta". Sama tulee mieleen Doc Martin tohtorista. Ei asperger tarkoita, että olis peräkammarin poika.

• Anonyymi

Joka helvetin ohjelmaan mamut änkää eivätkö osaa olla kamarinsa nurkissa pilaavat meidän hyvät ohjelmat. Ihan naurettava muslimi nainen sarjassa. On niin muslimi hahhha. Hehhhhhh. Suomen kulttuurissa eletään

• sohvalta

Miksi eilinen 11.3. päätösosa 20/20 oli näytetty jo kerran aikaisemmin?
      Ihan outoa!

• OutoVäite

Mitähän sinä nyt sekoilet? Kyllä se 11.3. näytetty jakso 20/20 oli ihan uusi ja siis sarjan päätösjakso. Sama jakso tuli myös eilen 12.3.

• SykeFani
    • nousee-syke

Ai, että tykkään siitä sarjasta! Haluaisin niin paljon nähdä sen 1 kauden, mutta sitä ei oo yle areenassa. Youtubessakaan ei ole kun 4 kausi. 3 kausikin olisi tosi kiva katsoa, mutta, kun sitäkään ei ole missään. Ei kai siitä mitään haittaakaan olis jos sen 2 kauden voisi katsoa. OLI KUITENKIN PAKKO SANOA!

• jännäätämä

Kuriositeettina: Syke-sarjasta tehty remake-versio Ruotsissa nimellä Syrror. Sarjaa esitetään Ruotsissa kanavalla TV4. Tänä keväänä menossa 2. kausi:
      http://www.yellowfilm.fi/sykkeen-pikkusisko-syrror-alkaa-ruotsissa/
      http://www.tv4.se/syrror
      Samoin on suomalaisesta Mustat lesket-sarjasta tehty yhteispohjoismainen remake-sarja Black Widows, jota myyty myös ulkomaille:
      http://www.drg.tv/Brand/12801/black-widows-scandinavia

Pikkuhiljaa alkaa näköjään SuomiTV myydä ulkomaille.... Esim. Netflixillä (mm. US ja UK) pyörii sarjoista ainakin Koukussa, Sorjonen...
      https://thevore.com/finnish-tv-series/

• Anonyymi

Tosi hömppä sarja ei yhtään todentuntuinen. Kännykällä leikkiviä idiootteja luulevat osaavansa näytellä. Hahahahh

• Anonyymi

En tykkä tälläsestä olen ollut sairaalas töis vuosia! Tämä ohjelma 👎 !!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe