Risuja Suomi24:lle

kylmätotuus

Olen seuraillut tätä keskustelupalstaa pari kuukautta.
Keskustelupalsta on alle kaiken arvostuksen,anteeksi vaan!

Vastaani ei ole tullut yhtään keskusteluketjua,joka täyttäisi kriteerini hyvästä ja antoisasta palstasta.
Oli kuitenkin yksi poikkeus säännöstä,mutta sekin on suljettu.
Kaiketi "ylläpitäjän" tavoitteena onkin sekoittaa keskustelijoiden mielenkiinto ja pureutuminen oleelliseen?

Mitä järkeä on keskeyttää asiallinenkin keskusteluketju sallimalla joidenkin "hörhöjen" viestit?!
Joillakin on valtaisa tarve tuoda esille "sairaat" mielipiteensä kaikille keskustelufoorumeille ja sen sallitte.

Keskusteluntaso paranisi huimasti,jos Suomi24 ottaisi käyttöön,että kirjautuminen omalla nimimerkillä olisi pakollista.ONKO se mahdoton "vaatimus"?
Väitän,että n.90%:a porukasta kirjoittaa palstalle "nimettöminä",kuten minäkin nyt.

Tällaisenaan keskustelupalsta on hyödytön!

4

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylmätotuus

      Jatkanpa tätä yksinpuheluani.
      Mikäli ylläpitäjään on uskomista,niin aloitustani on luettu usein,mutta yhtään vastausta ei ole kuitenkaan tullut.
      MIKSI?
      Onko niin vaikeaa siirtyä oikeaan,asialliseen keskusteluun,joka vaatisi rekisteröitymisen ja nimimerkin,jota ei voitaisi muutella mielinmäärin?!!
      Oletettavasti on!

      Itse uskon vakaasti,että rekisteröityminen karsisi pois "älyttömät" ja asiattomat viestit!
      Tällä toimenpiteellä Suomi24 keskustelupalstasta tulisi laadukkaampi keskustelufoorumi,jossa keskusteluaiheet nousisivat pääasiaksi.

      Nykyinen Suomi24-keskustelupalsta on "suurelta osin" aivan liiaksi niiden kirjoittajien "hallussa",joiden motiivi kirjoitteluun on pelkkää soopaa ja viestit tasoa nolla.
      Tälläinstako kirjoittajat-ja ylläpitäjä haluavat?

      Jos muutos tehtäisiin,niin kirjoittajien määrä romahtaisi sehän on selviö.
      Keskustelujen laatu paranisi se on yhtä selvää.

      Pallo on nyt Suomi24:llä.
      Mikäli haluatte pitää palstanne nykyisellä tasollaan,niin tehkääpä niin.Jos tavoitteenne on nostaa
      palstan tasoa,niin muutosta tarvitaan!

      Mielelläni lukisin myös palstalle kirjoittavien mielipiteitä ehdotuksistani.

    • idiots

      Idioottien mokellusta kaikki.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe