Kun nyt luetaan koraania kannesta kanteen ylen kanavilla pitää myös olla Raamatun lukua myös, sillä valtaosa on suomessa Kristittyjä.
http://www.adressit.com/kun_kerran_koraani-raamattu_kannesta_kanteen_ylen_kanavalle
Mene allekirjoittamaan vetoomus
RAAMATTU KANNESTA KANTEEN MYÖS
14
<50
Vastaukset
- turhaa-touhuat
>>valtaosa on suomessa Kristittyjä
Höpö höpö. Vain neljäsosa kansaa uskoo enää kirkon Jumalaan, loput ei. Kun normaalisti teidän mielestä edes liberaalit kristityt ei ole oikeita kristittyjä, niin nyt kelpuutatte kristityksi jo ateistitkin.- free-witch
Hmm. Viimeinen konsti kun loppuu, uskovat alkavat valehdella täysin surutta. Hoh-hoijaa.......
Toisaalta, miksei luettaisi? Siinä selviäisi ihmisille miten hullu kirja raamattukin on. - ttkkl
Jeesukselle kelpaa pienetkin lampaat!
"Vain neljäsosa kansaa uskoo enää kirkon Jumalaan"
Ja vain 0,03% kuuntelee teknopoppia, mutta silti kaikki radioasemat sitä syöttävät. Eli kyllä suurempi prosentti määrä pitäisi saada kuulla Raamattua. Mielellään eri käännöksistä ettei olisi pakko kuulla KR92 joka on susi syntyessään- free-witch
totuusvoittaaaina kirjoitti:
"Vain neljäsosa kansaa uskoo enää kirkon Jumalaan"
Ja vain 0,03% kuuntelee teknopoppia, mutta silti kaikki radioasemat sitä syöttävät. Eli kyllä suurempi prosentti määrä pitäisi saada kuulla Raamattua. Mielellään eri käännöksistä ettei olisi pakko kuulla KR92 joka on susi syntyessäänOletkin varmasti kuunnellut _kaikkia_ asemia niin tarkasti.... ;D
free-witch kirjoitti:
Oletkin varmasti kuunnellut _kaikkia_ asemia niin tarkasti.... ;D
Avaa radio ei kuulu muuta kuin teknoa ja on joitain puhe kanavia. Hyvä on pitää omia autoon kopioituja cd levyjä mukana kun autoa ajaa
- free-witch
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Avaa radio ei kuulu muuta kuin teknoa ja on joitain puhe kanavia. Hyvä on pitää omia autoon kopioituja cd levyjä mukana kun autoa ajaa
Usein kuuntelen radiota jos/kun olen vanhempien kyydissä, eikä vielä kertaakaan ole kuulunut teknoa.
VALEHTELIJA, VALEHTELIJA! - free-witch
Ja sivumennen sanoen, ei taida ukko tietää edes mitä "tekno" tarkoittaa...
- ttkkl
Googleta 'Raamattua ääneenluettuna!'
Voit kuunnella koko Raamtun netin kautta ääneenluettuna!Eikö sitten googlella löytyisi myös koraania olen kyllä löytänyt myös jehovan todistajien u.m käännöksenkin
- kuolematon
Pakanallisen kristinuskon ja islamin sijaan ehdotan että luettaisiin Kalevala kannesta kanteen.
- free-witch
Mutta kuka lukijaksi? Joku syvä-ääninen mies ehkä.
- kuolematon
No Björkka...
- Että_näin
Eiköhän se Raamattu ole käyty useampaan otteeseen läpi radiossa ja televisiossa viikottaisessa jumalanpalveluksessa (Ja joka toinen viikko ortodoksinen siihen päälle).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165213
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312001
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361945Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321819Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81284- 1641252
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351090