RAAMATTU KANNESTA KANTEEN MYÖS

14

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaa-touhuat

>>valtaosa on suomessa Kristittyjä

Höpö höpö. Vain neljäsosa kansaa uskoo enää kirkon Jumalaan, loput ei. Kun normaalisti teidän mielestä edes liberaalit kristityt ei ole oikeita kristittyjä, niin nyt kelpuutatte kristityksi jo ateistitkin.

• free-witch

Hmm. Viimeinen konsti kun loppuu, uskovat alkavat valehdella täysin surutta. Hoh-hoijaa.......

Toisaalta, miksei luettaisi? Siinä selviäisi ihmisille miten hullu kirja raamattukin on.

• ttkkl

Jeesukselle kelpaa pienetkin lampaat!

• "Vain neljäsosa kansaa uskoo enää kirkon Jumalaan"

Ja vain 0,03% kuuntelee teknopoppia, mutta silti kaikki radioasemat sitä syöttävät. Eli kyllä suurempi prosentti määrä pitäisi saada kuulla Raamattua. Mielellään eri käännöksistä ettei olisi pakko kuulla KR92 joka on susi syntyessään

• free-witch
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

"Vain neljäsosa kansaa uskoo enää kirkon Jumalaan"

Ja vain 0,03% kuuntelee teknopoppia, mutta silti kaikki radioasemat sitä syöttävät. Eli kyllä suurempi prosentti määrä pitäisi saada kuulla Raamattua. Mielellään eri käännöksistä ettei olisi pakko kuulla KR92 joka on susi syntyessään

Oletkin varmasti kuunnellut _kaikkia_ asemia niin tarkasti.... ;D

• totuusvoittaaaina
        free-witch kirjoitti:

Oletkin varmasti kuunnellut _kaikkia_ asemia niin tarkasti.... ;D

Avaa radio ei kuulu muuta kuin teknoa ja on joitain puhe kanavia. Hyvä on pitää omia autoon kopioituja cd levyjä mukana kun autoa ajaa

• free-witch
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

Avaa radio ei kuulu muuta kuin teknoa ja on joitain puhe kanavia. Hyvä on pitää omia autoon kopioituja cd levyjä mukana kun autoa ajaa

Usein kuuntelen radiota jos/kun olen vanhempien kyydissä, eikä vielä kertaakaan ole kuulunut teknoa.

VALEHTELIJA, VALEHTELIJA!

• free-witch

Ja sivumennen sanoen, ei taida ukko tietää edes mitä "tekno" tarkoittaa...

• ttkkl

Googleta 'Raamattua ääneenluettuna!'
      Voit kuunnella koko Raamtun netin kautta ääneenluettuna!

• Eikö sitten googlella löytyisi myös koraania olen kyllä löytänyt myös jehovan todistajien u.m käännöksenkin

• kuolematon

Pakanallisen kristinuskon ja islamin sijaan ehdotan että luettaisiin Kalevala kannesta kanteen.

• free-witch

Mutta kuka lukijaksi? Joku syvä-ääninen mies ehkä.

• kuolematon

No Björkka...

• Että_näin

Eiköhän se Raamattu ole käyty useampaan otteeseen läpi radiossa ja televisiossa viikottaisessa jumalanpalveluksessa (Ja joka toinen viikko ortodoksinen siihen päälle).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8271
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3962
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1410
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      36
      1311
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1132
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1070
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      807
    Aihe