trauma vanhempien seksin harrastamisesta

oikku625271

Sain tietää seksistä jo 5 vuotiaana. Nukuin 8-vuotiaaksi asti samassa huoneessa vanhempieni kanssa. Varmaan juurikin viiden vuoden ikäisenä aloin heräillä öisin vanhempieni seksin harrastamiseen. Asia alkoi ahdistaa kovasti, teeskentelin tietenkin nukkuvaa. Aloin saada uniongelmia ja pelätä nukkumaan menemistä aivan kamalasti. Tästä alkoivat myös psyykkiset ongelmani.

Vanhempani eivät tietenkään tahallaan harrastaneet seksiä edessäni vaan luulivat minun aina (yhtä kertaa lukuunottamatta jolloin huomasivat että olen hereillä ja lopettivat) nukkuvan.

Vanhemmillani oli myös eräs fetissi josta puhuminen ei todellakaan olisi sopinut lapsen korville. En koskaan todistanut itse tekoa mutta jo ne likaiset puheet asiasta olo kamalia. Pahinta on se että tämä seksuaalinen mieltymys siirtyi minulle, ja vaikka se on periaatteitteni vastaista ja erittäin häpeällistä niin en mahda sille mitään (tässä ei sitten ole kyse kenenkään satuttamisesta tai todellakaan mistään pedofiliasta..) ja tunnen aivan kamalasti syyllisyyttä niistä seksuaalisista ajatuksista. En ikinä uskaltaisi kertoa tästä kenellekkään mutta asia on alkanut häiritä minua todella paljon näin aikuisiällä, ja varsinkin jotkin teot joita tein pienenä lapsena. Tunnen nykyään syyllisyyttä asiasta lähes päivittäin.

Onko mahdollista oppia pois joistain fetisseistä? Miten pystyisin antamaan itselleni anteeksi?

3

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pimms

      Kerrotko, mistä fetissistä on kyse? Kerrotko myös, mitkä oli niitä tekoja, joita teit lapsena ja jotka vielä vaivaavat.

    • toikku72746

      Miksi haluat tietää? En mielelläni kirjoita asiasta koska ikinä ei tiedä millainen ihminen ruudun takana on ja saako se vaan kiksejä toisen ahdistuksesta.

    • mietnpähännäin2015

      Suosittelen lämpimästi että yrität päästä terapeutin juttusille, niin saisit asian selvitettyä ja pois häiritsemästä elämääsi enempää. Sinussa ei ole mitään syyllistä, mistä pitäisi pyytää anteeksi, olet vaan joutunut ikävään tilanteeseen kenenkään tahtomatta. Näin meille käy joskus elämässä. Tilanne on saattanut saada tuon fetissin aikaiseksi, siitä voisi jutella vaikka seksuaaliterapeutin kanssa. Ovatko fetissit pahasta? Kuka määrittelee mikä on mikä ei. Mutta olet joutunut tilanteeseen joka ahdistaa, hyvä että olet ymmärtänyt, että saat sen oikeisiin mittasuhteisiin vain puhumalla asiasta. Tämä ei kuitenkaan ole oikea foorumi, ehkä Suomen Mielenterveysseuran sivuilta tai tukinet sivuilta löytyy ohjeistusta asiallisemmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe