Puhuu koko ajan itsestään. Ei kestä yhtään kritiikkiä. On kärsimätön ym. En jaksa yhtään koko tyyppiä. Omasta mielestään hauska ja aina oikeassa vaikka ei pidä ollenkaan paikkaansa.
Jousimies on rasittava
6
152
Vastaukset
- kysyjä
Kauanko jouskari on puhumaton ja näyttää mieltään, kun on kuullut hieman vihjailtua krittiikkiä, josta suuttui ihan tajuttomasti? nyt kulunut kuukausi, ei ole puhunut sanaakaan....kauanko on odotettavissa tätä "näytelmää"?
- jouskariN
Jouskarina voin sanoa et jos oot suututtanu kunnolla et todennäköisesti kuule hänestä enää.
jouskariN kirjoitti:
Jouskarina voin sanoa et jos oot suututtanu kunnolla et todennäköisesti kuule hänestä enää.
Jaa. Mulla on ollut jouskarimies yli 7 vuotta. Yhteenottoja on ollut alussa, koska hän ei siedä ollenkaan mitään kritiikkiä esim. koskien valehtelua. On erottukin monta kertaa, mutta aina palattu yhteen. Tai oikeammin olemme yhdessä vain noin puolet vuodesta. Sellainen avioliitto.
Sen olen oppinut, että on paras pitää suunsa kiinni, vaikka tuntuisi kuinka sanoa jotain, ja hänen äitinsäkin kielsi "suututtamasta" häntä. Ja en tunne ketään niin itseään ihailevaa kuin hän on. Ja siihen kai liittyy sekin, että kaiken pitää mennä hänen ehdoillaan. Että onko vähän rasittava? Mutta osaa hän rakkauttakin osoittaa monin tavoin, joten kyllä sen kanssa pärjää, kun tavoille oppii.
- Arvoitusta
Kun suuttui vihjaillusta kritiikistä ja kuukausi mennyt puhumattomuutta. Eikö siis enää koskaan puhu mitään, vaikka sama harrastuskin meillä on? Itse en ole tehnyt enkä suoraan sanonut mitään. Tuntenee syyllisyyttä kun on toiminut väärin. Siis ikuinen mykkäkoulu odotettavissa vai voinko itse tehdä jotain? Olen ottanut saman linjan......tunteet silti on. Vielä.
- Arvoitusta
Lisään vielä edelliseen. Onko mahdollista, että hän tahallaan nyt tekee minua mustasukkaiseksi eli vähän heittää suolaa haavoihin, vaikka minä en ole syyllinen. Mutta kovasti minua loukkasi suuttuessaan! Mina kuuntelin enkä sanonut paljon mitään....En vaan tiennyt vihjailullani suututtavani hänet niin tulisesti. Onko tässä mitään keinoa, kuin vain antaa ajan kulua ja hänen palata ehdoillaan, jos haluaa. Vai voinko yrittää heittää jotain kevyttä huumorilla höystettyä? Neuvoja nyt jousimiehiltä kaipaan.
- arvoitusta
No niin, 6 viikkoa meni, mutta sitten tuli puhetta normaalisti!! Siis toivoa on!!?? En palannut enää suuttumusaiheeseen. Vastedes olen viisaampi. Niin ihanan kiehtovan haasteellinen on jousimies. Sanon vesimiesnaisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446