Jousimies on rasittava

ihminen___123

Puhuu koko ajan itsestään. Ei kestä yhtään kritiikkiä. On kärsimätön ym. En jaksa yhtään koko tyyppiä. Omasta mielestään hauska ja aina oikeassa vaikka ei pidä ollenkaan paikkaansa.

6

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjä

Kauanko jouskari on puhumaton ja näyttää mieltään, kun on kuullut hieman vihjailtua krittiikkiä, josta suuttui ihan tajuttomasti? nyt kulunut kuukausi, ei ole puhunut sanaakaan....kauanko on odotettavissa tätä "näytelmää"?

• jouskariN

Jouskarina voin sanoa et jos oot suututtanu kunnolla et todennäköisesti kuule hänestä enää.

• jouskariN kirjoitti:

Jouskarina voin sanoa et jos oot suututtanu kunnolla et todennäköisesti kuule hänestä enää.

Jaa. Mulla on ollut jouskarimies yli 7 vuotta. Yhteenottoja on ollut alussa, koska hän ei siedä ollenkaan mitään kritiikkiä esim. koskien valehtelua. On erottukin monta kertaa, mutta aina palattu yhteen. Tai oikeammin olemme yhdessä vain noin puolet vuodesta. Sellainen avioliitto.

Sen olen oppinut, että on paras pitää suunsa kiinni, vaikka tuntuisi kuinka sanoa jotain, ja hänen äitinsäkin kielsi "suututtamasta" häntä. Ja en tunne ketään niin itseään ihailevaa kuin hän on. Ja siihen kai liittyy sekin, että kaiken pitää mennä hänen ehdoillaan. Että onko vähän rasittava? Mutta osaa hän rakkauttakin osoittaa monin tavoin, joten kyllä sen kanssa pärjää, kun tavoille oppii.

• Arvoitusta

Kun suuttui vihjaillusta kritiikistä ja kuukausi mennyt puhumattomuutta. Eikö siis enää koskaan puhu mitään, vaikka sama harrastuskin meillä on? Itse en ole tehnyt enkä suoraan sanonut mitään. Tuntenee syyllisyyttä kun on toiminut väärin. Siis ikuinen mykkäkoulu odotettavissa vai voinko itse tehdä jotain? Olen ottanut saman linjan......tunteet silti on. Vielä.

• Arvoitusta

Lisään vielä edelliseen. Onko mahdollista, että hän tahallaan nyt tekee minua mustasukkaiseksi eli vähän heittää suolaa haavoihin, vaikka minä en ole syyllinen. Mutta kovasti minua loukkasi suuttuessaan! Mina kuuntelin enkä sanonut paljon mitään....En vaan tiennyt vihjailullani suututtavani hänet niin tulisesti. Onko tässä mitään keinoa, kuin vain antaa ajan kulua ja hänen palata ehdoillaan, jos haluaa. Vai voinko yrittää heittää jotain kevyttä huumorilla höystettyä? Neuvoja nyt jousimiehiltä kaipaan.

• arvoitusta

No niin, 6 viikkoa meni, mutta sitten tuli puhetta normaalisti!! Siis toivoa on!!?? En palannut enää suuttumusaiheeseen. Vastedes olen viisaampi. Niin ihanan kiehtovan haasteellinen on jousimies. Sanon vesimiesnaisena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe