Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jousimies on rasittava

ihminen___123

Puhuu koko ajan itsestään. Ei kestä yhtään kritiikkiä. On kärsimätön ym. En jaksa yhtään koko tyyppiä. Omasta mielestään hauska ja aina oikeassa vaikka ei pidä ollenkaan paikkaansa.

6

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjä

      Kauanko jouskari on puhumaton ja näyttää mieltään, kun on kuullut hieman vihjailtua krittiikkiä, josta suuttui ihan tajuttomasti? nyt kulunut kuukausi, ei ole puhunut sanaakaan....kauanko on odotettavissa tätä "näytelmää"?

      • jouskariN

        Jouskarina voin sanoa et jos oot suututtanu kunnolla et todennäköisesti kuule hänestä enää.


      • jouskariN kirjoitti:

        Jouskarina voin sanoa et jos oot suututtanu kunnolla et todennäköisesti kuule hänestä enää.

        Jaa. Mulla on ollut jouskarimies yli 7 vuotta. Yhteenottoja on ollut alussa, koska hän ei siedä ollenkaan mitään kritiikkiä esim. koskien valehtelua. On erottukin monta kertaa, mutta aina palattu yhteen. Tai oikeammin olemme yhdessä vain noin puolet vuodesta. Sellainen avioliitto.

        Sen olen oppinut, että on paras pitää suunsa kiinni, vaikka tuntuisi kuinka sanoa jotain, ja hänen äitinsäkin kielsi "suututtamasta" häntä. Ja en tunne ketään niin itseään ihailevaa kuin hän on. Ja siihen kai liittyy sekin, että kaiken pitää mennä hänen ehdoillaan. Että onko vähän rasittava? Mutta osaa hän rakkauttakin osoittaa monin tavoin, joten kyllä sen kanssa pärjää, kun tavoille oppii.


    • Arvoitusta

      Kun suuttui vihjaillusta kritiikistä ja kuukausi mennyt puhumattomuutta. Eikö siis enää koskaan puhu mitään, vaikka sama harrastuskin meillä on? Itse en ole tehnyt enkä suoraan sanonut mitään. Tuntenee syyllisyyttä kun on toiminut väärin. Siis ikuinen mykkäkoulu odotettavissa vai voinko itse tehdä jotain? Olen ottanut saman linjan......tunteet silti on. Vielä.

    • Arvoitusta

      Lisään vielä edelliseen. Onko mahdollista, että hän tahallaan nyt tekee minua mustasukkaiseksi eli vähän heittää suolaa haavoihin, vaikka minä en ole syyllinen. Mutta kovasti minua loukkasi suuttuessaan! Mina kuuntelin enkä sanonut paljon mitään....En vaan tiennyt vihjailullani suututtavani hänet niin tulisesti. Onko tässä mitään keinoa, kuin vain antaa ajan kulua ja hänen palata ehdoillaan, jos haluaa. Vai voinko yrittää heittää jotain kevyttä huumorilla höystettyä? Neuvoja nyt jousimiehiltä kaipaan.

    • arvoitusta

      No niin, 6 viikkoa meni, mutta sitten tuli puhetta normaalisti!! Siis toivoa on!!?? En palannut enää suuttumusaiheeseen. Vastedes olen viisaampi. Niin ihanan kiehtovan haasteellinen on jousimies. Sanon vesimiesnaisena.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe