Jousimies on rasittava

ihminen___123

Puhuu koko ajan itsestään. Ei kestä yhtään kritiikkiä. On kärsimätön ym. En jaksa yhtään koko tyyppiä. Omasta mielestään hauska ja aina oikeassa vaikka ei pidä ollenkaan paikkaansa.

6

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjä

Kauanko jouskari on puhumaton ja näyttää mieltään, kun on kuullut hieman vihjailtua krittiikkiä, josta suuttui ihan tajuttomasti? nyt kulunut kuukausi, ei ole puhunut sanaakaan....kauanko on odotettavissa tätä "näytelmää"?

• jouskariN

Jouskarina voin sanoa et jos oot suututtanu kunnolla et todennäköisesti kuule hänestä enää.

• jouskariN kirjoitti:

Jouskarina voin sanoa et jos oot suututtanu kunnolla et todennäköisesti kuule hänestä enää.

Jaa. Mulla on ollut jouskarimies yli 7 vuotta. Yhteenottoja on ollut alussa, koska hän ei siedä ollenkaan mitään kritiikkiä esim. koskien valehtelua. On erottukin monta kertaa, mutta aina palattu yhteen. Tai oikeammin olemme yhdessä vain noin puolet vuodesta. Sellainen avioliitto.

Sen olen oppinut, että on paras pitää suunsa kiinni, vaikka tuntuisi kuinka sanoa jotain, ja hänen äitinsäkin kielsi "suututtamasta" häntä. Ja en tunne ketään niin itseään ihailevaa kuin hän on. Ja siihen kai liittyy sekin, että kaiken pitää mennä hänen ehdoillaan. Että onko vähän rasittava? Mutta osaa hän rakkauttakin osoittaa monin tavoin, joten kyllä sen kanssa pärjää, kun tavoille oppii.

• Arvoitusta

Kun suuttui vihjaillusta kritiikistä ja kuukausi mennyt puhumattomuutta. Eikö siis enää koskaan puhu mitään, vaikka sama harrastuskin meillä on? Itse en ole tehnyt enkä suoraan sanonut mitään. Tuntenee syyllisyyttä kun on toiminut väärin. Siis ikuinen mykkäkoulu odotettavissa vai voinko itse tehdä jotain? Olen ottanut saman linjan......tunteet silti on. Vielä.

• Arvoitusta

Lisään vielä edelliseen. Onko mahdollista, että hän tahallaan nyt tekee minua mustasukkaiseksi eli vähän heittää suolaa haavoihin, vaikka minä en ole syyllinen. Mutta kovasti minua loukkasi suuttuessaan! Mina kuuntelin enkä sanonut paljon mitään....En vaan tiennyt vihjailullani suututtavani hänet niin tulisesti. Onko tässä mitään keinoa, kuin vain antaa ajan kulua ja hänen palata ehdoillaan, jos haluaa. Vai voinko yrittää heittää jotain kevyttä huumorilla höystettyä? Neuvoja nyt jousimiehiltä kaipaan.

• arvoitusta

No niin, 6 viikkoa meni, mutta sitten tuli puhetta normaalisti!! Siis toivoa on!!?? En palannut enää suuttumusaiheeseen. Vastedes olen viisaampi. Niin ihanan kiehtovan haasteellinen on jousimies. Sanon vesimiesnaisena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      14
      2029
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1405
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      102
      1379
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1225
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1151
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      997
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      996
    8. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      981
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      950
    10. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      917
    Aihe