Yhden kerran kun katsoin paskaa elokuvaa. Alussa oli niin että näytti että kannattaa mennä synnin tielle ja hyvin näytti menevän. Elokuva oli paska siksi että siinä oli sairasta väkivaltaa ja synnillinen koska siinä oli liikaa paljasta pintaa. Mutta oli pakko katsoa miten siinä käy 3:lle mieshenkilölle.
Vaikkakin se oli aivan paska siinä oli hyvä opetus niistä 3:sta ainoastaan yksi selvisi elossa(tosin ruhjoutuneena) .
Huolimatta siitä että se oli aivan paska, oli sellaisesta enemmän hyötyä synnin välttämisen suhteen kuin joistain vähäälyisistä jauhojunteista jotka kuvittelee heidän älä älä neuvonsa olevan ratkaisu asiaan kuin asiaan.
Katsoin paskaa elokuvaa
1
<50
Vastaukset
- helpotti
Kävin paskalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532726
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11915- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 81617
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85576- 48565