Tänään TV 1:n Ulkolinjalla klo 22.00 ohjelma missä käsitellään Putinin ja kätyreidensä rellestystä. Saattaa kansakuntansa vararikkoon. Onneksi tulee menettämään vielä päänsä.
Ohjelma kannattaa todellakin katsoa.
Putinin rikollinen ura.
2
<50
Vastaukset
Ihan katsottava ohjelma
Olihan TV1:n esittämä Putin-dokumentti ihan katsottava ohjelma, joka vahvisti käsitystä siitä, että Venäjän ja Putinin kanssa ei voi mistään asiasta neuvotella. Putin uskoo vain sen, että NATO on joka suhteessa Venäjää vahvempi, ja siksi hän antaa Baltian maiden olla toistaiseksi rauhassa.
Jos länsimaiden kiristyvät talouspakotteet ajavat Venäjän täysin polvilleen (näin tulee tapahtumaan), niin tietysti silloin Putin hyökkää Baltiaan, mutta siitä alkaakin sitten Venäjän lopulinen tuho, ja samassa rytäkässä tuhoutuu myös Putin itse. Onneksi Suomi saa silloin Karjalan tyhjänä takaisin, joten ei tilanne ole meidän kannalta ollenkaan huono. Täytyykin ottaa oikein ryyppy Putinin tuhoutumisen ja Karjalan palautumisen kunniaksi.- HetiKarjalatakaisin
Evakkopojan ennustus saattaa aivan hyvin toteutua. Ei kenenkään diktaattorin ura ole loputon, ei Putininkaan. Silloin kun äijä kaatuu tai joutuu syrjäytymään niin on hetkemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648223Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 76928
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 25826
- 55823
- 64812
- 12810
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713