en mene armeijaan

sivari4evervitunpaskat

Olen vitun nössö paska ja menen mielummin pesemään paskapyykkejä koska en uskalla mennä arneijaan !

En voi mennä koska herätys 5:30 ja normisti herään 14:00..sekin myös että en osaa vaihtaa lakanoita vaa mutsi sen tekee..

Olemme vitun vässyköitä.menemme kirjastoon laittamaan kirjoja hyllyyn eli olemme vitun kovia jätkiä !!!!!

9

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • armeijatyttö96

Hei sinä nössöpoika mene armeijaan nyt vaan. Siellä on mukavaa ja hassua. Älä mene kirjastoon. Laita mulle viestiä tähän osoitteeseen niin voit vaikka tulla mun luona kahville käymään. armeijatyttö[email protected]

• armeijapoika95

Hei armeijatyttö laitoin juuri sinulle viestin. Toivottavasti vastaat minulle mahdollisimman pian, jotta voin ostaa junalipun. :)

• armeijatyttö96

Moi tulet siis huomenna. Mukava nähdä sinua :)

• ygfjhgjghjhjhj

Voi luoja mikä luuseri vastailee itselleen tytön nikillä takaisin..

• yhdthfrtfgfdgfg

Vitun luuseri pelle vastailee itselleen tytön nikillä..no eihän sinulla oikeastaan munia olekkaan.

• tosi.se.on

Tämä on vapaa maa ja jos ei kiinnosta mennä armeijaan niin älä mee. Pyykinpesu saattaa olla paljon mielenkiintoisempaa kuin sänkypeiton ruutujen suoruuden mittailu kapiaisten kanssa..

• Sivarimajuri

Minä tein yliopistolla tutkimusta siviilipalvelukseni ajan. Pidän sitä huomattavasti miellytävämpänä, vaativampana ja yhteiskuntaa hyödyttävämpänä toimintana kuin sitä, että olisin rämpinyt metsässä ja tukenut järjetöntä asevelvollisuusjärjestelmää.

Totaalikieltäytyminen olisi ollut parempi vaihtoehto, mutta ajattelin myös itseäni.

• Kenraaliainesta

"Olen vitun nössö paska..."

Eivätkös nuo olisi ihan hyviä ominaisuuksia armeijan suorittamisen kannalta?
      Siellähän kun oletetaan, että tulijat noudattavat käskyjä sen sijaan, että antaisivat niitä...

• Kenraaliainesta

"sekin myös että en osaa vaihtaa lakanoita vaa mutsi sen tekee.."

Lakanan vaihtaminen onkin yksi vaikeimpia asioita armeijassa. Ei se ole välttämätön taito, jotta voisit edetä kenraaliksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      67
      2483
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      105
      2147
    3. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2127
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      97
      2097
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      8
      2026
    6. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1875
    7. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      581
      1826
    8. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      107
      1743
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      17
      1657
    10. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      61
      1609
    Aihe