En ole hetkeen kuullut dosentti Peckhamista (nimi muutettu) mitään. Mitähän tuo taas nakertaa? Liekö Kremlissä kalustamassa itselleen Otto-Ville Kuusisen entistä huonetta vai laatiiko Terijoen tulevalle hallitukselle ministerilistaa? Ei sillä että mokomaa kaipaisin sen enempää kuin ebolaa, mutta kummankin varalta täytyy olla valppaana.
Missä luuraa dosentti?
Johanjohan
1
170
Vastaukset
- Koroljov
Minä olen iloinen jokaisesta päivästä, jonka aikana Bäckman ymmärtää pitää suunsa kiinni. Hän ei ole pätevä toimija. Bäckmanin provoseeraus ei edistä Venäjän etua. No, hänen annetaan jatkaa teatteriaan... Bäckman on onnistunut hankkimaan vaikutusvaltaisia suojelijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564