Mitä välität Jeesuksen omista?

Jumalantahtoako

Omaa itseäsikö korotat?
Kerrotko, että juuri sinä olet oikeassa, mutta et osaa perustella asiaasi Jumalan sanalla?
Sopiiko sinulle Jumalan pilkkaaminen, ateistien ja muslimien räävimimen palstalla, joka on Raamatun profetioita korostava ja Jumalan, Herramme Jeesuksen Kristuksen käyttöön tarkoitettu?
Uskovia ei siis ole Suomessa, joten stana ottaa tyhjän tilan ja kutsuu seitsemän muuta vielä pahempaa paikalle.
Muurinaukko vain suurenee.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herätykseksi

      Kristuksen Jeesuksen kanssa, Hänessä uskoviaan ja siksi haluavia YHDEKSI yhtä olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisetsi jokaista jäsenttän myöden keskinäisessä Rakakudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti Hänen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan / Krist. vaihtoehtoa rakentaviksi kokoamassa oleva.

      "Löytäneekö uksoa", Raamatun UT mukaista ja mukaiseen, etsivä?

      Jeesuksen nimessä... vähäinen palvelijansa ja seuraajansa.

      • Herätykseksi

        Niin että, missähän ne muut on. Kun ei kuulua eikä näy, vaikka Raamatun UT mukaan kuuluisi näkyä, ja kuulua ihan kaikkeen maailman asti, kaikille luoduille.

        "Löytäneekö uskoa" Raamatun UT mukaista ja mukaiseen, etsivä

        Jeeusksen nimessä...


      • Ollaantäällä

        Et sie tiijjä. Täällähän myö ollaan.


    • Kyl työ uskovaiset korotatte itsenne jalustalle. Olette kovasti sitä mieltä, että teidän lahkon uskovaiset viettää orgioita jessen, julman ja pahalta haisevan hengen kanssa sit ku työ heitätte lusikan nurkkaan.

      Halveksitte meitä,njotka kieltäydymme uskomasta todistusaineiston puutteellisuuden takia ja väitätten vielä, että kärvistelemmä ikuisuuden helvetin grillibileissä.

      Oikeastaan toivon, että jonkinsortin julma olisi olemassa, mutta että se olisi joku muu kuin kristittyjen jumala, vaikkapa allah. Siinä ristityltä pääsee geriatriseen tuoliin hätäpaska ja kusi valuu lahkeesta, kun selittää miksi olemattomaan jahveen uskoi. Sama tietty toisinpäin, allahiin uskova päätyisi yhdeksi neitsyeksi orihevosten taivaaseen mielellään.

      • ma-he

        he-ma.
        Halveksimme ihmisiä, jotka eivät itse ymmärrä omaa tyhmyyttään eli sitä, että ateistien viestimiselle on oma palstansa.
        Ei siis tarvitse uskoa mitään, ei Raamatusta jaettakaan.
        Tyhmyyttä on se, että ei antaisi toistenkaan uskoa, vaikka suomessa on uskonvapaus.
        Kyllä te ateistit luulette olevamme vaikka mitä, vaikka olette niitä tyhmistä tyhmimpiä otuksia.


      • ma-he kirjoitti:

        he-ma.
        Halveksimme ihmisiä, jotka eivät itse ymmärrä omaa tyhmyyttään eli sitä, että ateistien viestimiselle on oma palstansa.
        Ei siis tarvitse uskoa mitään, ei Raamatusta jaettakaan.
        Tyhmyyttä on se, että ei antaisi toistenkaan uskoa, vaikka suomessa on uskonvapaus.
        Kyllä te ateistit luulette olevamme vaikka mitä, vaikka olette niitä tyhmistä tyhmimpiä otuksia.

        Ja taas se kristillinen lähimmäisenrakkaus nostaa rumaa päätään. Kuule, se on seurat ja julmanpalvelus, joss kaikki on samaa mieltä. Ookkonää koskaa kokeillu mennä moskeijaan selittämään miten väärässä muhamettilaiset ovat?


    • Anteeksi_olemassa_oloni

      Pakko myöntää, että helppo on herjata, mutta vaikea ymmärtää tai jopa antaa anteeksi! Kuulun siis siihen joukkoon, josta voimme lukea: "löytäneekö uskoa maan päältä", kun aika niin koittaa.
      Jollei tässä tapahdu jotain aivan konkreettisen totaalisen käsittämättömän isoja asioita. Itse ei ihminen näköjään pysty muuttumaan tai muuttamaan itseään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe