Kuinka paljon maksaa tuolla lempäälän pieneläinklinikalla käyntimaksu? Onko muuten hintatasolta minkälainen? http://www.lempaalanpienelainklinikka.fi/
Lempäälän pieneläinklinikka
7
2945
Vastaukset
- kaxkissaa
Kallis, todella kallis. En suosittele.
- suosittelenlämpimästi
Kovin omituinen kommentti. Tein laajan vertailun ja hintaselvityksen kun koiraa piti viedä. Tämä oli halvin. Ja vieläpä hyvin ammattitaitoinen sekä empaattinen eläinlääkäri.
- lempääläläinen
suosittelenlämpimästi kirjoitti:
Kovin omituinen kommentti. Tein laajan vertailun ja hintaselvityksen kun koiraa piti viedä. Tämä oli halvin. Ja vieläpä hyvin ammattitaitoinen sekä empaattinen eläinlääkäri.
En tiedä kyseisen eläinlääkärin hintatasosta, joten en voi sanoa mitään, mutta meidän kylässä (Nurmen kylä) on todella edullinen ja asiantunteva eläinlääkäri. Tulee ihmiset kauempaakin.
- seitkyteuroa
Kallis jos on köyhä.
- Pikkumurmelit
Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen kahden koiran omistajana. Hienoa et on paikallinen eläinlääkäri missä käydä B-) Jos hommaa eläimiä on varauduttava myös niiden hoitokuluihin.
- Pikkumurmelille
Vihjaatko ettei köyhän pidä ottaa kotieläimiä,eikä sen köyhän tarvi edes syödä jos ei ole varaa vaan kuolla pois.
- Kohtuus
Olen viemässä ekaan rokotukseen koiranpentua. Miellyttävää puhelinpalvelua ja rokotukselle tulee hintaa 55e.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059