Iltalehden netissä Killinkosken lottovoittajan haastattelu:Video kuvalla mutta ei nimeä julkisuuteen!!Järki jätkä,ei varmaan kukaan tunnista..
Killinkosken lottovoittaja...
4miltsiä
2
400
Vastaukset
- Lklfkof
Mene pelle oikealle palstalle.
Henkilön nimeä ei julkaista todennäköisesti siitä syystä ettei kaikenmaailman nigerialaiset huijarit ja romanian rosvot saisi sitä helposti joka hemmetin uutisista ja julkaisuista.
Kyse ei ole siitä että henkilö haluaisi pysyä tuntemattomana vaan hän haluaa rajoittaa nimensä levittämistä. - Horsepowersw
Ääliö vastaus,yhtä terävä äijä kuin tämä voittaja!Luuletko et tiedot ei leviä ku äijä netissä kuvan kans!Äläkä apina nimittele muita!!Älä päättele jos äly ei riitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043