Rupean käymään kutosalilla ja pitäisi tietää missä?Kirkolla on kaksi salia ja toinen olisi valittava.Osaisiko joku valistaa kummassa on alottelijalle paremmat välineet,opastus ym.Hinta ei sinänsä ole ratkaiseva tekijä.
Kuntosalit KK
2
113
Vastaukset
- KC1000
Itse kävin pari vuotta sitten muutettuani paikkakunnalle tutustumassa molempiin.
Päädyin silloin ottamaan vuosikortin Kunto Centteriin. Olen ollut tyytyväinen. Asiantuntevat personaltrainerit ja henkilökunta opastaa ja neuvoo mielellään. Myös hinnoitteluun olen ollut tyytyväinen. Laitteissa on harvoin vikaa ja eivät ole useinkaan epäkunnossa niinkun välillä muilla saleilla näkyy olevan. Kunto Centerissä on siistiä ja hyvät pukutilat. Muutoinkin siellä käy treenaamassa kivaa porukkaa. - kynis
Joku kyselee täällä kuntosaleista.Mä reenaan kotona omatekoisilla vehkeillä.Ei kiinnosta käydä yleisillä saleilla kun se touhu on vähän epämäääräistä.Katselin tossa kun 16v. tyttö esitteli lihaksiaan ja niitä ei ollut kyllä ruisleivällä tehty.-90 luvulla niillä olisi pärjännyt naisten kehonrakennuksessa.Mistä 16v. saa hormooneja?ihmettelen suuresti.Viikkorahat ei niihin riitä.Hyvä kuuri maksaa tuhansia euroja.Ilmeisesti kunnianhimoiset vanhemmat hankkivat aineita jota on tapahtunut kautta aikojen monessa eri urheilulajissa.jo Fitness ja bodybb käryjen määrästä näkee missä mennään.Voimanostossa ja painonnostossa niitä vasta onkin paljon.Se käy psyykkeen päälle kun lainaliha sulaa pois.Onneksi ei ole noita ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain36212298Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555377Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2123908Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1952573Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151962Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191824Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167870Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271832No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74742Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59706