Nälkäkurkiaisen rahat ovat lopussa ja tilanne ei ole kovin freesi.
Minulla on nälkä
5
64
Vastaukset
- mierontie
Minkä ikäinen olet?
Miksi et pidä "kuiva-aine" varastoa. Varasto jota käytetään vain viimetarpeessa ja säilyy viimeiseen käytöpäivään ellei syö sitä ennen.
Kanamunat, maitojauho, soijajauho, jauhoja, riisiä, mannasuurimot, Rusinat/perunajauhoa kiisseli tarpeena) hernekeitto prk erillaiset kuivakeitot valinnan varaa on https://www.ruoka.net/cgi-bin/nph-cgi/u2q1/PGR/174FBC.htm
Nälkä voi myös olla oire jostain muusta, joko ihan fyysinen tai psyykkinen. Lievä närästys tuntuu alussa nälältä.. Yksinäisyys luo tarpeen syödä, se kun on sosiaalista toimintaa elämän muistoista. - Rapukka
Makkara jota syöt tosipaljon, on myös pitkällä viimeisellä päivämäärällä.
Kuivat hernee säilyvä jopa 10 vuotta, eikä keiton keitto vaadi taitoa.
Ihan kelpo ruokaa on myös makaronilaatikko, siihen käy proteiiniksi soijsjauho, jolla voi myös korvata kanamunan. (eikä jauhoa tule syötyä sellaisenaan)
Tein itse juuri herkkua: pannukakun soijajauhoon ei kanamunaa tai maitoa, mehusta tehtyä kiiseliä makusilmänä join kahvit päälle. - ReinoPerse
Riippuu siitä oletko mies vai nainen.
Jos olet mies niin myy persettä homoille niin rikastut, ja
jos olet nainen niin myy vittua heteroille niin rikastut.
Itse olen tienannut persettä myymällä jo lähes kolmekymppiä tällä viikolla. Kyseessä ei ole n-kurkiaisen aloittama keskustelu. Mutta toki n-kurkiaisesta saa muutkin keskustella.
Mis päin asut? Meil saa ruåkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124390MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862240Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5571734Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011461Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098- 51008
Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3898