Oon 20v poika, enkä oo koskaan ollu naisen kanssa.
Nyt eräs miespuolinen kaverini yllättäen ehdotti seksisuhdetta, ja olen aika kiihottunut ajatuksesta.
Kuitenkin vähän arveluttaa että haluanko menettää poikuuteni miehelle, kun katson kuitenkin olevani pääosin hetero. Mietin että kun myöhemmin tulee jonkun esim. tyttöystävän kanssa puhe ekasta kerrasta, niin kehtaanko sanoa että se oli miehen kanssa.
Onko teistä okei menettää poikuus miehen anaaliin naisen pillun sijaan?
Poikuus miehelle?
5
270
Vastaukset
- moltsi
Eipä tuota tarvitse kertoa! Vedä vaan kannikkaan jos saat!
- heteromies_85
Jäis kyllä mulla tekemättä.. tietenkään en sano ettei joku toinen saisi kokeilla mutta perinteisenä hetero miehenä tuossakin tilanteessa odottaisin kyllä että ensimmäinen kerta olisi naisen kanssa. Mutta jos mies-mies ratkaisuun päädyt niin on oma asiasi miten sen naiselle joskus kerrot, jos edes kerrot. Tai sitten kerrot hänelle ettei ole kokemusta tai sitten kerrot ensimmäisestä naiskokemuksesta jos niitä on ehtinyt joskus kertyä ennenkuin asia tulee puheeksi jonkun kanssa. Perse ja pillu ovat kuitenkin niin erilaisia tuntumaltaan että eka kerta pilluun on oikeesti eka kerta pilluun, sama se vaikka pepputaustaa olisikin.
- Neuvovaisotkua
Tähän sanoisin että älä mieti mitä muut sinusta ajattelevat.
Ei ole tärkeää kerrotko naisellesi (ja missä vaiheessa että olet ollut miehen kanssa) vaan mitä itse asiasta ajattelet. Jos olet itse asian kanssa sinut, niin eihän siinä ole mitään ongelmaa. Seksi on joskus aloitettava, ja jos sopiva aloitus sattuu kohdalle miehen kanssa niin siitä vaan. Kuitenkin jos uskot että asia sotkisi omaa itsetuntoasia ja seksuaalista identiteettiäsi (kukaan ei sano että on pakko olla täysin hetero, harva on), niin kehotan harkitsemaan. - huora69
käy huorissa ja maksa kunnolla, varmasti saat pillu. vittu
- peppuuneka
Itekkin menetin miehelle. Ihan kivaa se oli. Ja kyrpää on oikeesti hauskaa imee kaverin kans :D deepthroat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344281Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492263Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471395- 851220
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381168Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501090Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175889- 59881