Kissa oli ollut pari päivää reissuillansa ja ulkona satoi vettä. Tuli takaisin aivan surkeena ja läpimärkänä.. Ajattelin, että kuivatan sen ja laitoin mikroon.. Se kuoli sinne. Miksi näin? Nyt iso suru!
Mun kissa kuoli ku laitoin sen kuivumaan :(
24
4105
Vastaukset
- Piket
Voi, otan osaa. En minäkään olisi arvannut ja olisin tehnyt itse samoin! Voimia!
- 123456789kissaLainen
eihän elävää kissaa saa laittaa mikroon!!!! se ei saa siellä happea ja siellähän on ainakin 40 lämmintä!!olisit kuivannut hiustenkuivaajalla ja pyyhkeellä! se ei tykkää siitä,mutta se on ainut vaihtoehto.
- catdog123
Joo samaa mieltä kuka tyhmä laittaa kissan mikroon ???!!!!!!!
- catdog123
Tää oli sit mun ja mun siskon mielipide ei kannatta ottaa itseen.
- wertyui
Kannattaa kysyä asiasta eläinlääkäriltä.Kissan ruumis kannattaa toimittaa eviralle tutkittavaksi.Niin saat mielenrauhan,ja selvyyden .
- Kissanpaistaja69
Minäkin laitoin kissan mikroon kuivumaan huonoin seurauksin. Nyt on suuri suru. :(
- Anonyymi
Kissanpaistaja69 kirjoitti:
Minäkin laitoin kissan mikroon kuivumaan huonoin seurauksin. Nyt on suuri suru. :(
Osaa ne kissat itse turkkinsa kuntoon nuolla.
- Piket
Nyt siitä sai päivällisen kuitenkin... Mut seurana olis ollu kivempi..
- huijaustaaaaaav
Varmasti huijausta.. kuka selväjärkine laittas kissan mikroon? :d ja joo sori nauroin tos mikrokohas.. voin kuvitella jonku tunkemassa kissaa mikroo ja sit laittaa sen pääle xdd
- 369
VOI EI! laitatko mulle postissa niin saisin hyvän murekkeen ;)
- Vammapaske
Vittu sama mut mul oli koira mut laitoin pakastimeen
- Anonyymi
Kiva. Joko oot käyttänyt sen vai onko yhä pahan päivän varalta?
- Lihava
Kuka vittu laittaa kissan mikroon.
- Anonyymi
Vitun tyhmä oot
- Anonyymi
Voiha vitu , mun frendi Lindeli meni ja tunki oravan mikroon ja kuvas sen Aipadille ja sit sen rasa villi huligaani serkku meni ja laitto kissansa mikroon kanssa ... :( no se selvis elossa mut eio eläny kovin kauaa siitä (mikron jälkeen) ja sen kissan iho oli ihan rakkuloilla ja täynnä kovettumia ja liha oli palanutta , ei kiva .
Eli kaikille Vilperteille ja Veikoille ja Eemeleille ''kissa ei ole lelu'' eikä sisäfilee pihvi saati pokkorn joten älä tunge kissaasi mikroon vaikka kuinka mieli tekis , se tuntuu samalta kissalta ku tunkisit oman kätes hellalle .
Ja niille jotka miettii ny laittaa vaikka siili hellalle ja kattoo mitä käy (elävä) niin ei ! Ja vielä kerran ei !
''Kissa ei kuulu mikroon'' älä laita kissaa mikroon varotus tarra joka on jokasessa mikrossa Jenkeissä olisi hyvä saada myös suomeen pakolliseksi ja laittaa se varotus tarra kaikkiin meijä suomalaisiin mikroihimme .- Anonyymi
Lopeta kaveraaminen idioottien kanssa ja tee ilmoitus eläinsuojeluun.
Saisivat vanhempansa hävetä epäonnistumisestaan. Kuinka voikin vähä-älyistä sakkia olla.
Lisääntyvät vaan ja samanlaisia kaheleita on enemmän jos ei kukaan puutu.
- Anonyymi
§§§§§§u74yterå8ytwehafdtfuasdb panin mun pikkuveljen paksuksi dbveasgdhabhf0s
- Anonyymi
Onneksi olkoon!
- Anonyymi
Voi ei miten se nyt sinne mikroon kuoli en olisi ikinä arvannut😭😭
- Anonyymi
Älytön. Etkö muuta ikävää keksi.
- Anonyymi
Vanhassa vara parempi. Miks et pyyhkeeseen turvautunut?
Eikö Suomessa oo samanlaisia kieltoja käyttöohjeissa varoittamasta hölmöilystä kuin jenkeissä? Niin että lapsikin ymmärtää. - Anonyymi
voi vittu
- Anonyymi
voi pahus
- Anonyymi
skill issue
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5292579Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial522225Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2062186Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131578Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191479Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501386- 971349
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621151Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise941131Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035