Kissa oli ollut pari päivää reissuillansa ja ulkona satoi vettä. Tuli takaisin aivan surkeena ja läpimärkänä.. Ajattelin, että kuivatan sen ja laitoin mikroon.. Se kuoli sinne. Miksi näin? Nyt iso suru!
Mun kissa kuoli ku laitoin sen kuivumaan :(
24
4111
Vastaukset
- Piket
Voi, otan osaa. En minäkään olisi arvannut ja olisin tehnyt itse samoin! Voimia!
- 123456789kissaLainen
eihän elävää kissaa saa laittaa mikroon!!!! se ei saa siellä happea ja siellähän on ainakin 40 lämmintä!!olisit kuivannut hiustenkuivaajalla ja pyyhkeellä! se ei tykkää siitä,mutta se on ainut vaihtoehto.
- catdog123
Joo samaa mieltä kuka tyhmä laittaa kissan mikroon ???!!!!!!!
- catdog123
Tää oli sit mun ja mun siskon mielipide ei kannatta ottaa itseen.
- wertyui
Kannattaa kysyä asiasta eläinlääkäriltä.Kissan ruumis kannattaa toimittaa eviralle tutkittavaksi.Niin saat mielenrauhan,ja selvyyden .
- Kissanpaistaja69
Minäkin laitoin kissan mikroon kuivumaan huonoin seurauksin. Nyt on suuri suru. :(
- Anonyymi
Kissanpaistaja69 kirjoitti:
Minäkin laitoin kissan mikroon kuivumaan huonoin seurauksin. Nyt on suuri suru. :(
Osaa ne kissat itse turkkinsa kuntoon nuolla.
- Piket
Nyt siitä sai päivällisen kuitenkin... Mut seurana olis ollu kivempi..
- huijaustaaaaaav
Varmasti huijausta.. kuka selväjärkine laittas kissan mikroon? :d ja joo sori nauroin tos mikrokohas.. voin kuvitella jonku tunkemassa kissaa mikroo ja sit laittaa sen pääle xdd
- 369
VOI EI! laitatko mulle postissa niin saisin hyvän murekkeen ;)
- Vammapaske
Vittu sama mut mul oli koira mut laitoin pakastimeen
- Anonyymi
Kiva. Joko oot käyttänyt sen vai onko yhä pahan päivän varalta?
- Lihava
Kuka vittu laittaa kissan mikroon.
- Anonyymi
Vitun tyhmä oot
- Anonyymi
Voiha vitu , mun frendi Lindeli meni ja tunki oravan mikroon ja kuvas sen Aipadille ja sit sen rasa villi huligaani serkku meni ja laitto kissansa mikroon kanssa ... :( no se selvis elossa mut eio eläny kovin kauaa siitä (mikron jälkeen) ja sen kissan iho oli ihan rakkuloilla ja täynnä kovettumia ja liha oli palanutta , ei kiva .
Eli kaikille Vilperteille ja Veikoille ja Eemeleille ''kissa ei ole lelu'' eikä sisäfilee pihvi saati pokkorn joten älä tunge kissaasi mikroon vaikka kuinka mieli tekis , se tuntuu samalta kissalta ku tunkisit oman kätes hellalle .
Ja niille jotka miettii ny laittaa vaikka siili hellalle ja kattoo mitä käy (elävä) niin ei ! Ja vielä kerran ei !
''Kissa ei kuulu mikroon'' älä laita kissaa mikroon varotus tarra joka on jokasessa mikrossa Jenkeissä olisi hyvä saada myös suomeen pakolliseksi ja laittaa se varotus tarra kaikkiin meijä suomalaisiin mikroihimme .- Anonyymi
Lopeta kaveraaminen idioottien kanssa ja tee ilmoitus eläinsuojeluun.
Saisivat vanhempansa hävetä epäonnistumisestaan. Kuinka voikin vähä-älyistä sakkia olla.
Lisääntyvät vaan ja samanlaisia kaheleita on enemmän jos ei kukaan puutu.
- Anonyymi
§§§§§§u74yterå8ytwehafdtfuasdb panin mun pikkuveljen paksuksi dbveasgdhabhf0s
- Anonyymi
Onneksi olkoon!
- Anonyymi
Voi ei miten se nyt sinne mikroon kuoli en olisi ikinä arvannut😭😭
- Anonyymi
Älytön. Etkö muuta ikävää keksi.
- Anonyymi
Vanhassa vara parempi. Miks et pyyhkeeseen turvautunut?
Eikö Suomessa oo samanlaisia kieltoja käyttöohjeissa varoittamasta hölmöilystä kuin jenkeissä? Niin että lapsikin ymmärtää. - Anonyymi
voi vittu
- Anonyymi
voi pahus
- Anonyymi
skill issue
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492149
- 1211455
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3351248Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401190Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni651165IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31161- 1411139
- 491099
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470967Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet98965