ei toivottu selibaatti

Onkos täällä paljon naisihmisiä jotka elävät tahtomattaan selibaatissa syystä tai toisesta vaikka sielu huutaisi seksiä.?

71

4284

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uiollnllöm

      Yks on. Oon naimisissa, mut mieheen on etäiset välit. Ennen hypin seinille.nyt kai ruumiini on jo tottunut ja runkkaaminenkin sujuu jo huonosti. Ennen aina sain itse orgasmin, nykyään harvoin. En näe ketään mielenkiintoisia miehiä. En voi etsiä heitä, olenhan naimisissa.

      • Koskaan ei tiedä mistä mielenkiintoisen henkilön löytää.


      • Selibaattimies

        Eihän se naimisissa oleminen ole mikään este seksiseuran hakemiseksi muualta vaan hidaste.


      • ukkeli50

        Jäin viisikymppisenä leskimieheksi ja tämä rakkaani poismeno estää minua uuteen suhteeseen. Aina tulee ajatuksiin verrata edelliseen kumppaniin, eivät uudet pärjää.


      • MuistanSinua

        Viimeinen naisystäni oli täydelinen, hän oli kaunis, suloinen, ei lipittänyt olutta, ei polttanut, oli intohimoinen eroottinen, mukava lenkkikaveri , ihana kumppani myös saunan lauteille sekä sänkyyn ei peitellyt haluaan. En ole tavannut kaltaistaan joten yksin.


      • aina on vaihtoehtona vieraissa käynti


    • pääää

      on, täälläkin yks! vituttaa suuresti elää tommosen kusipään kanssa joka ei edes hae apua ongelmaansa. eron tielle mennään me

    • Hyvää huomenta sinulle päätä
      voisin kenties auttaa sinua löytämään munaa.vaikka heti....

    • Kieroutunutmummo

      On. En enää edes nauti runkkailusta. Vanhuus koittaa mulle ilman että olen kunnon seksuaalista rakkautta kokenut, kun vastarakkautta en saanut. Elän kyllä avioliitossa nyt, mutta ilman seksiä.

      Vaan haaveissa on hyvä elää, epärealistisissa tuulentuvissa, vailla toteutusmahdollisuutta...

      • Hyvärunkoiset kaikenikäiset naiset pk-seudulta, jotka haluaisitte päättää selibaattinne, ottakaapa yhteyttä [email protected].

        Olen 49-vuotias, nuorekas, hoikka, luotettava, ystävällinen, terve ja turvallinen, seksiä rakastava helsinkiläismies.


    • kuinkakäy

      Täälläkin yksi,jo tosi kauan viimekerrasta.Parisuhde kun loppui,loppui myös seksi.Tosi vaikeaa löytää uutta luotettavaa kumppania.

      • koskaan ei ole liian myöhäistä


    • Avoimin mielin asiaan rouvat hyvät joko kotona tsi kylässä. Etsivä löytää. Elämä on nyt.

    • Tuomas26

      Laittakaa naiset viestiä, jos haluatte lopettaa selibaattinne ;) Pirkanmaalta kirjoittelen, M26.

    • Kata7676

      Täällä yksi. Avioliittoa takana 12-v. Neljän vuoden aikana seksikertoja miehen kanssa ehkä 4 :/ Olen nyt yrittänyt keskustelemalla saada aikaan parannusta, mutta ei. Mies ei halua lapsia enempää ja ei luota kortsuihin. On menossa kuulemma sterilisointiin, kunhan saa rahaa. On kuulemmä Hänen ongelma, joten haluaa itse maksaa. En käsitä. Mun kroppa huutaa seksiä. En tiedä kauanko vielä jaksan tätä hyljeksittyä oloa. Mietityttää, koska eihän se toimenpide tarkoita, että miehen seksihalut lisääntyisivät. N38

      • Tuskin ne halut siitä operaatiosta palaa.On toi syvältä tollainen toisen huomioimatta jättäminen


      • Hyvärunkoiset, kaikenikäiset naiset pk-seudulta, jotka haluaisitte päättää selibaattinne, ottakaapa yhteyttä [email protected].

        Olen 49-vuotias, nuorekas, hoikka, luotettava, ystävällinen, terve ja turvallinen, seksiä rakastava helsinkiläismies.


      • teejotainkata

        Kuule Kata,älä rääkkää itseäsi.Homma luotettava ja terve salaseksikumppani.Sovitte asiat etukäteen.
        Jos haluaa seksiä ,selibaatti tuo terv.ongelmia ennenpitkään.Nautinnollinen seksi taas tervehdyttää.Omantunnon kysymys vaan mietintämyssyyn ja menoks:)
        Jos taas sekin ei ole niin väliä,niin mitäs siitä...ei se silloin haittaa jos ei saa.
        Älä rupee vanhaksi akaksi ennen aikojaan.
        Terv.vanhempi nautiskelija nainen:)


      • kokenutnainen

        Naisena Kata kertoisin tarinan, on ollut haluttomuus kausia kummallakin, kironnut elämän alimpaa helvettiin.. Nyt vasta, olen oppinut, sanat hoida minut... Meillä tehonnut, aivan sama haluaako hän juuri sillä hetkellä, hoitaa, mutta edellyttää tetty samaa toisin päin... Itsekkin välillä joutuu hommiin vaikka ei mieli tekis, tai sit todella vaan hoidan, tuntuu mieheni nauttivan siitäkin... Eli puhetta, ei kysymyksiä, kerro itse mitä tarvitset, jos ei välitä sun jutuista... Etsi todella muualat..
        Sterilisointi vapautti minua seksissä aikoinaan, ei vaikuttanut mieheeni...


      • Outooooo

        Jäin miettii tota rahajuttua,what? Sehän on päiväkirurginen homma, pitää tosin käydä siellä sairaalalla missä tehään esikäynnillä lähetteen jälkeen, et varmaan maksuu tulee se omalla lääkärillä käynti, sairaalassa käynti ja operaatio. Ei ihan kauheita kyllä maksa ja koska omat jononsa on niin käynnit ei varmaan osu ees peräkkäisille kuukausille.


    • Hyvärunkoiset kaikenikäiset naiset pk-seudulta, jotka haluaisitte päättää selibaattinne, ottakaapa yhteyttä [email protected].
      Olen 49-vuotias, nuorekas, hoikka, luotettava, ystävällinen, terve ja turvallinen, seksiä rakastava helsinkiläismies.

      • kokenutnainen

        Mielenkiintoinen, mutta onneksi niin kaukana, ei tule kiusausta!!


    • hautaakohtimenossa

      Vaimo pitkiä päiviä töissä. Kotona nukutaan, ei paneskella. Huutaa ja wittuilee ja muutenkin pahalla päällä kun on kotona, sen muutaman päivän. Työ ja työkaverit on ne hänen parhaat jutut. Puhelinta näppäillään kotioloissa varmaanki 9 tuntia päivässä jne.
      Mieti siinä sitten panemisia. 10 vuotta sitte loppu sänkyhommat 80 prosenttia. Nyt jos tuuri käy niin äkkiä peiton alla, ja pimeässä kyljellään. Juuri tätä tapaa vihaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
      Ei esileikkiä, ei nautintoja. Periaate ilmeisesti vaan, että kunhan ois äkkiä ohi koko pano. Nautinnosta viis
      On vaan kovat henkiset paineet, kun akka saattaa yks kaks sanoa, että alahan paneen. Jos ei kahessa sekunnissa tappi värähdä niin wittuilu ja haukkuminen alkaa.
      No viiskymppisenä se ei tappi heilahda samoin kuin 15 vuotiaana, mutta ei se sitä älyä, eikä vissiin välitäkkään.
      Kun on nelikymppisestä asti joutunut runkkaan, niin eipä sitä ois nuorena uskonut, miten se vanhuus tulee; puutteessa ja tuskassa ja vielä avioliitossa...
      Suunnitteleppa sitte viiskymppisenä uutta suhdetta, kun parhaat päivät on jo takana.

      • Tykkään

        Ehkä ensimmäinen miehen kirjoitus vuosiin joka sai oikeasti jotain liikahtamaan minussa... :(

        Todennäköisesti siksikin että voin samaistua? Itse valitsin "yksin" (ilman miestä) elämisen, vaikka sinne hautaan asti, mutta eipähän tarvitse kuunnella mitään epäreilua wittuilua mistään, ei tarvitse pelätä yllättäviä mielialanheilahduksia ja "Mistä se taas suuttui" soopaa. Jos parisuhteessa on muutenkin jo yksinäinen, miksei sitten potisi sitä yksinäisyyttä rehellisesti aiheesta ja yksin. Ja opettelisi nauttimaan vapaudesta, ihmisoikeuksista. Siitä ettei kukaan solvaa ja sano pahasti.

        Onko se vanheneminen sitten kivaa kurjassa suhteessa? En tiedä, en usko... Sama ajatus itsellä, parhaat päivät takana (36v), liian rankka elämä kuluttanut loppuun, yksinhuoltajana ei ole mitään puhettakaan vapaa-ajasta ja miehiin tutustumisesta. Rehellisesti sanottuna en kyllä enää edes halua! Parisuhteista on pelkästään toinen toistaan kurjempia kokemuksia, voi olla että vika on minussa eikä minulle voi olla kiltti, ihan miten vain. Näin on paljon parempi!

        Seksin puute on AINOA asia joka tässä elämässä harmittaa, mutta eipä se tyydyttävää ole missään suhteessa alkua pidempään ollut. TIEDÄN kyllä että saisin irtoseksiä jos haluaisin. Mutta se ei näin vanhemmiten ole enää viehättävää. Kaipaan ennenkaikkea turvantunnetta.

        Kaikkea ei saa mitä haluaa, jostain on tingittävä. Seksi on minulle ollut aina elämän suola, mutta rajansa kaikella. Liian huono kohtelu vie seksihalutkin. Vaakakupissa oikeus arvostavaan kohteluun painoi enemmän. Riittää siis kunhan arvostan itse itseäni omassa seurassani :)


    • puutteessa-koko-ajan

      Miehen sairauden takia seksi on lähes olematonta. Rakkautta ja hellyyttä riittää, mutta kroppa suorastaan ulvoo kunnon panoa. Muistelen haikeana aikaa, miten mieheni otti minut rajusti, jaksoi lykkiä minut huipulle aina vaan uudestaan. Nyt tulevaisuus on tätä... Pillu sykkii vimmatusti, mutta helpotusta ei tule. Ja olen vasta 45-vuotias.

      • Ymmärrän.Tilanne on tuttu menneisyydestäni..Ja selvä että rakastat vielä miestäsi..Mutta jos tulee kysymykseen rajuleikki-voisit kirjoittaa mulle.Tuleeko siitä jotakin tai vain keskustelu-aika näyttäisi.Täällä on paljon puutteessa olevia naisia,vaan he eivät uskalla mennä rajan yli.Miehillä kai kynnys on matalampaa..E-postini on sama kuin nimimerkkini ja loppu-osa suomi24.fi. Aina on omantunnon ja elämän katsomuksen kysymys.Pitääkös alistua kohtaloon?Missä kulkee toisen vahingoittamisen raja? Työntääkö meitä Jumala/luonto itse siihen? Voi olla todella pitää elää kevyemmin samalla unohtamatta lähimmäisiä..:)


    • Kielikylpyäkin24

      Voin auttaa Oulun alueella tyylikkäitä naisia..

    • puutteessaoleva

      Elän myös seksittömässä avioliitossa. Olen muutaman vuoden harrastanut seksiä tutun miehen kanssa joka vastaavasti myös elää ilman seksiä. Näemme silloin tällöin ja kyllä silloin tekee kullia aivan mielettömästi mieli. Kyllä naisen pitää saada kullia samoin kuin miehen pillua.

      • mies50vuotta

        Sinullahan on sitten asiat edes jotenkin tyydyttävästi.
        Itse olen ollut ilman seksiä nyt 1,5 vuotta.
        Vaimoa ei vaan kiinnosta.
        Minulla olisi ollut tilaisuus seksiin toisen, erittäin kauniin ja seksikkään, naisen kanssa, mutta omatuntoni pani vastaan.
        Nyt tuo nainen ilmeisestikin on jonkinlaisessa suhteessa, joten ilman seksiä ja läheisyyttä pitää jatkaa elämää.


      • Ujomies27v_tre

        Olet väärällä palstalla koska et elä selibaatissa.


      • Ujomies27v_tre

        Siis tuo muka puutteessa elävä nainen.


    • yxomaishoitaja

      hohhoijaa... vaimon sairauden takia on jo 8 vuotta seksittömyyttä takana ja 9. vuosi alkaa. Ei kivaa kun itse haluaisi kaiken aikaa. Talvella helpompaa kun talvipukeutuminen peittää naisten vartalot. Nyt kevään tullen alkaa taas näkymään miten ihana nainen voi olla. Omaishoitajana liikakilojakin tullut kun ei ole aikaa/jaksamista hoitaa itseään. Sekin yhtä pirua kun aina ollut liikunnallinen. Tiedän tasan millaista se on kun ei oikein voi ketään löytääkään kun ei ole se "100% terve, sprottinen, prinssi" ja vielä sinkkukin pitäisi olla. Niin ja alle 40 ehdottomasti. Mitään kriteerejä noista en täytä. Olen vain rehellinen, terve, omanarvontunnon omaava "aina-halukas" omaishoitajamies elämän oikusta (auto-onnetomuus) Vain kohtalotoveri voi ymmärtää mutta niitä naisia ei kai sitten olekaan?

      Jos sattuu olemaan niin nimimerkin perään vain (at) luukku.com. Oulun seudulla ollaan.

      Pilailijat, itsensämyyjät ym. pervot voi jättää tämän väliin.

      • mekkk

        Tässä hyvä esim. ettei koskaan omaishoitajaksi kenelekkään kun oma elämä menee pilalle kun hoitaa puolisoaan ja oma elämä jää elämättä. Läheltä seurasin kun äitini hoiti muistisairasta isääni ja en suosittele kenellekkän muistisairaan hoitamista ja kun ne yleensä on sellaisia kiukuttelijoita ja oli helpotus kaikille että luonto hoiti asian pois päiväjärjestyksestä.


      • Asennoituvaihminen

        Ajattelen asian niin päin, että omaishoitajana on myös oma hoitajansa, koska hoitokokemusta karttuu koko ajan. Tuon ajan suhteen juuri pitää suunnitella elämänsä siten, että saa tuon ajan myös itselleen :) Oma seksi hoituu kyllä, kun varaa aikaa itselleen esimerkiksi yöllä :)

        Olen ollut omaishoitajana (mutten pelkästään omaishoitajana) nyt parisenkymmentä vuotta, jolloin kävelevä vaimoni joutui pysyvästi pyörätuoliin. Ei voi kävellä eikä ole enää tuntoaistia alavatsasta alaspäin...hoitaa silti työnsä hyvin...:)

        Toimeentulo on jo vuosia hoidettu yhteisellä työpaikalla...sen suhteen toimii kyllä hyvin...

        Omaishoitotehtävä on myös terveillä. Ei vain vie aina aikaa ja energiaa erityisiin tehtäviin. Missä määrin esimerkiksi parisuhde on samalla hoitosuhde, on tietysti hyvinkin yksilöllistä. Esimerkiksi seksuaalinen vastuu puolisosta voi sisältää monenlaisia valmisteltavia asioita ja vie sen verran myös aikaa. Itse ajattelen omaishoitotehtävistä niiden olevan työtä siinä missä alalle koulutetuillakin.

        Onneksi seksiä on yllin kyllin tarjolla vaikkapa netissä, ettei tarvitse kotia jättää seksinnälkäisten kokemusten vuoksi...

        Tietysti tuo, että varsinainen rakastajatar onkin Internet (kiitos kaunis) vaatii jonkinlaista suunnittelua ja totuttelua elämässä yleensä...ja vähän mielikuvitustakin, joka ei onneksi kummemmin näy...

        Työura kodin ulkopuolella sekä monenlaiset harrastukset vievät oman aikansa, ja tässä onkin jätettävä monenlaista "turhaa" aikatauluista pois. Vaatii kyllä suunnitelmallisuutta hoitaa samalla perheen ruokahuolto, lääkehuolto, kodinhoito, ystävyyssuhteet jne. Kieltämättä aiheista toisiin siirtyminen on joskus melko mielikuvituksellista, ja vaatii erillisen valmentautumisen jokaiseen aiheeseen erikseen...elämän on sellaisenaan hienoa, jopa ajatuksellista seikkailua, vaikka yksinäisellekin...

        Kannattaa kysyä kuulumisia muilta valikoiden ja sopivissa erissä. Hoituu silloin aikataulutkin helpommin...monenlaisten taitojen kartuttaminen ja sopiva liikunta pitää mielen vireänä.

        Tsemppiä!


    • huutonen

      Eritahtiset seksit meilläkin.Olemme vanhempi pariskunta ja mies ei tässä asiassa syty enää mistään.Muuten menee hyvin.Minulla todellakin sielu ja yks muukin paikka huutaa seksiä.Saa nähdä milloin joku huudon kuulee.

      • Kuuntelen...ja kuulenkin! Nainen, yksin seksuaalisuutensa kanssa, hänen sydän tykyttää rinnassa, alavatsassa kihelmöi ja pillu tihkuu kosteutta. Huudan takaisin! Vakaalla ja luotettavalla äänellä, vaikka torvella on mittaa 180cm, kaikupohjaa ei juurikaan ole, huudan uudestaan, nyt huutoani avustaa juhlakuntoon ryhdistäytynyt pikkuveli! Ehkäpä kuulet vastaukseni.


      • huutonen

        Kuulin:)Missäpäin huutelet?


      • Upeaa, että ääneni kantaa sinne asti! Uusimaa, Vantaa.
        Voisinko olla se mies, joka saisi huutosi loppumaan? Toisin mieleesi, sen raukeuden, minkä intohimoinen seksi, tuo tullessaan.


    • nättinuori91

      Mä en joudu täysin selibaatissa elämään mutta seksiä en saa kumppaniltani läheskään riittävästi..enkä varsinkaan hänen omasta aloituksestaan.tää asia painaa mua kasaan järjettömästi..oon kaunis 24-vuotias itsestäni huolta pitävä nainen. Huomioin kaikki mieheni tarpeet seksissä ym..tuntuu suorastaan väärältä etten saa nauttia tarpeeksi usein seksistä..en ole edes mitenkään työläs kun tulenkin helposti ja useaan kertaan. Tykkään mielyttää ja pukeutua sexsysti..on turhautunu olo enkä tiedä mitä tekisin seksin korvikkeeksi..se ois mulle tässä elämäntilanteessa niin tärkeää.

      • Liianvähän

        Mä oon vähän vanhempi, mutten kamalan merkittävästi ja aika samankaltainen tilanne. Tietty äitinä en ehkö oo niin nätti kun vaikka tavatessa vaikkakin mies kyllä vannoo ja vakuuttaa muuta.
        Erillainen haluamisen taso ja onko se nyt kokeilunhaluisuus vai mikä kyllä repii parisuhdetta paskaksi.

        Oon toiminu virheellisesti koska alussa kun halusin kovasti yhteistä tulevaisuutta otin alistuvan ja miestä palvelevan olemuksen. Yhdessä vaiheessa huomasin olevani täydellinen kotitalouskone ja miehen miellyttäjä ja mies vastasi tähän ehkä materistisesti, tuli kunnon timatteja rinkulaan ja lapset ja talot ja kaikkiin sisustusideoihin on suostuttu joka taas saa sellaisen vaikutelman että kaikki on niin mahtavan ihanasti.
        Ainoa vaan että voin pahoin kun seksielämästä jää uupumaan osaltani varmaan 80%, en enään yhtään voi vapautua ja en oikeestaan jaksa ees yrittää.
        Ja tietysti en halua rikkoa perhettä ja en varmaan tunnepuolen tähdenkään pystyisi lähtemään hakemaan fyysistä tyydytystä muualta -koskaan en oo saanu seksistä irti mitään jos ei oo ollu vähintään jalat alta vievä ihastus kyseessä. Tarttee tuntea ja haluta tosissaan sitä seksipartneria et voi saada.

        Enkä usko että osaisin seksuaaliterapeutilla puhua asiasta kun en sitä osaa puhua kenenkään ystävättärenkään kanssa.

        Vituttaa kaikkien ja omasta puolesta jos on sitoutunu toiseen ja haluaa toista ja toinen torjuu tai ei vaan halua mitään. Ja ei paljoa rupattelu aiheesta auta.


      • sitäsaakyllä

        Liianvähän moi! Todella moni meistä elää tuon parisuhdepaskan-tilanteen kanssa. Niin varmaan osa miehistäkin. Kulissit on pystyssä ja avioliiton alun kotileikit leikitty.
        Kulissin purku liian kallista ja elintason pudotus.Lapset putois tyhjän päälle ja elämän käsikirjoitus paskana.Olen ollut yli kolmekymmentävuotta naimisissa ja kaksikymmentä vuotta ollut vakituinen vieras rakastaja.He vaihtuvat tai minut vaihdetaan tietyin väliajoin 1-3 vuoden välein.Intohimoisen seksin takia....se pitää elämäni naisena mahtavana.Minun onneni on asua suuressa kaupungissa,jossa tämä "kierrätys"on mahdollista.Muut elämän alueet,harrastukset,ystävät,sukulaiset,työt sujuvat hienosti ja elän "täyttä"elämää. Ja ystävättäret ei tietenkään tiedä mitään:) Mä vaan kukoistan!


      • yksimonistakaipaajista
        sitäsaakyllä kirjoitti:

        Liianvähän moi! Todella moni meistä elää tuon parisuhdepaskan-tilanteen kanssa. Niin varmaan osa miehistäkin. Kulissit on pystyssä ja avioliiton alun kotileikit leikitty.
        Kulissin purku liian kallista ja elintason pudotus.Lapset putois tyhjän päälle ja elämän käsikirjoitus paskana.Olen ollut yli kolmekymmentävuotta naimisissa ja kaksikymmentä vuotta ollut vakituinen vieras rakastaja.He vaihtuvat tai minut vaihdetaan tietyin väliajoin 1-3 vuoden välein.Intohimoisen seksin takia....se pitää elämäni naisena mahtavana.Minun onneni on asua suuressa kaupungissa,jossa tämä "kierrätys"on mahdollista.Muut elämän alueet,harrastukset,ystävät,sukulaiset,työt sujuvat hienosti ja elän "täyttä"elämää. Ja ystävättäret ei tietenkään tiedä mitään:) Mä vaan kukoistan!

        Kiitos vastauksestasi "sitäsaakyllä" sillä se rohkaisi tätä 48-vuotiasta naista, joka elää sitä tavallista parisuhdetta: lapset, talo ja yhteiset lainat. Kohtalaisen vaikeaa avioliittoa takana 15 vuotta ja viimeisestä lemmiskelynyrityksestäkin kohta kolmatta vuotta. "Poikaystäviä" on tarjolla rajoitetusti, sillä asun pikkukaupungissa. Silti olen ajatellut, että jokainen,joku jopa oikein rakaskin poikaystävä, on ollut minulle elintärkeä. Tässä iässä tunnen olevani seksuaalisesti parempi kuin koskaan aikaisemmin. Osaan huomioida myös miehen tunnepuolen : ) ja osaan vaatia myös itsellenikin rajuja panoja. Omatunto soimaa, ja aina käyn saman painin: alanko tämän avioliiton ulkopuolisen kanssa jollekkin vai en. Sen mitä olen oppinut nuoruusvuosiltani on se, että näistä poikaystävistäni en uskoudu enää kenellekkään, en nykyään edes parhaalle ystävällenikään. Jos se tapahtuu salassa aviomieheltä, ei siitä muidenkaan tarvitse tietää. Uudelleen ja toivottavasti vielä uudelleen. Kaikesta henkisestä painista huolimatta. Syvä kaipaus kunnon, tyydyttävään seksiin ja kunnon panoon ja muuhun hoitoon on niin syvällä naisena olemisen ytimessä, ainakin minulla. Kysymys on paljon syvempi ja perusteellisempi kuin himojen hetkittäisestä tyydyttämisestä.


    • Ujomies89

      Kaikille se seksi on tärkeää. Itse en saa sitä ollenkaan.

    • mies42vu

      Lähes koko elämä selibaatissa jännitämisen vuoksi

      • jännittäjänainen

        Sama täällä. Olen jännittäjä ja arka ihmisten suhteen. Yksinäisyys on ajanut minut hulluuden partaalle ja olenkin vakavasti masentunut.
        Nyt syön mielialalääkkeitä, mitkä ovat vieneet minulta orgasmit.
        Enää ei ole siis edes oma käsi apuna, enää ei saa itteltäänkään seksiä.
        Maailma on julma paikka.


    • pettter8

      Jos miestä ei huvita, syy voi olla heikko erektio, erityisesti jos jostain syystämiestä ei muutoinkaan huvita tai väsyttää tms. Silloin ei uskalla/halua aloittaa koko hommaa kun saattaa olla ettei toimi ja se on erittäin nolo ja hävettävä tilanne.
      Muutaman kerran näin vanhemmiten kävi noin ja seksi alkoi vähentyä sitä myöten.
      Hain sitten lääkäriltä Viagraa paketin ja auttoi, mies voi silloin helpommin olla naiselle mieliksi vaikka ei niin hirveästi huvittaisikaan.
      Hain muutaman paketin lisää kun sanoin että loppuivat vaikka oli entisiäkin vielä.
      Nyt vaimon mielyttäminen on paljon helpompaa, kun on arsenaali pillereitä aina backuppina, ja kynnys omallekin aloitteellisuudelle paljon matalampi kun tietää että toimii.
      Vaimolle en kerro milloin olen ottanu pillerin ja milloin ei, niin hän tuntee itsensä haluttavaksi.
      Tilannehana on sikäli miehellä ja naiselle täysin eri, nainen voi näytellä mies ei, ja fyysisen homman seksissä tekee kokonaan mies ja jos on töistä yms. väsynyt niin ei usein vaan onnistu.

      • liianmyöhään

        Meillä odotettiin liian pitkään, pari vuotta, ennen kuin mies otti viagrat käyttöön. Kaikki mielenkiinto ehti minulla naisena jo lopahtaa.....riitaahan seksistä silloin aikasemmin tuli, kun olin aina niin vailla, enkä koskaan saanut tarpeeksi. Mies kun ei innostunut välineistä eikä jaksanut muitakaan konsteja tarpeeksi pitkään, vaikka olen aina ollut kohtalaisen helposti hoidettava tapaus: ) Oli liian pitkään liian itseriittoinen, vaikka seksi oli todella surkeaa yrittelyä puolin ja toisin.


    • On todella outoa lukea naisten kirjoituksia, ettei oma puoliso suostu seksiin.
      Itselläni ei ole koskaan käynyt edes mielessä kieltäytyä, jos oma puoliso, tai aiemmat tyttöystävät, on osoittaneet halukkuutta, ei ole tarvinnut edes pyytää.

      Mutta se, että vaimoni pyytäisi seksiä, on vain kaukainen haave, joka todennäköisesti ei koskaan toteudu.
      Hän ei suostu edes minkäänlaisiin kosketuksiin.
      Ei ole suostunut kahteen vuoteen!

      Välillä tuntuu, että elämä valuu hukkaan, kun elää kämppäkaverina naisen kanssa, joka ei halua seksiä, ei suudelmia, ei halauksia, ei hellyyttä, ei läheisyyttä.
      Itselläni olisi vielä halu niitä antaa ja saada.

      • Tulipolttaavielä

        Minäkin elän ns. kämppäkaverina mieheni kanssa. En tiedä mikä on vikana minussa? Kun kysyn, niin kuulemma ei mikään. Silti ei halua halia, pusia, koskea.. Pystyyn tässä kuolee ja katkeroituu kohta.


      • Tulipolttaavielä kirjoitti:

        Minäkin elän ns. kämppäkaverina mieheni kanssa. En tiedä mikä on vikana minussa? Kun kysyn, niin kuulemma ei mikään. Silti ei halua halia, pusia, koskea.. Pystyyn tässä kuolee ja katkeroituu kohta.

        Surullista, että joutuu uhraamaan oman onnellisuutensa siksi, että on joskus valinnut puolison, joka myöhemmin osoittautuukin tunne-elämältään vialliseksi.

        Minkä ikäisiä te olette?


      • kissapuutteessa

        Tuo sanonta " tunne-elämältään viallinen" on loistava ja sopii oikein hyvin omaan mieheenikin. Seksi ei häntä enää kiinnosta -ei toisaalta myöskään haliminen,,läheisyys yms. Ei kuitenkaan kuulemma ole mikään vikana kun kysyy. Kylmä ja etäinen. Olen miettinyt , mikä on vikana. Ei halua keskustella. Mieleen hiipii ajatus, että taitaa pettää. Sanoisi suoraan sen sitten. Alkaa pikkuhiljaa v----taa tällainen ja rankasti. Kroppa ja mieli hukuttaa kunnon panoa... Keski-ikäisenä voi halut kohta loppua itsellänikin. Ja välillä toivon, että niin kävisi


      • kissapuutteessa kirjoitti:

        Tuo sanonta " tunne-elämältään viallinen" on loistava ja sopii oikein hyvin omaan mieheenikin. Seksi ei häntä enää kiinnosta -ei toisaalta myöskään haliminen,,läheisyys yms. Ei kuitenkaan kuulemma ole mikään vikana kun kysyy. Kylmä ja etäinen. Olen miettinyt , mikä on vikana. Ei halua keskustella. Mieleen hiipii ajatus, että taitaa pettää. Sanoisi suoraan sen sitten. Alkaa pikkuhiljaa v----taa tällainen ja rankasti. Kroppa ja mieli hukuttaa kunnon panoa... Keski-ikäisenä voi halut kohta loppua itsellänikin. Ja välillä toivon, että niin kävisi

        Teetkö itse aloitteita miehellesi seksiin, vai odotatko miehesi aloitetta?
        Sama kysymys hellyydestä ja läheisyydestä, teetkö itse aloitteen?
        Tahtoisin kovasti kuulla jonkun esimerkin jostain kieltäytymisestä.
        En mitenkään epäile, moiti, tms, haluaisin vaan päästä selville, mitä teillä tapahtuu.

        Ja voit uskoa, että minä tiedän minkälaista on elää kylmässä ja yksipuolisessa suhteessa.
        Mutta en silti ole koskaan toivonut halujeni loppumista, ennemminkin olen sitä pelännyt. Jos halut häviää, niin mitä jää jäljelle?

        Edelleen uskon ja toivon, että tähän löytyy joku ratkaisu.

        Ja olis mukavaa, jos kertoisit itsestäsi hiukan enemmän.
        Ellet tähän voi kertoa enempää, niin kirjoita mulle suoraan.
        Osoitteeni on nimimerkkini ja tää sivusto.


      • Tulipolttaavielä kirjoitti:

        Minäkin elän ns. kämppäkaverina mieheni kanssa. En tiedä mikä on vikana minussa? Kun kysyn, niin kuulemma ei mikään. Silti ei halua halia, pusia, koskea.. Pystyyn tässä kuolee ja katkeroituu kohta.

        luotettavaa panokaveriakaan ei ole helppo löytää


    • No minä olen mies,hoikka ja eronnut monta vuotta sit. juoppoa en jaksanut katsella enää. Mutta selibaatis jo kauan,koska viihdyn esim. Näillä helteilläkin paljon nakuna ja naiset ovat antaneet itsetuntonsa niin romahtaa,että paheksuvat elämäntyyliäni. Samanhenkinen kun löytisi,niin seksin puutetta ei tarvitsisi kärsiä kummankaan!

    • pakosta

      Ollut jo 10 vuotta, tulin hyväksikäytetyksi, joten sen jälkeen ei enää ole kiinnostanut minkäälaiset suhteet miehiin, ei vaan pysty.

    • bigfatmama

      olen 47 v nainen naimisissa ja ei seksiä yli neljään vuoteen mies sai pienen infarktin ja sen jälkeen loppui kyllä välillä on niin kovat halut että tekisi mieli kaataa ensimmäinen vastaan tulija mutta haaveeksi jäänyt rakastan miestäni ja eiköhän kaikkeen totu

      • Voin sinua lohduttaa, että ei totu :)
        Ihan joka päivä puute muistuttaa olemassaolostaan. Jokainen suuteleva tai halaava pari tuo mieleen, mitä ilman on.
        Ehkä joku tottuu, minä en ole tottunut, enkä usko tottuvanikaan.
        Ehkä enemmän pitäisi olla huolissaan, jos sitä lakkaisi kaipaamasta, silloin olisi jotain mennyt epäkuntoon sisällä, jokin osa olisi kuollut.


    • lokakuunliisa

      Olen yksinhuoltaja ja olosuhteiden pakosta ilman seksiä. Olen myös aika lailla tukahduttanut haaveitani. :) Lienen aika aseksuaali nykyään....

      Joskus kuvittelen ja toivon että löytäisin jonkun, mutta aika mahdotonta se on. :)

      • NuoriM21

        Eihän mikään ole mahdotonta? Terv.nuorimies


    • O4O4

      Kaikki naiset jotka mainostavat vallinneensa selibaatin elävät epätasapainoista ja vastemielistä elämää, siitä huolimatta mitä he sanovat. Se että elää seksittömässä suhteessa ei tuo lisää energiaa. Se pikkuhiljaa tappaa seksintarpeen ja se kuvitelma että saa enemmän energiaa muihin tehtäviin on valheellinen. Seksi vain jää pois elämästä.

      Saksalaiset julkaisivat juuri tutkimuksen siitä mitä naiselle tapahtuu kun seksi vähenee tai loppuu kokonaan. Huomionarvoisia seikkoja oli mm. se että rinnat pienenvät ja rypistyvät, nänneistä häviää/vähenee herkkyys ja tunto lopullisesti, limakalvot ohenevat ja niiden kosteus vähenee kuin vaihdevuosissa ja iho menettää kimmoisuuttaa. Nainen ikäänkuin käynnistää ennenaikaiset vaihdevuodet.

      Niin että seuraavan kerran kun joku hehkuttaa elävänsä selibaatissa, varoittakaa häntä. Saksalaistutkimuksen tulos parempaan ja onnellisempaan elämään olikin:"Vähemmän työtä, enemmän seksiä".

    • EmiliaGirll

      Mä oon vasta 14-vuotias tyttö ja mulla ei oo muuta mahdollisuutta tyydyttää himoani ku sormettamalla. Mä en voi ostaa ite seksilelua, en voi harrastaa seksiä ku oon liian nuori. En oo koskaan ollu kaksin pojan kans samassa huoneessa enkä oikein ees vois olla ku oon liian nuori.

      Oon 11-vuotiaasta asti sormettanu itseeni joka päivä 2 kertaa ja kerran illalla koska mun pillu alkaa sykkiä iltapäivällä nii paljon että olo on tosi vaikee ellen pääse sormettamaan. Mulla on ollu yks kaveri jonka kans katottiin tv:tä ja sormetettiin yhtä aikaa, sit jossain vaiheessa tehtiin sitä toisillemme ja se oli ihanaa. Kaipaan sitä ja haluisin harrastaa tota jonkun kans mut mitä mä teen ku jätkien kans en saa olla?

      mitä mä teen näiden himojeni kans ku seksilelua en saa ostettua, suihkussa jos oon pitkään nii mutsi tai joku ihmettelee, jätkien kans en voi olla enkä oikein kenenkää muunkaan kans, mulla on tosi kovat himot. Joskus oon sormettanu yleisellä paikalla esim. metsässä, rannalla, pukuhuonees.

      Tää et 14-vuotiaana ei saa suomes tehdä mitää on tosi älytöntä. Haluisin vähän vapaampaa elämää ja jonkun seksikaverin

    • kylmyyttä

      Meillä meni toisinpäin! Vaimolta lähti halut menopaussin myötä! Antaa kyllä, mut tuntuu kuin nussisi kylmää haukea (anteeksi hauki). Ollaan molemmat yli 65v nyt. Käväisen aina välillä nauttimassa nuoremman lesken kanssa :D

    • Piisamiini

      Täällä yks 38 v. koko elämäni ei-tarkoituksellisessa selibaatissa ollut. Miksei sitten ole seksiä ollut, rakastuin kyllä kouluaikoina usempaankin tyyppiin, mutta kaikilta ei vastakaikua tullut; yksi seurusteli ja toinen oli ilmeisesti liian ujo lähestyäkseen, vaikka käsitin, että hän oli myös ihastunut. Noh, en rakastuneena ajatellutkaan ketään muita poikia, jotka olis saattanut olla kiinnostuneita. Nämä ihastukset vähitellen hiipuivat lukion jälkeen, kun en enää nähnyt heitä. Yliopistossa oli linjallani vain vähän poikia; ihastuin sitten naimisissa olevaan opettajaan.
      Sen jälkeen ei ole oikeastaan ollutkaan missään töissä tai opiskelemassa, jossa olisi tavannut miehiä. Yliopistoaikoina ja sen jälkeen iski masennus, jolloinka seksi

      • Piisamiini

        lakkasi kiinnostamasta.
        Kirottu Firefox, kun puolet viestistä hävisi.
        No enivei, en juo, kun en kestä oikein alkoholia: oksennan vain enkä tule känniin. Hyvä itsetunto, etten anna kenellekään pakosta tai haukkumisella. Jaksa enää kirjoittaa uudestaan…


      • Viitamiini

        treffit palstalle vain ilmoitusta, kuvaat itsesi ja tilanteesi ja millaista seksiseuraa olet vailla (mahdollisimman tarkkaan mistä päin ja minkälaista, jotta ei tule niin paljoa hutivastauksia).. Myös se oletko valmis sitoutumaan romanttisessa mielessä vai kaipaatko vain panoseuraa. Todennäköisesti törmäät runsaudenpulaan, mutta kyllä ne fiksuimmat tyypit siitä jo kirjoitustensa perusteella erottuu edukseen. Ihan takuulla edes jonkin näköinen fiksu nainen saa seksiä suomessa, ellei sitten vaatimukset mene ihan hulluissa sfääreissä. Kyl siellä on fiksujakin tyyppejä paljon..

        Hienoo kun on hyvä itsetunto, niin et ala kenenkään kynnysmatoksi. Mutta pelkkää seksiä säännöllisesti saman kumppanin kanssa -typpiseen ilmoitukseen saat yhteydenottoja niin ettet ehdi lukea edes kaikkia. Kokeiles niin näet!


      • karh48rk

        nainenpohjoisesta täälä olis pohjoisen mies satuttaisko olemaa lähi etäisyyvellä???postiakin voit laittaa nimimerki ja tää sivu


    • NainenPohjoisesta

      Pitkä parisuhde, hellyyttä ja läheisyyttä on, mutta ei seksiä. En edes muista enää miltä se tuntuu. Ihanalta kai, kun koko ajan panettaa. Mietin usein että istuisin mieheni viereen ja veisin hänen kätensä jalkojeni väliin ja pyytäisin pitämään hyvänä. Mutta jokin estää. En tiedä mikä muuri välillämme on tai miettiikö hän asiaa. Olisi varmasti pitänyt puhua seksistä jo vuosia sitten, koska nyt se tuntuu mahdottomalta.

      Olen nelikymppinen ja suorastaan pelottaa, että elän lopun elämäni ilman seksiä.

      • mekkkk

        Sanot suoraan miehellesi että pitäs sitä seksiäkin harrastaa kun panettaa niin vietävästi.


    • Swinger-dude

      Tinderiin vaan, että haetaan seksiseuraa, ei mee kauaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      80
      3530
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3314
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3059
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1951
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      144
      1522
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1292
    Aihe