Törkeä tv-lupatarkastaja

aatami

äijä tuli sisään avaten kolme ovea, käveli suoraan olohuoneeseen missä vaimoni oli juuri suihkusta tulleena! voiko ne osiaan tulla suoraan sisään?? MITÄ MIELTÄ, ANTAKAA KOMMENTTEJA

13

3662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xpat

Jos tiedät arvon tarkastajan nimen, poliisille ilmoitus luvattomasta tunkeutumisesta. Luulisi oppivan.

• SMERSH

Tarkastajat ovat poliiseja jotka tekevät sitä sivubisneksenä. Koska poliisi=natsisika, ei niiltä muuta voi odottaakkaan.

• ---------

Vaikka ovi olisikin auki, ei se tarkota, että sulla on lupa mennä asuntoon tai vaikka autoon sisälle. Joten ei muuta kun tekeen poliisille rikosilmoitusta. Ja koska se mulkku on varmaan itsekin kyttä, sille voi tosta olla oikeassa työssään ihan oikeatakin harmia.

• Maksaja

Anteeksi nyt vain. Olisit saatana maksanu tv-lupas niin ei olis ukko tullu sisälle! Vituttaa tollaset rääkyjät jotka ei maksa lupaa, mutta valittavat silti.
      Täytynee silti todeta, että lupatarkastaja saa tulla sisälle ainostaan poliisin kanssa jos muuten ei päästetä. Ja siltikin pitää olla tarkastajalla jotain faktaa tv:n olemassa olosta ko.asunnossa. Että mene kyttälaitokselle.. ainiin mutta et sä voi kun ei sulla ole sitä lupaa.. VITUTTAAKO? Näki naises alasti, etkä mitään asialle voi tehdä kärsimättä itse.. HAH HAH HAA!

• aatami

kyllä meille saa tulla kunhan koputtaa oveen ensin ... että ehdin ladata molempiin piippuihin täyteiset...
        taitaa olla oma lehmä ojassa ku noin vesimelonin nenään veti! eikä sillä en ikinä ota lupaa -antaa tyhmien maksaa... sillä kun minä en maksa niin juuri siksi sinun pitää maksaa... vaikkakin olishan mulla millä maksaa mutta kiusa se on pienikin kiusa! ota se meloni vaan sieltä nenästä pois ja nauti elämästä jos sulla on noin kurjaa! piiloutua ny nimimerkin taa vittuileen.... osta oma elämä. etsi vaimo ja lopeta runkkaaminen...

• Neiti Maksaja
        aatami kirjoitti:

kyllä meille saa tulla kunhan koputtaa oveen ensin ... että ehdin ladata molempiin piippuihin täyteiset...
        taitaa olla oma lehmä ojassa ku noin vesimelonin nenään veti! eikä sillä en ikinä ota lupaa -antaa tyhmien maksaa... sillä kun minä en maksa niin juuri siksi sinun pitää maksaa... vaikkakin olishan mulla millä maksaa mutta kiusa se on pienikin kiusa! ota se meloni vaan sieltä nenästä pois ja nauti elämästä jos sulla on noin kurjaa! piiloutua ny nimimerkin taa vittuileen.... osta oma elämä. etsi vaimo ja lopeta runkkaaminen...

Oh hoh. Kylläpäs tuli teksiä... Mulla on kyllä aika iso klyyvari, mutta ei sinne melonia saa ku mössönä. Ja toisekseen mulla on MELONIT. Joten EN LÄHDE etsimään itselleni vaimoa kun EN OLE LESBO!!! Joten runkkaa itsekses ja anna lupatarkastajan kattella, Olis silläkin kivaa katsoa "kirppusirkusta".

• Sera

Ei se että on jättänyt luvan hankkimatta, ole niin suuri synti etteikö voisi tehdä rikosilmoitusta tarkastajan käytöksestä. Saahan meillä autovaraskin syyttää auton omistajaa päällekarkauksesta jos omistaja on yrittänyt suojella omaisuuttaan.

• Toinen maksaja

Kyllä täytyy olla tavallisen "Pölhö-Kustaa", kun itkee täällä. Maksa pölhö lupasi niin, kuin kunnon kansalaisen kuuluukin.
        Tuskimpa tarkastaja muijastasi välitti. Taitaa olla yhtä pölvästi, kuin sinäkin. Kyllä vakka on kantensa valinnut. Heh heh!!!

• meille

samalla tavoin, oisin menny parvekkeelle tupakalle ja kattonut kun 62 kiloinen sakemanni olis paiskellu sitä.

• rotsu typy

mieltä olisi tullut meillekin ois saanu painii meen "pojun" kanssa 65kg(Rottweiler uros)!!!;)

• ompi
        rotsu typy kirjoitti:

mieltä olisi tullut meillekin ois saanu painii meen "pojun" kanssa 65kg(Rottweiler uros)!!!;)

Meilläpä on 75 kiloinen tanskandoggi ja 8 kiloinen rottweilerpentu,jälkimmäinen on vaarallisempi

• Swoop

Jopas pomppas...

Minun tietääkseni edes poliisit eivät saa tulla vain sisälle, heidän on annettava merkki, että ketä on tulossa sisään?!?
      (Vai olenko aivan väärässä?)

TV-lupatarkastajalle on tainnut nousta työ päähän!
      Eivät he silti mitään kulmakunnan sheriffejä ole!

Asiaa eteenpäin kyselemään, että miten tästä toimia!

Eiku oviin isot varmuuslukot ja hankkikaa iso koira! Jää äijälle muisto persaukseen, kun ovesta seuraavan kerran paukkoo omin luvin sisään! :D

• poliisilla ole oikeutta

Kukaan, edes poliisi ei saa kävellä asuntoon.

Ei ilman oikeuden päätöstä.

Älkää ihmiset päästäkää ketään sisään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      83
      4283
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      162
      3528
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3139
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      195
      1930
    5. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1756
    6. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1747
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1744
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1597
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18