neitsyt minä APUA

neitsytapua

Mun poikaystävä on mua vuoden nuorempi. Hän ei ole neitsyt, mutta minä olen. Hän tietää sen eikä painosta minua mihinkään, mikä todellakin on hyvä asia! :) Mutta en tiedä onko normaalia, että olen näin hermostunut ja jännittynyt aina kun mietin tilannetta kun se tapahtuu. Osaanko toimia? Sattuuko? Vuodanko verta? Apua..

6

347

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgrfdertgrdt

On erittäin normaalia olla hermostunut ekaa kertaa miettiessä, siksi kai liian monet sen kokevatkin kännissä. (Et tietty sanonut kuinka hermostunut NÄIN hermostunut on, mutta pieni paniikkikin on normaalia.)
      Osaatko toimia? Eihän seksissä ole kyse oikein tekemisestä. Osaat varmaan jatkaa silloin kun tuntuu kivalta ja muuttaa asioita silloin kun ei tunnu. Ihan samat sosiaalisen toiminnan perussäännöt siihenkin pätee. Kaiken muun voi improvisoida.
      Sattuuko? Vuodatko verta? Kai olet ennenkin laittanut emättimeesi sormia, tamponeja... Ei penis satu emättimessä yhtään sen enempää kuin mikään muukaan esine. Tietysti joku muu käyttää sitä, joten pientä kömpelyyttä voi ilmetä, mutta penis on kuitenkin aika paljon lämpimämpi ja pehmeämpi kuin dildo. Teknisesti se ei oikeastaan ole kuin pitkänomaisen esineen viesti emättimeen, ei juuri eroa sormesta.
      Yhdyntää ennen pitäisi vaan osata rentoutua. Tiedän ettei se ole helppoa. Mutta esileikkiä voi jatkaa vaikka kuinka pitkään niin että tuntuu hyvältä. Välillä voi kokeilla työntää sisään ja jos ei tunnu kivalta niin jatkaa esileikkiä. Esileikkivaiheessa (pettingiä) voi olla päiviäkin.

• ota-iisisti-M

Ei tarvii eka kerralla ees olla rento. Useimmilla on eka kerralla aika surkee tunne, mut kyl se siitä sit paranee aina hillittömään hekumaan asti.

• tietääsen

onko normaalia, että olen näin hermostunut ja jännittynyt aina kun mietin tilannetta kun se tapahtuu.
      # on se normaalia ja tuo osoittaa, että olet ihan tavallinen nuori nainen

Osaanko toimia?
      # ei ole mitään mitäpitää osata, äläkä ala kontrollifriikiksi joka suorittaa asioita jota osaa. Ensimmäisellä kerralla si tarvitse eikä pidä ostata mitään. Juuri siksi opettelu on kivaa. usoein ensimmäinen kerta ei onnistu ja niin on hyvä, harjoittelu on kivempaa kuin onnistuminen.

Sattuuko?
      # saattaa sattua jos hölmöilette, hosutte, pelkäät, jännität, olet kuiva tms.

Vuodanko verta?
      # muutama tippa voi tulla, mutta sillä ei ole mitään merkitystä

Apua..
      # et tarvii mitään apua. Kaikki sujuu luonnostaan kunhan varaatte paljon aikaa lämmittelyyn ja harjoitteluun.

• odotaavioon

Se että olet hermostunut johtuu siitä että et ole vielä kypsä neitsyyden menetykseen. Odota rauhassa kunnes tuoreena aviovaimona alatte hommat (mieluummin neitsyt)aviomiehesi kanssa.

• odottaahautaan

Olen 40v neitsyt ja todella hermostunut neitsyyden menettämisestä. Kiva kuulla, että se johtuu vain siitä että en ole vielä valmis siihen. Jatkan rauhassa aviopuolison odottelua ja raportoin 20 vuoden päästä uudestaan.

• mina voi autta sinua..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      38
      2181
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2032
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      388
      1670
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1641
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1092
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      915
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      899
    Aihe