minun mielialani vaihtelee ja ajatukset eivät ole selvät koska minua ollaan kiusattu ja syrjitty aiemmin elämässäni ja olen todella nuori vielä.en tiedä mitä tehdä. olen jatkuvasti masentunut näistä ihmisistä kuin masennun tai ajattelen vähänkään miten voi uusissa asioissa mennä vähänkään huonosti niin kiusaajat tulevat mieleeni. ja nämä kiusaajat ovat todella taitavia kerämään huomiota ja hyväksikäyttämään yhteiskuntaa ja kavereita ja kaikkea mitä niiden ympärillä on. Ne eivät osaa puhua ja puhuvat huonosti kaikille.
minua ollaan syrjitty
15
618
Vastaukset
- KylläSeSiitä
Älä rankaise itseäsi huonoilla ajatuksilla ja fiiliksillä siksi että jotkut on paskiaisia.
- kasapanos
"ja syrjitty" (kiini).
No, entäs Martti Syrjä (Eppu Normaali). Eikö Martti Syrjää ole syrjitty?
Olen samaa mieltä kanssasi. Minua on syrjitty oman perheen kesken, koulussa ja työpaikalla. Harrastuksenkin parissa olen kiusattu, vaikka teen kaikkeni toisten eteen. Muutin ja päädyin varsinaisen kiusanhengen naapuriksi, mikä kornia toistamiseen. En tiedä, lie helpompi muuttaa itseään, kun näitä piruja on kaikkialla.
Tämä suvaisemattomuus ja kiusanhenkisyys on lisääntynyt kovasti, en tiedä miten voidaan puhua vielä sivistysvaltioista. Koita jaksaa, me emme ole ainoita oireilevia.- oma-tahto
Jos annat kiusaajien vaikuttaa mielialaasi ja elämääsi, he "voittavat". Kilpailu voi alkaa jo hiekkalaatikolla, kilpailu huomiosta, kilpailu kavereista, kilpailu leikkikaluista.
Mieti mitä itse haluat? Tämähän on sinun OMA elämäsi. Olemassaoloa ei tarvitse pyytää anteeksi eikä kaikkea tarvitse tehdä muiden eteen. Sinulle kuuluu oma osuutesi.
Kaikki olemme vapaina syntyneet ja samat kansalaisoikeudet kaikilla. - Koulutus mukaan luettuna.
Kaikki harrastukset eivät vaadi suuria rahallisia uhrauksia. Uimahallit, ulkoilma, pyöräily ja lenkkeily piristävät mieltä.
- työäijä
vitun köyhät
- esftgtryut
vitun kultapossukerholainen
- hahhahhaa6666
Hyvin sanottu työäijä.
- Anonyymi
Kannattaa keskittyä koulutuksen hankkimiseen ja sitten työelämään sinne,
missä kukaan ei tunne sinua. Näin pääset irti kiusauksen ympyröistä. - Anonyymi
Älä jää siihen tyhmyys-työttömyys-köyhyys kolmioon vetelehtimään.
- Anonyymi
Otetaanko jussina alkoholia vai syrjäydytäänkö muuten vaan .
- Anonyymi
Vitun rikkaat ja hyvin pärjäävät.
Eivät osaa muuta kuin haukkua heikoilla olevaa.
Fasistiriekkoja, kaikki tyynni.- Anonyymi
Tyhmiä pitääkin kyykyttää.
- Anonyymi
Pitäisikö perustaa supersyrjäytyneiden yhdistys ?
- Anonyymi
Täältä saisi heti runsaasti pisteitä.
- Anonyymi
Entisen työpaikan esimiehet ovat väärässä.
Terveydenhuollon lääkärit ja muu henkilöstö on väärässä.
Sosiaalitoimen henkilöt ovat väärässä.
Muutkin virkamiehet ja oikeuslaitos on väärässä.
Pitääkö taas alkaa se yhden miehen mielenosoitus ?
Rehti ratkaisu olisi kuitenkin löytää se suurin ongelma nopeasti !
Ja sen näkeekin helposti. Vain vilkaisu peiliin riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2786071Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651969- 1801760
- 1191231
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141195Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181601093Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41981RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49951Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288942