minua ollaan syrjitty

kiini

minun mielialani vaihtelee ja ajatukset eivät ole selvät koska minua ollaan kiusattu ja syrjitty aiemmin elämässäni ja olen todella nuori vielä.en tiedä mitä tehdä. olen jatkuvasti masentunut näistä ihmisistä kuin masennun tai ajattelen vähänkään miten voi uusissa asioissa mennä vähänkään huonosti niin kiusaajat tulevat mieleeni. ja nämä kiusaajat ovat todella taitavia kerämään huomiota ja hyväksikäyttämään yhteiskuntaa ja kavereita ja kaikkea mitä niiden ympärillä on. Ne eivät osaa puhua ja puhuvat huonosti kaikille.

15

807

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KylläSeSiitä

Älä rankaise itseäsi huonoilla ajatuksilla ja fiiliksillä siksi että jotkut on paskiaisia.

• kasapanos

"ja syrjitty" (kiini).

No, entäs Martti Syrjä (Eppu Normaali). Eikö Martti Syrjää ole syrjitty?

• Olen samaa mieltä kanssasi. Minua on syrjitty oman perheen kesken, koulussa ja työpaikalla. Harrastuksenkin parissa olen kiusattu, vaikka teen kaikkeni toisten eteen. Muutin ja päädyin varsinaisen kiusanhengen naapuriksi, mikä kornia toistamiseen. En tiedä, lie helpompi muuttaa itseään, kun näitä piruja on kaikkialla.
      Tämä suvaisemattomuus ja kiusanhenkisyys on lisääntynyt kovasti, en tiedä miten voidaan puhua vielä sivistysvaltioista. Koita jaksaa, me emme ole ainoita oireilevia.

• oma-tahto

Jos annat kiusaajien vaikuttaa mielialaasi ja elämääsi, he "voittavat". Kilpailu voi alkaa jo hiekkalaatikolla, kilpailu huomiosta, kilpailu kavereista, kilpailu leikkikaluista.
        Mieti mitä itse haluat? Tämähän on sinun OMA elämäsi. Olemassaoloa ei tarvitse pyytää anteeksi eikä kaikkea tarvitse tehdä muiden eteen. Sinulle kuuluu oma osuutesi.
        Kaikki olemme vapaina syntyneet ja samat kansalaisoikeudet kaikilla. - Koulutus mukaan luettuna.
        Kaikki harrastukset eivät vaadi suuria rahallisia uhrauksia. Uimahallit, ulkoilma, pyöräily ja lenkkeily piristävät mieltä.

• työäijä

vitun köyhät

• esftgtryut

vitun kultapossukerholainen

• hahhahhaa6666

Hyvin sanottu työäijä.

• Anonyymi

Kannattaa keskittyä koulutuksen hankkimiseen ja sitten työelämään sinne,
      missä kukaan ei tunne sinua. Näin pääset irti kiusauksen ympyröistä.

• Anonyymi

Älä jää siihen tyhmyys-työttömyys-köyhyys kolmioon vetelehtimään.

• Anonyymi

Otetaanko jussina alkoholia vai syrjäydytäänkö muuten vaan .

• Anonyymi

Vitun rikkaat ja hyvin pärjäävät.

Eivät osaa muuta kuin haukkua heikoilla olevaa.

Fasistiriekkoja, kaikki tyynni.

• Anonyymi

Tyhmiä pitääkin kyykyttää.

• Anonyymi

Pitäisikö perustaa supersyrjäytyneiden yhdistys ?

• Anonyymi

Täältä saisi heti runsaasti pisteitä.

• Anonyymi

Entisen työpaikan esimiehet ovat väärässä.
      Terveydenhuollon lääkärit ja muu henkilöstö on väärässä.
      Sosiaalitoimen henkilöt ovat väärässä.
      Muutkin virkamiehet ja oikeuslaitos on väärässä.
      Pitääkö taas alkaa se yhden miehen mielenosoitus ?

Rehti ratkaisu olisi kuitenkin löytää se suurin ongelma nopeasti !
      Ja sen näkeekin helposti. Vain vilkaisu peiliin riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2737
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      296
      2608
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      41
      2334
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      159
      1414
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1102
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1080
    7. 57
      782
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      771
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      699
    10. 55
      682
    Aihe