Kiasman häpeä!

Mikä Kiasman johtoa vaivaa, kun remontin jälkeen aloitetaan heti Aidsiin kuolleen valokuvaajahinttarin valovanäyttelyllä. On muka maailmankuulu, vaikka juuri muut hintit ovat innoissaan kun heidä alapään elimiään, anuksiaan ja vartalojaan on kuvattu.
Ovat pääseet myös homostelemaan tämän "taitelijan" kanssa. On häpeällistä Helsingille ja Kiasmalle, että tällainen hinttarinäyttely on otettu ohjelmaan ja varmaan vielä maksettu siitä paljon. Homoilta voisi ottaa tupahinnan, kun pääsevät kyttämään muiden homojen kuvakavalkaadia.
Normaaleille ihmisille pitäisi antaa oksennupussit Kiasman toimesta. Toisaalta sinne tuskin normaalit ihmiset menevätkään näitä "taidekuvia" katselemaan.

4

61

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohnis1

Voi sinua. Ota tikkari.

• Paratheo

Pitäisikö heteroilta sitten ottaa tuplahinta heteroiden tekemistä alastonkuvia sisältävistä näyttelyistä? Ne eivät taida olla kovin harvinaisia. Tai heteroseksiä sisältävät kirjat? Hyi kamala.

Jos haluat kieltää mallin ja taiteilijan väliset suhteet, siinähän meiltä menee esim. Edelfelt ihan ensi hötäkässä. Ja varmaan vähintään joka toinen taiteilija muutenkin.

Vai homoiltako pitäisi kieltää taiteen tekeminen? Mitä muita ammatteja tahtoisit homoilta kieltää? Miten hoitaisit tästä syntyneen työvoiman kadon? Kuinka taiteilijan tai muun työntekijän seksuaalinen suuntautuminen varmistettaisiin parhaiten? Entä taiteilijan mallin tai muun muusan? Tai näyttelyissä kävijän?

Kuinka neuvoisit suhtautumaan esimerkiksi Elton Johnin musiikkiin? Entä Tove Jansson?

• homous_on_superia

Taide taiteena. Mutta jostain kumman syystä homotaide hyvinkin usein on superia, vaikka laatu on ihan sitä sun tätä. Ei Elton John kuitenkaan ole loistava siksi, että on homo. Hän on loistava siksi, että on loistava MUUSIKKO. Jos minä olisin työtön lahjaton homo, niin rupeisin varmasti räpsimään valokuvia homoagendalta. Varmasti onnistuisin paremmin kuin lahjattomana homomusikanttina tai homokirjailijana. Toisaalta voiko lahjatonta homoa edes olla olemassa? Eikö homous itsessään ole jo lahjakkuutta nyky-Suomessa?

• säästökohde

Kierrän Kiasman kaukaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3941
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2273
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      126
      1729
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1444
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1054
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      704
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      691
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      661
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      648
    Aihe