Onko Santtu väärässä ruumiissa?

Aito_Kylmät_kädet

Muistan, kun tyyppi rupesi apinan raivolla takomaan mua nyrkeillä, kun aukaisin oveni ja jokaisen tappelumme aikana nähnyt sen vääntelehtimisen. Se vääntelehtiminen antaisi aivan hitosti aikaa, jos tappelisisin tosissani. Lyönnit tunnu yhtään missään.

Mulla oli lukiokaveri, joka on JUST kuin Santtu. Se on nykyään Ronja. Korjasi sukupuolensa miehestä naiseksi. Santtu? Oletko varma, että olet mies?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aito_Kylmät_kädet

      Tää kuulostaa vittuilulta, mutta ei todellakaan ole. Olet vain niin samanoloinen. Kaikki se voimannäyttö, uhoaminen, jne.. Kuin kopio tyypistä.

    • Aito_Kylmät_kädet
    • Aito_Kylmät_kädet

      En ole koskaan tapellut naisen kanssa, mutta joku meidän mittelöissä hankaa vastaan.

    • Kk__

      Aina kun aloitat sen hinttimäisen vääntelehtimisen, voisin tehdä sulle siinä sekunnissa aivan mitä tahansa, jos olisin kusipää.

    • Kylmät_kädet__

      Järkeä yritän puhua sinulle. Et ole tappelija.

    • Kk__

      En ikinä haluaisi satuttaa naista. Siksi kohdellut tyyppiä silkkihansikkain.

      • Kk__

        Jos et oikeasti muuta asennettasi, joku kusipää tulee aivan oikeasti satuttamaan sinua. Se hakkaa naamasi mustaksi ja vääntää solmuun.

        Koita oikeasti miettiä, kuka olet.


    • Aito_Kylmät_kädet

      Voisin pistää loputtoman listan kaikeasta siitä, mitä olisin voinut tehdä sinulle, mitä en viitsinyt tehdä. Pointtini on se, että joku tulee hakkaamaan sinut kuoliaaksi, istuessaan rintakehäsi päällä, käyttäen pelkkää kyynärpäätä.

      Minä olen kynsissäsi, mutta joskus valitset todellakin väärän kohteen. Se hakkaa sinut hengiltä. Tappelijana sinusta ei ole yhtään mihinkään, usko kokenutta.

      • ei_santtu_kuole

        Kyllä apina osaa valita uhrinsa oikein. Tärkeintä on, että se on mahdollisimman pieni ja huonokuntoinen.


      • Kk__
        ei_santtu_kuole kirjoitti:

        Kyllä apina osaa valita uhrinsa oikein. Tärkeintä on, että se on mahdollisimman pieni ja huonokuntoinen.

        Valitsi väärin, tällä kertaa. Jokainen tekee virheitä, jopa litra-aivoinen apina. Verisesti tämä tulee päättymään, mutta ei tunnu missään. Ei ole mitään hävittävää. Vien sen mukanani, se on fakta.


    • VantaanHerra

      Pitääkin laittaa Santulle viestiä facebookiin taas. En ymmärrä sitä tyyppiä, että miksi se ei hakkaa sinua, kun lähdet hakemaan kaupasta nobelaneria se olisi oiva tilaisuus, kun et kerran ovea uskalla avata.

      • Aito-Kylmis

        Me ollaan yhdessä naurettu niille sun yllytysviesteille. Sitä paitsi, kukaan ei pysty ennustamaan sitä ajan hetkeä, kun poistun tunniksi asunnostani. Se voi olla kello 19 tai kello 07 ja kaikkea tuolta väliltä.


    • No eihän mun tarvi päätä vaivata tuommosten puliukkojen jossiteluilla,kun ei pysty niin ei pysty laittaan turpaan mulle,eihän se minun vika ole. Itse toki leikiten voisin tehdä muusia kylmiksistä mutta en jaksa edes vaivaitua sille tasolle. Korkeintaan ovihyökkäyksisessä vähän pelotella parilla napakalla iskulla kylkiin aikani kuluksi jos ei muuta huvitusta keksi

      • Tahdon_edelleen_OH.n

        Tuuppa käymään täälläkin. Olen tilaamassa ovihyökkäystä tänne Korsoon. Haluan myös siihen askarteluhuoneessa järjestettävään ovihyökkäyskurssille! Opettaisitko minua ja paljonko olisi korvaus?


    • 1hgfds

      Älä juopporetku aina kitise täällä omista parisuhdeongelmistasi.

      • Diplomi-tohtori

        Työnnä löylykauha percesilmääsi vajaapäinen juopporetku niin rauhoitut sinäkin edes hetkeksi.


    • Aito-Kylmis

      Välillä pakko muistuttaa, etten ole koskaan kymmenen vuoden aikana tullut S24:lle tekemään ystäviä. En voi sietää muiden ihmisten seuraa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      152
      2492
    2. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      82
      1849
    3. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      12
      1707
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      95
      1545
    5. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      92
      1414
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      9
      1324
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      64
      1147
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      12
      1054
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      45
      1004
    10. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      112
      996
    Aihe