Seurailen pakettini kulkua, tilaus on saapunut eilen Suomeen. Vielä aamulla oli toimitusaika saatavilla, mutta nyt status on:
Held in warehouse
UPS is holding the shipment
Ja toimitusajasta sanotaan:
Scheduled delivery information is not available at this time. Please check back later.
Onkohan paketti nyt tullissa, vai onko tuo joku normaali UPSin välivarasto?
UPS status "Held in warehouse"?
2
644
Vastaukset
- Kuljetuspetteri
Tuo viittaisi siihen, että Tulli on pyytänyt pysäyttämään paketin koska Suomessahan on voimassa Tullihallituksen määräys jolla myös kuljetusliike voidaan asttaa verovastuuseen. Ruotsissahan enemmistö kuljetusliikkeistä ovat lopettaneet viinan jakelun ja nyt käy sama Suomessa koska myyjät eivät veroja suostu maksamaan ...
- Viinitilaaja
Enpä ole kuljetusliikkeen verovastuusta kuullutkaan, ymmärtääkseni etämyynnissä myyjä on verovastuussa. Noh, tuo varasto taisi olla joku UPSin lajitteluvarasto, koska nyt paketti on jo In transit ja pitäisi tulla kotiin aikataulun mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2582707Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1041656
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2061279- 671210
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036