Mitä tämä ministeri Toivakka horisee?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015031119340660_uu.shtml

Ministerin mielestä terrorismiin, tai radikaali-islamistiseen ideologiaan kytköksissä olevia maahanmuuttajia pitäisi pyrkiä kytkemään suomalaiseen yhteiskuntaan!? Minun mielestäni heitä pitäisi kitkeä pois täältä.

Sitten: " Suomi tarvitsee lisää työvoimaa ulkomailta, koska työikäisten määrä vähenee nopeasti." Minä puolestani uskon, että kyllä suomalaisetkin osaisivat vielä lapsia ja tulevia työikäisiä tehdä, jos vain taloudelliset mahdollisuudet olisivat siihen kannustamassa.

7

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiymmärränono

Aika ihmeellistä puhetta.

• wratwrtwrrter

Kyllähän ne taloudelliset mahdollisuudet olivat aikoinaan Ruotsissakin kannustamassa lastentekoon, mutta sinne tarvittiin satoja tuhansia suomalaisia maahanmuuttajia, muista kansallisuuksista puhumattakaan. Ja sama juttu nyt esim. Norjassa, johon tarvitaan kymmeniä tuhansia maahanmuuttajia vuosittain työpulaa paikkaamaan.

Eli ei se nyt ihan niin helppoa ole.

Ja vaikka tällä hetkellä Suomessa on työttömyyttä, niin pelkästään väestön ikäjakaumatilastoja katsomalla jo tumpeloimmankin pitäisi nähdä se tosiasia, että lähivuosina ihmisten eläköityminen nopeutuu huomattavasti, ja sitä ei pysty lasten teolla paikkaamaan, koska nyt siitettävät lapset ovat työiässä vasta n. 25 vuoden kuluttua.

• Siitä maahanmuuton tarpeellisuudesta on puhuttu jo niin kauan, että ensimmäinen "satsi" siitettyjä kotimaisia alkais jo hyvinkin olemaan työikäistä.

• IdiootilleVinkkiä

Suksi mulkku hevon vittuun siitä kopioimaan uutisia aloitukseen! mistä noita idioottimulkkuja oikein tulee?

• "Ministeri Toivakka: Maahanmuuttorahojen leikkaaminen on turvallisuusuhka
        Keskiviikko 11.3.2015 klo 20.12 (päivitetty klo 21.20)
        Suomen ulkomaankauppa- ja eurooppaministeri Lenitan Toivakan (kok) mukaan maahanmuuttorahojen leikkaus on leikkaus Suomen turvallisuudesta.

Toivakka korostaa, että maahanmuutto on Suomelle enemmän mahdollisuus kuin uhka.
        Toivakka korostaa, että maahanmuutto on Suomelle enemmän mahdollisuus kuin uhka. (JENNI GÄSTGIVAR)
        Toivakka kritisoi perussuomalaisten maanantaista esitystä leikata maahanmuuton hoitamiseen varatuista rahoista. Hänen mukaansa maahanmuuttorahoista ei voi leikata, koska kyse on Suomen sisäisen turvallisuuden varmistamisesta.

- Suojelupoliisin mukaan Suomessa on noin 300 henkilöä, joilla on kytköksiä terrorismiin tai radikaali-islamistiseen ideologiaan ja valtaosa heistä on maahanmuuttajia. Meidän pitää panostaa entistä vahvemmin heidän kytkemiseen suomalaiseen yhteiskuntaan, Toivakka sanoo.

Hänen mukaansa on myös varmistettava, että viranomaisilla on riittävät toimivaltuudet puuttua terroriuhkiin, ja toisaalta pitää myös panostaa maahanmuuttajien kotouttamiseen.

Maahanmuutosta hyötyä

Eurooppaministeri Toivakka korostaa, että maahanmuutto on Suomelle enemmän mahdollisuus kuin uhka.

- Suomi tarvitsee lisää työvoimaa ulkomailta, koska työikäisten määrä vähenee nopeasti. Lisäksi Suomen on kannettava vastuuta turvapaikkaa tarvitsevista ihmisistä, Toivakka sanoo.

KREETA KARVALA"

• kusipääpuolueestapäivää

Suojelupoliisin mukaan Suomessa on noin 300 henkilöä, joilla on kytköksiä terrorismiin tai radikaali-islamistiseen ideologiaan ja valtaosa heistä on maahanmuuttajia.

Ja tällä rahan jaolla niitä on kohta 600 ja sitten 1200.

Ja rahallako hän luulee lahjovansa jonkun terroristin muuttamaan mielensä.

"Ministeri Toivakka: Maahanmuuttorahojen leikkaaminen on turvallisuusuhka

Taitaa pelätä, että saa itse jonkun koston mamuilta jos rahoja vähennetään.

• dlsue

Toivakka kritisoi perussuomalaisten maanantaista esitystä leikata maahanmuuton hoitamiseen varatuista rahoista. Hänen mukaansa maahanmuuttorahoista ei voi leikata, koska kyse on Suomen sisäisen turvallisuuden varmistamisesta.
      - Suojelupoliisin mukaan Suomessa on noin 300 henkilöä, joilla on kytköksiä terrorismiin tai radikaali-islamistiseen ideologiaan ja valtaosa heistä on maahanmuuttajia.

..........." Meidän pitää panostaa entistä vahvemmin heidän kytkemiseen suomalaiseen yhteiskuntaan", Toivakka sanoo......

Akka on hullu !
      Varmaan molemmat päät täynnä terrroristi-somalien kusta !
      Tätä lehmää on kustu pahasti silmään ja suuhun ja lehmänv.....uun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe