suomalaisia. Raamatussa kerrotaan rakkaudesta ja kunnioituksesta isänmaahan. Isänmaata vannotaan armeijassa valalla Jumalan nimeen puolustaa henkeen ja vereen. Niin puolustivat isämmekin maatamme kahdessa sodassa idän hyökkääjää vastaan. On siis synti äänestää niitä puolueita jotka haluavat lopun Suomen itsenäisyydelle. Ei enää muut kuin Perussuomalaiset eduskuntapuolueista halua pitää Suomea itsenäisenä. Kaikki muut haluavat liittää Suomen täydellisesti osaksi Euroopan unioni liittovaltiota. Tämän vuoksi kaikki paitsi Perussuomalaiset haluavat jatkaa Kreikan lainojen takaamista hamaan ikuisuuteen asti suomalaisten tavallisten ihmisten joutuessa kärsimään ja maksamaan nuo lainat kunnes eurostoliitto tulisi valmiiksi ja olisimme Brysselin elättien orjia.
Synti äänestää muita kuin Perus
entkepu
2
<50
Vastaukset
Ja jos valaa ei vanno, joutuu vankilaan: kyseenalaistaa koko valan.
- valapalttoota
-- valat aina valhettavat !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815