Mulle riittää tämä myymälämalli todellakin. Olen jopa eksynyt parikertaa KS - Citymarkettiin, kun olen ollut ostamassa , lasten kenkiä ja ruokaa. Ihmisiä juoksutetaan ympäri "jalkapallokentää", kun pelaaja ikäänsä. Auta armias jos unohdat jonkin tavaran tältä hyllymetririvistöltä ja joudut palaamaan takaisin *'¨ä'ää.,ö! Siellä menee helvetisti aikaa turhaa pyörimiseen ja asioiden hakemiseen. Niin katossa lukee mitä tavaraa missäkin on, mutta kuinka kauas sen näkee lukea? Ihminen yleensä katselee kaupassa ympärilleen joten se kattoinfo jää huomaamatta.
Koko kauppa pitäisi suunitella niin, että osastot olisivat erillisiä kauppoja, keskelle kahvila ja lepotila, jossa voi huokaista ja kerätä energiaa seuraavan tavaran ostamista varten.
Nuttiikohan kukaan näissä jättimarketeissa käynneistä? Minä tulen niissä ainakin "täihin".
Jättimarketit CITY ja Prisma.
16
<50
Vastaukset
- kltyrrjöä
onhan se toisille ihmisille myös sosiaalinen tapahtuma tuo marketissa käynti.
ideasi on paluuta vanhaan ja silti se olisi toimiva juttu. leipä leipäkaupasta jossa se on leivottu aamun tunteina jne....- orgmummeli
Miten se sun sosiaalisuutesi tappaa, jos kaupan tavara-osastot ovat selvästi eristetty omilla seinillään. Minun mielestäni se lisää sosiaalisuutta ja ostamisen iloa, jos koko suuri Cittari olisi järjestetty samaan malliin kuin kauppakeskuksen kaupat.
Tarviiko rautalankaa vaiko pohjapiirustus? - nnfnfmfnfnkflf
"vaiko pohjapiirustus?"
Heh. Meidän prisman ostoskärryissä on muuten hyllykartta.
- ei-varmaan-nuti
joo----
- Tankero.mobile
Kerrankin saat hieman liikuntaa, etkä osaa olla kiitollinen.
- 15-15
Mene ostarille. Siellä on putiikit ympärillä ja kahvila keskellä.
- detsamma
Tämä mamutti City-market sijaitsee isossa ostarissa, että kyllä siellä liikuntaa saa.
En kertakaikkiaan käsitä tämmöistä "suunistusurheilua", minut se saa raivon partaalle.
Kassalla, jos huomaat, että kahvi jäi ostamatta, eikun marssi taas ruokapuolen viimeiseen rivistöön, jossa kahvit on.
- mnxmxldllxlkxlfldld
Prisma ja cittari on liian isoja, huoltoaseman kauppa liian pieni ja siwassa liian "hyvä" hinta. Jäljelle jää lidl, joka on inhimillisen kokoinen, halpa ja sieltä saa kaiken.
- liiteriin
Osuva tiivistys. Duopolin herrat ovat ihan pihalla miehen ostoskäyttäytymisestä.
- kierrränkaukaa
Saatanallisia laitoksia nuo supermarketit. Piti peruuttaa sanomalehden tilauskin, kun puolet lehdestä oli Citymarketin paskatarjouksia
Eiköstä se ole pääasia teille K-kaupan ja Prisman asiakkaille jotta saatte bonuksia ja pluspisteitä??? Mitä ennemmän ostatte sitä enemmän noita pinnoja tulee, ja Prisman asiakkaathan ovat jopa omistajiakin noihin putiikkeihin! Joten jatkakaa juoksenteluanne vain !
Minä asioin Lidlissä!
Late Lapista. SSSS Ry!- remarimi
Miksei se Rimi tule sieltä Norjasta Suomeen, kun niillä on Virossakin. Rema ketju on siellä kans
- rollaattori_matkailija
Minä en ole eksynyt supermarkettien käytäville. Minä en vaan yksinkertaisesti jaksa kulkea näitä supermarkettien käytävien "maraton" matkoja. Tämän vuoksi on käytettävä näitä pienempiä kauppoja.
- junnuv-oli-paras
Valintatalon kassissa on talous vatupassissa.
- Anonyymi
No noissa kaupoissa on niin suuri laji valikoima, että ei ne ihan pieniin tiloihin mahdu.
Hyllyjen välissä on kyllä merkitty, mitä tuotteita on missäkin välissä.
Jos on kovin kiireinen, voi käyttää lähikauppaa, valikoima on sitten pienempi. - Anonyymi
Menkää Lidliin, siellä säästyy rahat kun ei ole mitään kunnon ostettavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi663276Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj903066SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773008- 1362385
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412366Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052211Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361724Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi521688Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4001673- 1001185