Heh. Olipa hupaisa kirjoitus. Sen verran minun laisestani "rehellisestä" suomalaisesta miehestä löytyy sovinismia että jotkin tuon JetSetin liirum laarumeista kuulostivat ihan huvittavilta. Muutamassa kommentissa saattaa olla myöskin jossakin määrin totuus pohjaa. Pata kattilaa soimaa. Lähinnä mieleeni tulee että hajuveden käytössä pitäisi olla joku tolkku, aivan kuten partavedenkin käytössä. Mutta, mutta...Olisipa kyllä hauska kuulla vastaavanlainen kirjoitus meistä "haisevista-sovinisti-sika" miehistä joltakulta kauniimman sukupuolen edustajalta.
RE: Ällöttävät suomalaiset naiset.
7
593
Vastaukset
- Kirkkoisä goatse
Hah! Olette te huvittavia. Ettkö tajua että on aivan turhaa kritisoida suomalaisia naisia, sillä kuten kaikki tietävät, NAISET EIVÄT OSAA LUKEA EIVÄTKÄ KÄYTTÄÄ TIETOKONETTA! Jo raamatussa ja koraanissa todistetaan tämä, joten miten voitte väittää vastaan? Jos nainen sattumalta oppisikin lukemaan tms. on siinä saatanalla näppinsä pelissä ja kyseiseltä naiselta tulee repiä varpaat irti.
- anniina
halooooooooooooooooooooooooooooo
eipä taida järki kulta sinua paljon rasittaa....
hyi helvetti mikä ällö olet..... - Nainen - luomakunnan ihme
Kiitos kirkkoisä.
Olen aina tiennyt, että naiset eivät osaa lukea eivätkä kirjoittaa. Autolla ajaminenkin on vaikeaa, mutta suomalaisen miehen haukkuminen sujuu.
Siksi meillä ilmestyy seiskapäiviä ja ohoja, kun kuvien katseleminen riittää.
Kännykkä on vienyt orastavan tavaustaidon ja siideri kohtuulliset elämäntavat.
Eläköön suomalainen nainen.... kaukana minusta!
- sama teksti
olihan tuolla molemmista sukupuolista ihan sama teksti soveltuvin osin muokattuna - ideaahan voi laajentaa melko helpoin sanakääntein lapsiin/nuoriin/vanhuksiin/sotaveteraaneihin/sossutanttoihin/blondeihin/bodareihin/svedupettereihin jne.
- mlu
Nonih...ainakin JOKU on ymmärtänyt asian :)
Itse ainakin nauroin kippurassa tälle mainiolle satiiriselle karikatyyrille, ja vielä enemmän nauroin panssarivaunufeministeille ja muille junteille jotka eivät ymmärtäneet vitsiä :)- Catariina
Minusta on myös hauskaa lukea kärjistettyä tekstiä. Kannattaa kuitenkin huomioida, että surulliseksi kirjoituksen tekee se, että on todella olemassa ihmisiä, jotka ajattelevat noin.
Siksi en ihmettele lainkaan niitä, jotka ovat siitä loukkaantuneet. Jollakin ja monellakin voi ihan oikeasti elämässään tuollainen sovinistiäijä, jonka kynästä teksti olisi voinut syntyä. Suomessa ne eivät ole harvinaisia. Tosin luulen, ettei muualla juurikaan asiat ole sen paremmin. - Sotaveteraani vm.22
Catariina kirjoitti:
Minusta on myös hauskaa lukea kärjistettyä tekstiä. Kannattaa kuitenkin huomioida, että surulliseksi kirjoituksen tekee se, että on todella olemassa ihmisiä, jotka ajattelevat noin.
Siksi en ihmettele lainkaan niitä, jotka ovat siitä loukkaantuneet. Jollakin ja monellakin voi ihan oikeasti elämässään tuollainen sovinistiäijä, jonka kynästä teksti olisi voinut syntyä. Suomessa ne eivät ole harvinaisia. Tosin luulen, ettei muualla juurikaan asiat ole sen paremmin.Sukupuolisesti poikkeavien telaketjufeministien lisääntyminen nyt maallisen hämärän laskeutuessa todistaa, että nämä väkivaltaiset siideripussit, pervolepakot, haluavat nujertaa viimeisenkin itsetunnon jo nyt alistetulta suomalaiselta miesreppanalta. Missä muualla maailmassa pervolepakoiden esiinmarssi tapahtuu itsenäisyyspäivän juhlissa merkkinä siitä, että haistatetaan pitkät yhteiskunnan viimeisille käytöstavoille ja näytetään isänmaata puolustaneille sotaveteraaneille, sankareille, mitä mieltä miehistä ja heidän tarpeellisuudesta ollaan.
Nortti huuleen siideripussit ja miestä turpaan - kyllä se siitä asettuu, ellei ymmärrä tehdä itsemurhaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992