Huonoimmat scifileffat?

Mie

Niin. mitkä on ne huonoimmat? Mulle ne on nää Al Bradleyn (A. Brescia) ohjaamat Star Wars- kloonit. Kunnon italokökköilyä!

12

1877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • earth
    • Sädepyssyttäjä

      Jos tulevaisuuden sotilaat on tälläsiä luusereita niin voi PERKELE.

      Hei, tuolla ulkona on pahoja otuksia, tehääks silleen et mää meen yksinään kattoo mikä tuolla nurkassa murisee, niin te loput jäätte tänne tappeleen keskenänne ja hoitaan parisuhde asioita. Jos mua ei sitten rupee kuuluu takasin joku lähtee mua etsiin, jooko?

      • hehe

        Mitä ihmeen järkeä on yleensäkään tehdä jatko-osaa Starship Troopersille, kun Bushin hallinto on parhaillan työstämässä siihen prequelia alaotsikolla War On Terror? :P


      • More Bugs!
        hehe kirjoitti:

        Mitä ihmeen järkeä on yleensäkään tehdä jatko-osaa Starship Troopersille, kun Bushin hallinto on parhaillan työstämässä siihen prequelia alaotsikolla War On Terror? :P

        Siis ei HELEVETTi että oli niin paska leffa että huhhuh!!! Ykönen oli aivan loistava mutta tämä 2!! Mikä siinä on että loistoleffat pilataan paskoilla kakkososilla??? Meni ykösen maine siinä samalla!!

        Ja tämä leffan iskulause "More bugs!" on todella sopiva: BUGEJA ON LEFFA TÄYNNÄ!!!


    • michael mayer

      tässä muutama huono sci-fi leffa;
      terminaattorit,alienit, star trekit, star warsit, matrixit, total recall, blade runner, stargate...

      tosin mulla on nää kaikki dvd;nä suomi-tekstein...

      • Mie taas

        Samaa mieltä!


    • craptacular

      Luulin ettei toista niin huonoa elokuvaa olekaan kuin Kärpänen 2, mutta sitten näin Lawnmowerman 2:n, ja se vei kyllä potin kotiin. Se on niin huono, ettei sitä kehtaa edes kutsua elokuvaksi. Jos Highlander 2 ei olisi fantasiaa, se voisi kyllä päästä suht lähelle.

    • Sami79

      Blade Runner, Terminator 1 ym.

      • Yly

        Elä höpötä =)


      • jukkis
        Yly kirjoitti:

        Elä höpötä =)

        valittiin parhaimmaksi sci-fi elokuvaksi.eikö valittukin.mikä ero on normaali- ja director`s cut versioilla?


      • Sami79
        Yly kirjoitti:

        Elä höpötä =)

        Jokaisella oma makunsa. Musta Blade Runner on paska ja tylsä elokuva, katon mieluummin pikkukakkosta ku sitä


      • Omituista kylläkin, nuo ovat molemmat minusta erinomaisia scifi-pläjäyksiä. Vaikka Terminator on rankkaa toimintaa, siinä on myös juoni ja näyttelijäntyötä mukana.

        Blade Runner taas on silkkaa neroutta.

        Ja mikä elokuva on ym. IMDB ei tunnistanut moista tapausta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2204
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2022
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      162
      1793
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      159
      1668
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      14
      1252
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1158
    Aihe