Ghost Rider elokuvat, ja niiden tulevaisuus

Marvel-Fani

Aaveajaja, kyllä, vanhat sarjakuvat ovat loistavia (nykyisessä on helvetin ruma). Ja niin ovat minun mielestäni myös Ghost Rider elokuvat. en sitten tiedä että kuinka kovat menkkakivut tuolla leffatykin arvostelijalla on ollut kun on niitä arvostellut.... Mutta ensimmäisessä elokuvassa, Ghost Rider - Aaveajaja, omasta mielestäni juoni on hyvä, näyttelijät on hyviä, elokuva näyttää hyvältä. Toinen elokuva, Ghost Rider: Koston Henki, Aaveajaja on paljon paremman näköinen mutta näyttelijät ovat mitä ovat Nicolas Cagea lukuun ottamatta. Juonikin on vähän niin ja nän, kun se kerran 13-14 vuotiaan lapsen suojelemiseen perustuu. Olisin kyllä halunnut vihollisena nähdä Mefiston ja sen näyttelijänä Peter Fondan ja itse Aaveajaja olisi saanut olla enemmän mukana. mutta kyllä elokuvat ansaistee 3,5 tähteä. Sitten tulevaisuus, toivon hartaasti että lisää elokuvia on tulossa jossa prätkää ajaa Nicolas Cage, mutta hän on sanonut "että on tuskin mukana" mahdollisissa jatko-osissa. Toivon että kerrotte minulle kun tulee edes jonkinlaista tietoa Aaveajajasta. Kommentoikaa!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asennepuuttu

      musta taas ne vanhat ghost riderit jossa se ajelee naurettavalla jenkki tsopperilla on huonompia kuin nykyversiot jossa sil on kunnon asenne pyöräkin, kuten kakkosleffassakin oli sentään jo kunnollinen asenne moto eli mahtava v max eikä mikää lässyn jenkki harrikka tilpehööreineen.. harrikka kun yleesäkkin mielletään ns vanhusten pyöräksi :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe