Naiset ei tykkää, kun niiden terveyspalstalla käydään sössimässä. Valittavat ylläpidolle, ylläpito tuhoaa viestejä. Voi harmin paikka.
entä,kun eivät ymmärrä
11
96
Vastaukset
- MiGey
Ketä kiinnostaa, ainahan ne on ulisemassa kaikesta.
- Linkkiä-saisko
Niin,olisi edes laittanut linkin semmoiseen naisten tervauspalstaan, mutta ei.
- suksi-vittuun
Linkkiä-saisko kirjoitti:
Niin,olisi edes laittanut linkin semmoiseen naisten tervauspalstaan, mutta ei.
Ihme, että olet tänne osannu tulla, kun olet noin avuton.
- tässäsulle
suksi-vittuun kirjoitti:
Ihme, että olet tänne osannu tulla, kun olet noin avuton.
- suksi-vittuun
tässäsulle kirjoitti:
Kappas, oletko käyny atk-kurssin ku osasit linkittää jonku paskan videos tänne? Vai kysyitkö siihenki neuvoa kaverilta?
- präzkowa
Beibi, leivo mua tänä yönä!
- Tätsykki
Ihanaa, te ootte niin suloisia mussukoita pusi pusi! :D
- Episodia
Muistui mieleen yksi akustinen episodi. Olin nimittäin muinoin ihan normi aamukakalla. Suolessa oli kai jonkunmoisen tulpan takana melkoinen kaasulatinki, joka purkautui erittäin voimakkaasti pamahtaen. Hämmästyin voimakasta ääntä, se oli tosiaan terävähkö pamaus. Sitten päivemmällä porraskäytävässä tuli seinänaapuri vastaan eikä voinut pidättää nauruaan. Tässä kerrostalossa on surkea äänieristys ja pamaus oli kuulunut naapuriin, tietysti. Onneksi naapuri otti huumorilla, ei sentään luullut sodan syttyneen.
- karmeaa----
Episodia kirjoitti:
Muistui mieleen yksi akustinen episodi. Olin nimittäin muinoin ihan normi aamukakalla. Suolessa oli kai jonkunmoisen tulpan takana melkoinen kaasulatinki, joka purkautui erittäin voimakkaasti pamahtaen. Hämmästyin voimakasta ääntä, se oli tosiaan terävähkö pamaus. Sitten päivemmällä porraskäytävässä tuli seinänaapuri vastaan eikä voinut pidättää nauruaan. Tässä kerrostalossa on surkea äänieristys ja pamaus oli kuulunut naapuriin, tietysti. Onneksi naapuri otti huumorilla, ei sentään luullut sodan syttyneen.
Hyvä ettei tullut diplomaattinen *selkkaus* tästäkin pröööttttistä
- Muuallakin
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/ruotsalaislehdet-tukholmassa-kuulunut-kova-pamaus/5219196
Tukholmassakin joku kävi kakalla.
- WoiKauhia
Jälleen waltawa pamahdus Tukkiholmassa:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1446798598800.html
"Pora oli lentänyt läpi ikkunan, rikkonut sen ja laskeutunut peltikatolle. Kattoon osuessaan se oli aiheuttanut ison pamauksen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466