Onko edustajaehdokkaamme mykkä vai miksi ei ole ylen vaalikoneella sitä paljonpuhuttua 4min haastattelua.
Amatöörimäistä ylenkatsontaa nuoria äänestäjiä kohtaan. Me etsimme sujuvasanaista käyttäytyjää, no onhan muitakin ehdokkaita.
Arin haastattelu puuttuu??
66
80
Vastaukset
- Näkyy
Kyllä Arin haastattelu ja vastaukset ainakin meidänkoneelta näkyy, olisko ollu teknisiä ongelmia. Käykäähän katsomassa
- vaimo.taas.vaihtoon
Arista ja muista vanhoista kepulaisista ei asiamme parane, ajakoon
edelleen pirssiään.
- linja
Kyllä aripoika osaa ajaa asiaa ja linjuria. Aripoika on maantien ässä kyytissä on mummoa ja akkaa jotka ei kehumasta lakkaa.
- Maantierosvo
Missä oli Aripoijan mielipiteet , nato??? Ydinvoima ??? Kyllä meni öököttämiseksi koko haastattelu. Täydellinen sanasekoilu. Ei pitäs maajussin lähtee isojen poikien hommiin. Siä tarvitaan sivistynyttä ja asioista perilläolevaa jäpää. Enää ei auta että ison kartaanin päällä mummoja kuskaa, eräänlainen kartaanikuningas.
- taas.rahaa.kreikkaan
Keput töpeksi kaikki hommat kahdeksan perättäisen pääministerikautensa
aikana ja puolueen kannatus putosi puoleen edellisissä vaaleissa.
Mutta ei ne samat naamat joita yritetään taas uudelleen ole
sen osaavimmiksi tulleet.
- HUoh
Näyttää ehdokas keräilevän suosioo vanhainkodeista ja luottavan et menee jonkun ääniharavan siiviellä eduskuntaan . Naurettavaa uutisointia omilla vaalisivuilla , eikä edes ole esittelyä , ketä on työporukassa mukana tällä kertaa.
Oikeen pelottaa tää keskusta hypetys ja se ,että tää kubbe nyt pääsis sinne korkeapalkkaiselle paikalle edustaan , ei siittä parkanon asiat paranisi.
Sanokaahan arvoisat keskustelijat , mitä lamppari on saanut aikaan täällä kotikulmilla viimeisen , noh vaikka 2 vuoden aikana --------- Ei mitään , ei nyt eikä tulevaisuudessa .- äänestän
Nyt parkanolaaset äänestää oman paikka kunnan mies eduskuntaan!. Se on meiän kaikkien Parkanolaisten etu että saadaa kansanedustaja omalt paikka kunnalta.
- onkopersuvaikeskusta
Tuosta puoluerajojen yli äänestämisestä - onko Reijo hypännyt persuista pois kun keskustan Aria mainostaa , vaikka Leakin on pyrkimässä. Mites puolue tuommoiseen reagoi ?
- LaaserSäde
Oliskos aika ottaa koira tutka esiin???
- Miesääni_pentinmäestä
äänestän kirjoitti:
Nyt parkanolaaset äänestää oman paikka kunnan mies eduskuntaan!. Se on meiän kaikkien Parkanolaisten etu että saadaa kansanedustaja omalt paikka kunnalta.
Eipä näytä kihniäläisilläkään sen paremmin menevän, vaikka heillä on ollut oma edustaja Arkadianmäellä.
Jytky tuli, mutta jäi kihniöläisille käteen? Luu. heh,heh
- nuljukumi
Onhan aripoika vaihtanut linja-autoon nastarenaat syksyllä ja nyt pian vaihtaa kesäkummit. Jaa niin vuokrashan aripoika tilat koiralekurille.
- kyttääjä
Arin linjuri näky juuri äsken telkkarin 112-ohjelmassa, oli tullu öljyt ulos.., että aikamoista kalustonhoitoo...
- kyytiäpelännyt
Toivottavasti ari ei itse enää aja koulukuljetuksia.
- plaa
Mä oon nähnyt elämäni aikana aika monen eri firman bussit tien poskessa hajonneena... Et joo, aika moista kaluston hoitoo sen expressienkin bussi touhu on....
- kertokaaykskisyyäänestää
Ton herran poliittisen uran alkutaipaleella velvoitettii mukulakki tulemaan koulutaksille tavallista aikaisemmin herran omien menojen vuoksi! Lisäksi hän joskus unohti jättää mukulan kyydistä oikeassa kohassa ja huusi naama punasena alakouluikäselle tytölle omasta erehdyksestään. Antoi kiusaamisen tapahtua bussissaan.., ajoi vain. Että sellainen "vastuullinen aikuinen".
edelliskerralla eduskuntaan pyrkiessään ari haukku parkanolaiset kateiksi, omaa parastaan ymmärtämättömiksi kun ei päässy eduskuntaan! Eli ei osaa ees olla kiitollinen niistäkää äänistä joita sai vaan haukkuu ja sitten keikkuu kuntapolitiikassa mukana vuodesta toiseen=O. Mixi tota aina vaan äänestetään?- äänestän
Miten bussi kuskin pitäisi pistää kiusaavat lapset kuriin? Aika äkkiä olisi bussi ojassa, jos sieltä kuskin paikalta rupeasi lapsia kaitsemaan. Opettakaa lapsenne käyttäytyyn!
- kiusa
Ilmeisesti tämä kommentti oli henkilön jonka lasta kiusattiin . Siis miten pitää opettaa lasta käyttäytyyn jota kiusataan en oikein ymmärrä . Kyllä vastuunsa tuntevan aikuisen pitäisi huolehtia ettei kiusaamista tapahdu bussi pysäkille ja selvittään asia ei tarvitse varmaan toteuttaa kuin sen kerran , niin loppu kiusaaminen.
- pakkokovauhdissapuuttua
äänestän kirjoitti:
Miten bussi kuskin pitäisi pistää kiusaavat lapset kuriin? Aika äkkiä olisi bussi ojassa, jos sieltä kuskin paikalta rupeasi lapsia kaitsemaan. Opettakaa lapsenne käyttäytyyn!
Auton voi myös pysäyttää!
- Miesääni_pentinmäestä
pakkokovauhdissapuuttua kirjoitti:
Auton voi myös pysäyttää!
Turunen pysäytti auton ja laittoi porukan kävelemään, jos alkoi kuulua älämölöä takaosastosta,
Nykyään saisi tietysti syytteen heitteillepanosta, mutta ei se kävelylenkkin varmaan ollut pahasta tai traumaattista näille koltiaisille. - Anonyymi
Miesääni_pentinmäestä kirjoitti:
Turunen pysäytti auton ja laittoi porukan kävelemään, jos alkoi kuulua älämölöä takaosastosta,
Nykyään saisi tietysti syytteen heitteillepanosta, mutta ei se kävelylenkkin varmaan ollut pahasta tai traumaattista näille koltiaisille.Niin ja repi hiuksista ensin ja sitten laittoi kävelemään.
- gksgdsd
No luulisi että tämän kerran jälkeen uskoo ja lopettaa pyrkimisen.
- oma.tukipaketti
Kepu näyttää taas osaamisensa kuten edellisellä hallituskeralla
ja samoja naamoja sinne taas ollaan lykkäämässä.
Pidetään rahoistamme huolta ja äänestetään PerusSuomalaisia - einappaa1
Ympäri pyöreetä juttua oli tuossa videossa ei pysty sanoon kunnolla mitään uutta asiaa eikä omia mielipiteitä ollut meni kyllä sönkkämiseksi
ajattelin että kun on ainut ehdokas täältä mutta ei nyt taida ottaisit oppia hjaliiksesta niin menisit läpi että heilahtaa
- ratkaisu
Nyt kun ei olekaan kovin kummosesti keskusteltu äänestämisestä yli puoluerajojen, äänestetään varmaa ratkaisua: LEA MÄKIPÄÄTÄ!
- huumetta
Kyllä aripoika kerää äänet tuon kihniön pilvi tytön kanssa.
- omisdpois
Sitkeä mies kun jaksaa yrittää. Vähemmästäkin luulisi uskovan, että ihmiset eivät häntä eduskuntaan halua. Sitä voi vain olla vaikea itse tajuta.
- keisarinuudetvaatteetko
Mikikä semmoista ihmistä sanotaan joka kuvittelee olevansa kuningas vaikka alamaiset ei pidä sitä minään.
- PELLEvain
keisarinuudetvaatteetko kirjoitti:
Mikikä semmoista ihmistä sanotaan joka kuvittelee olevansa kuningas vaikka alamaiset ei pidä sitä minään.
Tyhmäksi ruukattu sanoo sellasta!
- parkanolainen
Hei haloo ny parkanolaiset!...eikös nyt olis parempi äänestää oman kaupungin asukas meitä edustaan!...yritetää nyt vaan tsempata Ari eduskuntaan, se on meidän kaikkien parkanolaisten etu! Vain parkanolaine ajaa meidän parkanolaisten etua!
- 30jfiu
Varmaan moni äänestäis mielellään parkanolaista, mutta ei tätä miestä, sori.
- uskoisjo
Ehkei nyt sentään äänestetä, kyllä parkanosta olisi keskustan riveistä ollut pätevämpiäkin ehdokkaita mutmut Ari vain ei tajuu et sen juna meni jo .
- kuumoo
aripoika luikahtaa eduskuntaan et ei kukaan huomaakkaan ja vetäisee tuon kihniön pilvi likan mukanansa päättäviin elimiin.
- äänetmeneemuualle
Ei sinne onnikalla pääse. Ääniä pitäis saada ja en usko että bussikuskit sinne pääsee. Lehdessä oli just juttua että lähes kaikilla läpipäässeillä on joko julkkis tausta tai sitten ovat korkeasti koulutettuja. Äänestäjät pruukaa äänestää itseään viisampia. Täältä semmoisia ei löydy.
- velimatti
äänetmeneemuualle kirjoitti:
Ei sinne onnikalla pääse. Ääniä pitäis saada ja en usko että bussikuskit sinne pääsee. Lehdessä oli just juttua että lähes kaikilla läpipäässeillä on joko julkkis tausta tai sitten ovat korkeasti koulutettuja. Äänestäjät pruukaa äänestää itseään viisampia. Täältä semmoisia ei löydy.
Kyl kai toi parkonolainen kansanedustaja ehdokas on yrittäjä. Katoppas tarkemmi niit ammatteja mitä sieltä löytyy, kyllä sielä ihan tavallisia duunareitakin läpi päässy ja hyvä niin! Meit äänestäjiä on monist eri ammateista ja hyvä että myös kansan edustajia. Meinaakohan "äänetmeneemualle", et viisaus on vain julkkiksilla ja korkeest koulutetuilla??? Ko. nimimerkki näköjää aliarvio tavallist kansaa. Viisautta löytyy varmaa jokaisest ihmisestä ja äänestäjästä! Ilman muuta Parkanoon oma kansa edustaja, Parkanolaiset siitä hyötyy, se on varma juttu!
Ettäs tätä mieltä minä.
- lumoko
Niin mutta aripoika lumoaa äänestäjät.
- MUMMIvain
Rantakodon ja Rauhalan asukkaiden äänilläkö aikoo eduskuntaan?
- Mimmivaan
MUMMIvain kirjoitti:
Rantakodon ja Rauhalan asukkaiden äänilläkö aikoo eduskuntaan?
Otetaan mimmi ja väistö mukaan , niin jopas pukkaa aripoika argarianmäen pariovia auki. Sopii hyvin nuo muistisairaiden äänet, ei tunne tulleensa huijatuksi vaslilupauksilla. Kun ei muista mitään.
- pitkähännys
Joo ja koirahoitolan väki äänestää myös.
- Satu_659
Eiköhän se Arin aika jo mennyt. Vaikka kuinka äänestäisimme ja keskittäisimme, ei äänet riitä. Alueelta on jo Kärkelä Kihniöstä ja Ovaska Hämeenkyröstä. Itse äänestän jo hiukan nuorempaa. Miksi täältä vain jääriä, kuten Mäkipää ja Lamminmäki..?
- pidetään.itse.rahamme
Näissä vaaleissa on katkaistava se kreikka rahoitus joten
persut ovat ainoa vaihtoehto tällä kertaa.
- luisuu
Tämän paikkakunnan persuilta on katkennut paskasangon kahva.
- Kauko_Kallioniemi
Radiossa pyörii Arin Lamminmäen mainokset ja haastatteluja Parkano 99.6 ja Tampere 106.8 elikkä jokainen voi havaita miten Ari Lamminmäellä on selvät kannanotot ja ideoita maamme sekä kuntien kehittämiseen.
Olin itse tekemässä näitä haastatteluja ja voin sanoa Lamminmäen tietomäärän olevan hyvä. Kokemusta on kertynyt vuosien varrella ja on selvästi Pirkanmaan ehdokkaiden kärkikaartia tietotaidoiltaan.
Minulla ei ole mitään syytä imarrella Lamminmäkeä, vaan todeta tilanne sellaisena kuin se on.
Tämän kirjoitti Kauko Kallioniemi- TYHMÄNÄKÖ
Joo kyllä lamppari osaa. Nimittäin kusettaa parkanon taloutta.
- Miesääni_pentinmäestä
Ei se tietotaito aina ratkaise. Eduskunnasta löytyy tietotaitoa, vaikka ulkomaanvientiin, mutta silti Suomi sukeltaa ja syvälle.
Kieltämättä Lamminmäki on varmaankin parempi edustaja kuin jotkut Hakkaraiset tai Miedot, mutta hän ei minun ehdokkaani. - parempiaovat
Ei se tietotaito aina ratkaise. Eduskunnasta löytyy tietotaitoa, vaikka ulkomaanvientiin, mutta silti Suomi sukeltaa ja syvälle.
Kieltämättä Lamminmäki on varmaankin parempi edustaja kuin jotkut Hakkaraiset tai Miedot, mutta hän ei minun ehdokkaani.Kyllä Hakkarainen varmana on parempi. Isompi yritys sekä enemmän henkilökuntaa töissä hänellä. Mieto on sentään miehinen mies joka ei sorru paskan puhumiseen. Voisin kyllä heistä kumpaakin ajatella äänestäväni.
- näytönpaikka
Olen samaa mieltä Kallioniemen kanssa. Nyt vaan parkanolaisten olisi hyvä katsoa nimenomaan Parkanon etua. Puhalletaan niin sanotusti yhteen hiileen ja äänestetään parkanolainen edustajaksi eduskuntaan! Reilua Kallioniemeltä, hän puoluerajoista huolimatta näkee asiat asioina!
- TAITAVAKO
Kieltämättä Lamminmäki on varmaankin parempi edustaja kuin jotkut Hakkaraiset tai Miedot, mutta hän ei minun ehdokkaani.Olispahan näyttäny täällä Parkanossakin tietotaitonsa. Ei olis kaupungin talouskaan kuralla. Ja kauanko tää lamppari on tehnyt Parkanoa koskevia päätöksiä? Ja tarvis viä kuntalaisten äänestää. EI KIITOS!
- jokumuuvalitaan
näytönpaikka kirjoitti:
Olen samaa mieltä Kallioniemen kanssa. Nyt vaan parkanolaisten olisi hyvä katsoa nimenomaan Parkanon etua. Puhalletaan niin sanotusti yhteen hiileen ja äänestetään parkanolainen edustajaksi eduskuntaan! Reilua Kallioniemeltä, hän puoluerajoista huolimatta näkee asiat asioina!
Tuohon hiileen meillä ei puhalleta. Yhteiseen voidaan puhaltaa mutta se vaatisi että olisi jotain näyttöjä hyvästä yleisestä osaamisesta.
- pihkatap
Jaa kauko se taas on pieraissut pihkatapin perseestään ja herännyt talviunilta ja luolan
eteen oli tullut sillä aikaa aripoijan kuva. Kauko luuli kun oli unen pöpperöis ättä muita ei
enään asu parkanossa.- ughhfhgh
Nyt täytyy kyllä Kaukon kanssa olla samaa mieltä. Eikö Parkanossa ymmärretä mikä juttu olisi jos joku pääsisi täältä edustajaksi. Kyllähän täällä on nähty Hanna Tainio joka haukkui taannoin Parkanoa Sote-asiassa jakamassa jotain rihkamaa, samaten Sanni Ym.ym. Minusta Parkanolaisten pitäisi ajatella yli puoluerajojen, että saataisiin sinne vaan joku.
- Kauko_Kallioniemi
Viestiketjun aloittaja kyseli Lamminmäen haastatteluja ja niitä löytyy nyt hänen nettisivuiltaan:
http://lamminmaki.fi/vaalit/tallenteet
Selkeästi tulee esiin äänitiedostoissa mitä kansanedustajaehdokas osaa ja ideoita maan asioiden hoitamiseen.
Tämän kirjoitti Kauko Kallioniemi- sunjunamenijo
Vaali näköjään lähestyy kun Kake taas aktivoituu suoltamaan sontaansa tällekin palstalle. Aikooko kake vaihteeksi loikata kepuilijoihin? No parempi sekin kuin nykyinen kokoomus.
- koffia
kallioniemi se odottaa vesi kielellä että sais jonkin lautakunta paikan että pääsis muka
kanssa vaikuttaan ja juomaan kahvia. - persuvaikepu
Yhä haluaisin tietää mitä puoluetta se Reijo kannattaa ? jos on kepun takana, niin ei varmaan voi olla persu ? Nämä vaalit kun on lähinnä puoluevaalit !
- threesome666
Olen pitänyt häntä kyllä kokkkareena. Vai on se mieli jakaantunut kolmelle taholle.
- kfflvve
Minä parkanolainen nainen, en aio äänestää ketään Kihniöstä enkä Parkanosta vaan tuolta muualta...vähän enempi koulunkäynyttä/opiskellutta.
- evoli
Liikaa kouluja käyneitä siellä on nyt. Kaikki päin persettä syy minä tiedän kaiken olen kouluja käynyt...............
- eurooppaanpakoonvaan
evoli kirjoitti:
Liikaa kouluja käyneitä siellä on nyt. Kaikki päin persettä syy minä tiedän kaiken olen kouluja käynyt...............
Juu. Apukoulu riittäköön tai lukio niinkuin edellisellä pääministerillä. Oli kyllä osaava kaveri se katainenkin.....
- suukula
Näillä paikallisilla on maalaisjärkee niin paljon et ei sinne päänuppiin mitään muuta sovikkaan. Nämä on opiskelleet sukulaisiensa kanssa.
- Seelaxx
Eiköhän meidän kannattaisi edes antaa Arille mahdollisuus näyttää, miten hän siellä pärjäisi. Miten Lea Mäkipää tai esim Mikko Alatalo on meidän parkanolaisten asioita ajanut???
- Skorpioni9
Kyllä parkanolaisten kannattaa keskittää äänet tässä vaiheessa ja antaa äänensä oman kylän ehdokkaalle. Ari Lamminmäki on selkeäsanainen ja hänellä on kokemusta monesta, myös arkielämästä, mikä on tärkeä seikka henkilölle, jonka on tarkoitus päättää ihmisten asioista.
- suomivelattomaksi
Nurkkapatrioottisuus ei suomea eikä parkanoa nosta suosta. Kyllä kansanedustajan pitää osata valtakunnan ja kansaninvlisiä asioitakin. Mikko Alataloja siellä on jo tarpeeksi. Itselleni tärkeitä ominaisuuksia ovat osaaminen taloudesta, kansainvlisistä asioista ja ennen kaikkea pitää ajaa kanta suomalaisten asioita ja puolustaa suomea eun propellihattuja vastaan.
- Tyhjäpäät
Ja kyllä kansankin pitäis osata itsensä elättää kun on koulutettu yhteisillä varoilla, mutta ei
siinä ne kyttää muitten kommarien kanssa et joku maksais palkan ja tekis työpaikan - Anonyymi
Häivy kukkala
- Anonyymi
Ei Ari muutenkaan paljoa esillä ole, tekee päätökset kaikessa hiljaisuudessa. Ja sillä siisti! Ei mutinoita.
- Anonyymi
akipoika ei tee mitään päätöksiä vaan nauraa niin että tulee kohta housuihin jotta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452914Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362882Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061684Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611448
- 951302
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2241216