Toimeentulotuki

Toimeentulotuki on 480.20 e. / kk. Siitä kun maksaa n. 50.00 e. / kk. pakollisiin puhelin- ja nettiyhteyksiin ( nykyisinhän miltei kaikki asiat hoidetaan netin tai puhelimen avulla ) jää eväisiin n. 430.20 e. Siis vuorokauden ruokailuun jää 14.34 e. WOW !
Sillä tulisi pärjätä mutta vaikeaa se on. Nykyään ei voi edes hakea töitä ilman puhelin- ja nettiyhteyksiä. Kun matkustan junalla Vantaalta Helsinkiin etsimään töitä, on minun ruokailtava se päivä vain 4.34 eurolla. Jos tupakoin, olen sen päivän kokonaan syömättä. Poltankin nuukaillen.

Erään rääväsuisen Filippiinittären mieleen jäänyt fakta kuului. " Suomessa on niin helppoa. Tekee vain lapsia niin sosku maksaa kaiken. " Sama Filipina jopa myönsi sosiaaliviranomaisille hakanneensa alle 0.5 v. lasta saappaallaan ja sai rangaistukseksi oikein vakavan, suullisen varoituksen, Suomalainen isä olisi joutunut moisesta linnaan.

Jos Suomalaisen persaukisen vuokra-asunnossa on suihkumahdollisuus, on kuukausittainen saunamaksukin perusteeton. Siis jos on kylpyhuone, on paastottava pari päivää että saa saunoa kerran viikossa. On tämä meidän isänmaa niin hieno hyvinvointivaltio että oikein mieltä lämmittää. Tätä aisaa olen kysellyt myös kansanedustajalta, saamatta minkäänlaista vastausta. Tuönnetään vain apurahoja kehitysmaihin. Meillä kun on omat asiat niin hyvin että. phuzai.

0

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
        Ikävä
        119
        1632
      2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
        Ikävä
        99
        1468
      3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
        Maailman menoa
        35
        859
      4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
        Ikävä
        29
        829
      5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
        Ikävä
        50
        756
      6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        36
        749
      7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        56
        708
      8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
        Ikävä
        37
        700
      9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
        Ikävä
        42
        699
      10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
        Ikävä
        37
        663
      Aihe