Miksei minulla, 21v miehellä, ole koskaan krapulaa, vaikka juon yleensä päälle 20 annosta alkoholia illan aikana, ja taas joillain kavereillani, jotka juovat reilusti alle 20, on aina niin törkeä krapula että he makaavat koko päivän sängyssä, päätä särkee ja oksettaa, ja niin edelleen. Minulla ei oikeastaan ole ikinä ollut pahaa krapulaa, ja pystyn helposti heti herätessäni ottaa oluen huulille, toiset taas eivät koska kuulemma on niin paha olo että tulisi ylös jos ottaisi. Löytyykö tieteellistä selitystä? Samoin nestehukkaa minulle ei tule, virtsa on aina vaaleaa vaikka alkoholinhan pitäisi kuivattaa elimistöä. Enkä juo vettä illan aikana.
Miksi toisilla on pahempi krapula
16
460
Vastaukset
- joskusvetäny30vee
Varo ettet tule alkoholistiksi. Kaikilla ihmisillä on erilaiset krapula oireet niin kuin erilaiset naamatkin. Kiva et voit ryypiskellä mutta raja se sullekkin tulee aikanaan.
- 233245
Epäilen että koska sinulle ei tule tuota diureteettista vaikutusta niin et saa krapulaakaan. Juot 20 kaljaa, jossa on paljon vettä ja se vesi pysyy sisälläsi. Ei kuse sitä pois, tai kuset siis ihan normaalisti kuten vettä juodessa.
- eeeeeeeeweeeeeeew
olet alkoholisti siksi.
- Josotan
Ei sitä itsekään tuossa iässä krapulaa potenut. 15-20v lisää niin johan tuntuu. Onneksi voi ottaa Acetium kapseleita samalla kun juo. Apteekista saatavia, aivan loistava keksintö, tai ei ehkä tarkoitettu kraulaan mutta sen ehkäisyyn toimii.
- Syöpälääkäri
Jaa. Acetium(R) = slowly L-cysteine releasing capsule. Sisältää ERITTÄIN VÄHÄN Kysteiini-aminohappoa.
Tästä saat sitä aminohappoa enemmän JA halvemmalla: http://eu.iherb.com/Jarrow-Formulas-N-A-C-Sustain-N-Acetyl-L-Cysteine-600-mg-100-Tablets/135?rcode=mop737
Jarrow Sustain = Slowly Releasing Tablet.
Serving Size: 1 Tablet
N-Acetyl-L-Cysteine 600 mg
Lisäksi NAC:llä on muitakin hyötyjä:
https://examine.com/supplements/n-acetylcysteine/
- Rikhard11
Mitä niitä kyselet.
- janotta-juova
15-20 vuoden päästä takuulla on. Jos silloin vielä olet juomassa.
- fgdfhdfhdfhfd
Genetiikka. Esim. silmien väri on geneettinen ominaisuus. Sinisilmäiset alkoholisoituvat helpommin kuin ruskeasilmäiset, koska sinisilmäiset eivät saa yhtä häiritseviä oireita alkoholista kuin ruskeasilmäiset.
- vm43
Älä usko noita tuomiopäivän pasuunoita! Minulla on sama oireeton tausta eikä tilanne ole muuttunut vielä tähänkään mennessä.
Olen nyt 72v. Useamman viikon putki aiheuttaa lopettamisen jälkeen vain fyysistä väsymystä pariksi päiväksi.
Reipas kertakänni lievää velttoutta seuraavana aamuna.
Minulla ei ole vaikeutta jatkaa dokaamista päivästä toiseen. Kohta Espanjassa aloittamani muutaman viikon putki sujuu merkeissä, että heräämiseni jälkeen tallon läheiseen kuppilaan jossa heitän suuhuni baarimamman silmämääräisesti kaataman brandyn. Siitä vaellan markettiin klo9. Ostan pullapisteestä vaimolleni aamumurkinan ja itselleni pari olutta. Kämpille mennessäni istahdan rantaan ja hörpin kaljat.
Hyvin menee!
Mitään kännipiikkiä ei tule mutta tasaisen kulutuksen mukaan ilta 22:een mennessä kokonaismäärä on huomattava.
Hieman alle 70v vaimoni ei pana pahakseen koska en rähjää eikä minusta ole naimaankaan.
Kotona olen täysraittiina 2 - 3kk:n jaksoja noiden 1 - 6 viikkojen putkien väleissä. - Kankkunen
Informatiivinen video kankkusesta.
https://youtu.be/Z7UFq0PYhYI - LaukeenKovaa
Koska Jumala armahtaa sinut koska olet tehnyt syntiä. Rukoile syntejäsi niin saat ne anteeksi.
- ElämäAntaa
Twilight on ihan paras. Mulla stondaa mitä mä teen ÄITIIIIIIIII!!!!!!!!!!
- KovaJätkä
Uskalsin pierasta!!!!!!!!!
- geimies
Easy rider pojat homoilee
- viinavievittuun
Söpöt tissit sulla.
- Tapajuoja
Ite täytän 21 loppu vuodesta. Taas korkkikii viikot jälleen meneillään. :D Just suurimmaks osaks ton krapulan takia. Krapula ku alkaa mennä ohi pikkuhiljaa niin tulee karsee vitutus. Useesti viikonloppu ottamisten jälkeen kun pänttää parina iltana. Kyl ton yhen illan jälkeen menee ku vettä vaan väsymyksellä. En alkomaholia oo pois jättämäs mut liiallista krapulaa aion välttää. Ihmiset on yksilöitä hälyttävää minust ois jos ei missään tuntuis. :O!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151479
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881317Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1381087- 68984
- 39927
- 69884
- 97877
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54862- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39794