Varoittavaa545

Totuudessa443

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kii5
    • Jeesusvainvoiauttaa
    • Mistä oikea kristitty voi erottaa väärän kristillisyyde? Eikö kaikki lahkolaiset katolisista nauruherätykseen pidä itseään oikeina kristittyinä?

      Toisten demonisointi ei taida oikein istua lähimmäistä rakastavan kristityn maailmankatsomukseen.

      Vai olisiko niin, että mielikuvitusystävä kyvyttömänä ilmaisemaan tahtoaan, ei pysty näitä jumalan välitysmiehiä geriatrisella kädellään läpsäisemään, koska on täysin olematon?

      • pyhpyh

        Lässyn lässyn. Turha kuvitella että uskoisimme valheitasi. Täällä tai muillakaan palstoilla.


      • 12552

        Edellinen kommentoija vähän ilkeästi, mutta pitää koetella kaikki profetiat. Itse olen täysluuseri täysnolla olen mutta totuus on Kristus.


      • 12552
        12552 kirjoitti:

        Edellinen kommentoija vähän ilkeästi, mutta pitää koetella kaikki profetiat. Itse olen täysluuseri täysnolla olen mutta totuus on Kristus.

        tai ei ilkeästi mutta niin, ''varokaa vääriä profeettoja'' varoittaa Kristus ketään tuomitsematta.


      • 12552
        12552 kirjoitti:

        tai ei ilkeästi mutta niin, ''varokaa vääriä profeettoja'' varoittaa Kristus ketään tuomitsematta.

        vähän väärin kommentoi. itse en ole yhtään mitään mutta totuus on Kristus


      • 12552 kirjoitti:

        vähän väärin kommentoi. itse en ole yhtään mitään mutta totuus on Kristus

        Jos nyt sattuis joku julma taivaan portilla olemaan vastassa, on ainakin varmaa, ettei se todisteiden valossa ole jesse, pyhä hönkäys ja mikälie. Paras keksiä epäjumalan palvaamisesta hyvä meriselitys, koska sit olet kuse.. ei kun grillissä.

        Ateisti ei ainakaan usko epäjumaliin, koska hänel on järkeä erottaa todisteet olemassaolevasta ja mielikuvitusystävästä.


      • Näkökulmaa
        he-ma kirjoitti:

        Jos nyt sattuis joku julma taivaan portilla olemaan vastassa, on ainakin varmaa, ettei se todisteiden valossa ole jesse, pyhä hönkäys ja mikälie. Paras keksiä epäjumalan palvaamisesta hyvä meriselitys, koska sit olet kuse.. ei kun grillissä.

        Ateisti ei ainakaan usko epäjumaliin, koska hänel on järkeä erottaa todisteet olemassaolevasta ja mielikuvitusystävästä.

        Taivaanporteilla on voimakkaat enkelit vartiossa,ja siitä ei silloin astu sisälle yksikään,joka ei ole sisäänpääsyyn lupaa saanut.!
        Pikemminkin joutuvat leirin ulkopuolee,jossa on itku ja hammastenkiristys.
        Silloin joutuukin viettämään iäisyyden saatana,demoniensa, ja politiikkojen seurassa.
        Vai miltä tuntuisi viettää iäisyys esimerkiksi J.Kataisen,tai P.Lipposen seurassa.
        Sen hirveämpää tuomiota ei ole.


    • Jumalanvoimassahyvää

      Alkluseurakunnan kristityt etsivät ja rukoilivat jatkuvasti, että saisivat elää Jumalan voimassa:
      "Ojenna kätesi, niin että sairaat parantuvat ja tunnustekoja ja ihmeitä tapahtuu sinun pyhän Poikasi Jeesuksen nimen kautta." / He siis etsivät ihmietä ja merkkejä!!!
      Ja kun he olivat rukoilleet, vapisi se paikka, jossa he olivat koolla, ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja puhuivat Jumalan sanaa rohkeasti." Apt. 4:30,31. / Pyhän Hengen Voima vaikutti!!!
      "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa." Matt. 22:29.
      Jos joku opettaja saa uskovat estetyksi rukoilemasta Jumalan Voimaa, niin sellainen on pahimman luokan eksyttäjä!!!
      "heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Sen kaltaisia karta." 2 Tim. 3:5.
      -
      http://jeesus-on-herra.com/?p=222

      • Näkökulmaa

        Jumalan voimassa onkin hyvää,mutta ymmärtääkseni kyse olikin siitä torontontolaisuudesta, joka ei kuulu Jumalan voiman piiriin,vaan henkiolentojen jotka ovat langenneita enkeleitä,ja eksyttävät ihmisiä tekeytyen valkeuden enkeleiksi.
        Aliarvioit vihollisen voimaa ja oveluutta.


    • Surullista

      Aitomaan Kristitynfoorumin kirjoitukset eivät suurin osa perustu mihinkään faktaan ja ovat huuhaa kirjoituksia. Hän lyttää jokaisen Jumalan Miehen alas. Mutta Howard Browne on kyllä täyttä eksytystä (aivan kuten Herzog), sen nyt voi jokainen ihan j maalaisjärjellä ja Hengessä todeta kun katsoo ko toimintaa. Haluaisin tietää, että missä TV7 on mainostanut Howardia? Kiinnostaisi tietää? Todella surullista, jos TV7 on alentunut niin alhaiselle tasolle, että mainostaa tätä väärää profeettaa.

      • hörhölandiasuomi

        Etkö sinä tiennyt,että ojares sai tämän tv7-profetian/näyn konferenssissa helsingissä??? Olin itsekin paikalla-turhaan siis ihmettelette sitä huuhaan määrää tv7lla,ojarekset ovat rhb/hagin yms-poppoota itsekin-en vain voi ymmärtää,miksei kukaan julkisesti heitä mistään moiti,vaan raha ja suhteethan se on kun ratkaisee,juu...


    • efrefrfrgfr

      Täälläkin näyttää olevan demonista toimintaa, ettekä edes huomaa sitä.

      • padassa.on.kuolema

        Nämä s24:n "kristilliset" palstat nyt ovat täynnä riekkujien ja lahkohenkien ja ties minkä Hengestä edes syntymättömän poppoon huuteluita. Menestysteologiaa ja uuskarismaattisuutta harva täällä edes promoaakaan, mutta sitten on se kaikki muu.


    • HowardinTV

      Onko siis se demonista toimintaa kun kirjoitetaan Ojareksen ja Howardin yhteyksistä? TV7 nettisivuilla oli kesällä jopa videopätkä siitä kun Ojares sai Howardilta profetian ja kätten päällepanon jälkeen kaatui lattialle ja oli pöllähtäneen näköinen ja oloinen sen jälkeen. Olisiko tv seiskaa olemassa ilman Howardia?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe