TÄMÄ PALSTA SENSUROI JA RAJOITTAA KIRJOITUKSIA

esrteteteter

Olette varmasti kaikki huomanneet, että palsta on alkanut sensuroimaan kirjoituksia siten, että ihmiset pystyvät kirjoittamaan vain yhden viestin, ja jos yrität kirjoittaa uuden viestin, niin palsta estää sen ilmoittamalla että "laskutoimitus on väärin".

Ryhtykäämme kaikki boikotoimaan palstaa tämän rajoituksen takia.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lskjshfs

      Vaihda selain google Chromeen. Tein niin ja homma toimii.

      • soffa-peruna

        Hyvä jos trolleja hiukan rajoitetaan, S24 uhkasi jo mennä pilalle kokonaan


      • soffa-peruna kirjoitti:

        Hyvä jos trolleja hiukan rajoitetaan, S24 uhkasi jo mennä pilalle kokonaan

        JEP jep! Viimeisen uudistuksen jälkeen täällä ei ollutkaa pitkään aikaan mitää kontrollia, jokainen räkänokka sai mesota täällä miten tahtoi!


        Late Lapista. SSSS Ry!


    • raiskaajaviisikko

      NÄIN PALSTA ON TEHNYT, mutta asian voi kiertää
      en siis saa uutta laskutoimitusta toimimaan mutta aloitan uuden automaattipoistamalla keksit


      Tapanilan somaliraiskaajien kuvat ja nimet
      http://www.vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=8349&start=15

      Oikeusministeriön vuonna 2012 teettämän selvityksen mukaan joka kolmas raiskausrikoksesta tuomittu on ulkomaalaistaustainen.

      Selvityksen pohjana käytettiin pääosin tuomioistuinten tuomioita vuosilta 2006-2010.

      Perustekomuotoisissa raiskauksissa ulkomaalaistaustaisten tekijöiden osuus oli selvityksen mukaan 34 prosenttia ja törkeissä tekomuodoissa 41 prosenttia.

    • tesstaajjja

      testaus toimiiko chromella?

      • jooohyväjoo

        testaus näyttä toimivan, laskutoimitus vaihtui


    • PaskaUudistusOli

      "Ryhtykäämme kaikki boikotoimaan palstaa tämän rajoituksen takia."

      Palstalta poistui "uudistuksen" jälkeen 50% kirjoittajista.

    • 46457656

      Kyseessähän on Tanskalainen Allerin palsta, vaikka nopeasti nimi suomi24.fi hämäisikin.

      Toimitusjohtajana Allerissa häärii Suomalainen Pauli Aalto-Setälä.

    • Hyvin toimii Firefoxilla. Jospa kannattaisi ottaa pysyvä nimimerkki ja kirjautua sillä palstalle ?
      Että silleen.

    • näinkuvittelen

      Chromessa on vain se onkelma, että Google on valtion virallinen vakooja. Käytä sitä, jos haluat tietojesi päätyvän viranomaisille!

    • vaalitakkuilua

      Kommentointi onnistuu Explorerilla vain kerran istuntoa kohti. Kommenttien välillä on kätevintä sulkea selain muistin nollaamiseksi. Sopii kysyä, miksi takkuilu alkoi sopivasti vaalien alla?

    • On nähty, siksipä en ole vieraillutkaan tällä paskapalstalla 6:n vuoteen. Liekkö samat trollit vielä? :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      64
      2819
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2236
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      73
      2158
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      141
      1841
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1464
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      146
      1455
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      458
      1219
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1214
    9. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      1035
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1029
    Aihe