Missä Pietarin trollit?

hiljaista

Aika rauhallista tuntuu olevan palstalla niiden suhteen. Outoa.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • US_or_Russia

      Pravdan "Latest News" - Aika USA-painotteista!

      " •Univision TV star fired for comparing Michelle Obama to Planet of the Apes character
      •UN: More than 80,000 people held in solitary confinement in USA
      •US State Department earns lowest grade for answering public requests
      •Fifty percent of all children to be autistic in ten years - Massachusetts Institute of Technology
      •US hires Russian-speaking men for drills with US Marines for $19 an hour"

    • Liittyiskö mitenkään Putiinin katoamiseen julkisuudesta ? Että silleen.

      • Pietarin trollit odottavat tietoa Putinista. Johtajan kadottua voi Venäjällä tapahtua mitä tahansa. Mielipidekirjoitukset on muokattava tilanteen mukaan, muuten voi käydä kylmät.


      • Se on kummaa, kun heti on pelko vallan vaihtumisesta jos ei ole pomo kokoajan esillä mediassa. Suomessa tuota ilmiötä ei ole eikä monessa muussakaan maassa, jos pomo ei kokoajan ole TV:ssä suorassa lähetyksessä pällistelemässä. Heikoissa kantimissa on valta Venäjällä. Että silleen.


    • Wainiiin

      Ja sinulle washingtonin tiltulle tuli ikävä pietarin trollia? Säälittävää.

    • Totta_turiset

      Ole täysin oikeassa.

      Natotrollit ja washingtonin tiltut ne nyt vain näyttävät suoltavan valheellista propagandaansa tälle palstalle ihan päivittäin.

      • RyssäTrollitLöytyy

        Ei ole olemassa mitään Washingtonin tiltuja.


    • 3453476457

      No toki on kun ei niitä ole.

      Sehän on täysin bilderkokkarien keksimä juttu, fobioissaan pelkäävät Venäläisiä: ovat hurahtaneet omaan EU/NATO propagandaansa siinä määrin että eivät saa enää edes nukuttua.

      Venäjä pelottelun tarkoitus on ryssiä Suomi NATOn alaisuuteen ja integroida Suomen maa-alueet EU-liittovaltion alle.

    • ViisituhattaEuroa

      Täällä yksi Pietarin trolli mutta niin että trollaan etätyönä täältä maamme sydämestä. Putin lähettää kerran kk:ssa 5 000 € ruskeassa kirjekuoressa jossa myös hieno postikortti mukana missä Putin toivottaa oikein aurinkoista kevättä trolleille ja kiittää meitä hyvästä työstä.

    • onnevähentynny

      Olivatko ne niitä, jotka hokivat jatkuvasti samaa lausetta: NATOOON, ääkkkiä NATOON.. jne?

    • federatiiviste

      Venäjän federaation presidentti Vladimir Putin voi hyvin, kädenpuristus on luita murskaava ja katse kuin teräs.
      Presidentti on nyt paneutunut Venäjän federaation arkistoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe