kansa kantoi paskan tunkiolle, eikä tuosta pullistelijasta jäänyt edes paskanhajua, niin vähiin se tuhottiin...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Wehrmacht
Pullistelijoille käy aina noin...
Vain idiootit seuraavat pullistelijoita ja kun aikansa pullistelevat niin loppu tulee ja idiootit tuhoutuvat samassa konkurssissa...
Niin käy nytkin.
Sosialistinen Wehrmacht pullisteli aikansa, kunnes
6
77
Vastaukset
unohdit sanan "kansallis". mene takaisin kouluun trolli. Olisi kyllä ollut mielenkiintoista tietää mihin nykypäivän hetkeen asiaa vertaat. :D
- Noo-Siiri
Kerro nyt ensiksi, mikä tuossa kirjoituksessa ei ollut totta, joohan Siiri.
- hhjjsskk33
Olet oikeassa, kyllä siihen voidaan lisätä "kansallis"-sana siten että lause kuuluu;
"Kansallis-sosialistinen Wehrmacht pullisteli aikansa, kunnes kansa kantoi paskan tunkiolle, eikä tuosta pullistelijasta jäänyt edes paskanhajua, niin vähiin se tuhottiin..."
Olisko nyt kotoisampi sinulle ? - 3Timo
Muistaakseni kansallis-Wehrmahtia ei kyllä ollut olemassakaan?!
Sellain porukka ku Schutzstaffel kyllä löytyy, jolla oli hieman kansallismielisiäkin aatteita, mutta suurin intohimo noilla oli perunalastuihin! - Vai-että-dementia---
3Timo kirjoitti:
Muistaakseni kansallis-Wehrmahtia ei kyllä ollut olemassakaan?!
Sellain porukka ku Schutzstaffel kyllä löytyy, jolla oli hieman kansallismielisiäkin aatteita, mutta suurin intohimo noilla oli perunalastuihin!Autetaan vähän;
http://fi.wikipedia.org/wiki/Wehrmacht Noo-Siiri kirjoitti:
Kerro nyt ensiksi, mikä tuossa kirjoituksessa ei ollut totta, joohan Siiri.
ensinnäkään ihan turhaa luulla, että historia toistaa itseään. kun se menee joka kierroksella vieläkin idioottimaisemmaksi. ymmärrä historiasia, mutta muista kertoa se kymmenellä. jo sinun kommentistasi sen huomaa, tyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589