Etelän Autohuollon Klaukkalassa/ huono palvelu

Naisasiakas

En suosittele tätä autonhuoltopaikkaa missään tapauksessa!
Vein autoni huoltoon Klaukkalan Etelän Autohuoltoon, huoltoaika tilattu mutta ilmenikin toinen korjausta vaativa huoltotoimenpide joka menee samoilla työtunneilla.
Tästä soitettiin asiakkaalle ja kerrottiin tilanne sanoen ettei tällä voi ajaa. He tilasivat osan perjantaina ja tämä tullaan heillä korjamaan maanantaina joten auto piti jättää heille koko viikonlopuksi. Asiakkaalle annettiin ymmärtää, että asia hoidetaan pikemiten. Ei siis ilmoitettu asiakkaalle miten heillä hooidetaan huollot eli klo aikaa ei ilmmoitettu milloin heille sopii ottaa autoni huoltoon maanantaista.
Asiakkaana ihnettelin, että joudun olemaan kotona ja odottaa kokonainen päivä eikä autosta kuulu mitään. Heiltä ei vaivauduta soittamaan tai edes kertomaan milloin huoltoni on valmis vaikka olin jo perjantaista huollossa joka piti vallmistua perjantaina.
Asiakas joutuu itse soittamaan klo 13.00 ja kyselemään autonsa perään, milloin autoni vallmistuu??? Huollosta ei vaivauduta olla asiakkaaseen yhteydessä. Asiakkaan itse ollessa hultoon yhtydessä ylimielisesti ilmoitetaan asiakkaalle että ottavat vasta klo 15 autoni huoltoon. Asiakkaana kyseenalaistin heidän tapaansa hoitaa huollossa olevaa asiakkaan autoa. Annoin suoran reklamaation heidän asiakaspalvelustaan, koska minulle koituu haittaa siitä etten saanut autoani ensitilassa takaisin tai ainakaan ensimmäisten tilassa. Vaikka olinkin huoltojonossa jo perjantaista heillä huollossa.
Heiltä tuli ylimielinen vastaus asiakkaalle, että ovat myyneet viikkoja eteenpäin huolloista ja seuraava vapaa aika on heillä klo 15 vaikka olin heillä jo perjantaista sisällä niin heillä ei asiakkaita hoideta sen mukaan. Seuraavan ajan tilanneet ajaa ohi vaikka olet heitä ennen huollossa jota huoltoliike ei ole pystynyt heti hoitamaan.
Surkein palvelu ikinä! En voi suositella tätä ja todella ylimielinen asenne naispuolista asiakasta kohtaan jo alusta.
Palaan mielellään Malminkartanon huoltoon koska siellä osataan hoitaa asiat asiakaslähtöisesti. Eikä siellä ole ylimielistä asennetta naisasiakasta kohtaan.
Ei luulisi olevan varaa moiseen käytökseen näin kilpailun alalla.
Viimeinen kerta kun käytin teidän huoltoanne.

8

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivanmuuta

      Itsellä pelkästään hyviä kokemuksia. Joustava palvelu pikkuhommissa.

    • pelkkäkupla

      Aloittajan kanssa samansuuntainen kokemus. Korjaajat pitivät helvetinmoista remakkaa jonkun tutun sähköliikkeen pullonpohjalasisen valkoisella Hiacella ajavan ukon kanssa. Ukot haisi vanhalle viinalle varsinkin asiakas.

      Lopulta kyllästyin odotteluun ja lähdin muualle. Sieltä sainkin huomiota ja he saivat asiakkaan.

    • Valohoitoako

      Voi sitä asiakaskin vähän miettiä minkälaisia hommia auton laitossa voi tulla eteen,se ei ole kun vaikka toimistotyössä koneenkirjoittajalla jolla on kaikki kirjaimet heti käytössä.Autossa on sikspaljon osia ja jos niitä ei ole mistä laittaa niin miten niitä laitat vaikka entinen osa on jo poistettu.Itse olen aina korjannut ja luulen,kuvittelen että tiedän autoista jonkun verran vaikka, nykyisissä autoissa alkaa olla vian etsiminenkin jo vaikeeta kun täytyy olla mittarit jotka sanovat mikä on viallinen (sähköllä toimivissa laitteissa).Niinpä tuskin ne korjaamotkaan niitä autoja kiusalla sillä pitää !

    • kirku9

      ko. paikasta en tiedä muutakun äitini kautta...saanut hyvää palvelua toyotalle.itselleni jäänyt muisto -97,laakkonen vihdintie,asiakas toi huonosti käyvän subarun huoltoon:konepellin avattuani totesin että kaikki alipaineputket ihan sekaisin ja väärissä paikoissa(moottori vaihdettu)...kysyin asiakkaalta laitetaanko(...muiden töitten ohessa...) kuntoon vai ajatko näin?totesi että laita kuntoon...no neljän päivän jälkeen asiakas tuohtui kun autonsa ei ollu valmis,mutta leppyi sitten kun kerroin että olin tilannut kaaviot tehtaalta ja tehnyt ylitöinä hommia ja auton saa seuraavana päivänä kun kassa on auki...

    • hyvärinen6

      ota sijaisauto jos on tarvetta kulkea...

    • mahtavaamenoa

      Kerran kävin autoani huollattamassa ja toista kertaa en mene.

      Jos poikaset eivät saa renkaita autosta irti rikkomatta, niin ei ammattitaito kovin kova ole.

    • Pettynytasiakas

      Etelän Autohuollolta loppui yhteistyö AD-ketjun kanssa, hyvä niin!
      *HYMYILLEN*

    • ewerwewer

      Olen ollut ihan tyytyväinen Etelän Autohuoltoon. Mikään premium -merkkihuoltamo ei todellakaan ole kyseessä, mutta ainakin itselläni on tehty suuriakin remppoja hyvin tuloksin. Asiakaspalvelu on toki hieman vaihtelevaa. Noilla on ollut ainakin ennen edullinen tuntilaskutus, joten "suuremat" rempat ovat ainakin tulleet suhteessä edullisiksi. En sitten tiedä miksi ad-lähti. Boch car service -piste näyttävät nykyisin olevan (nostaakohan hintoja?)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe