Olin menossa odottamaan tuntia, kun ulkomaalainen vaihto-opiskelija, mies, tuli juttelemaan: hän halusi opetella puhumaan suomea. Ajattelin, että ollaan kerrankin suvaitsevaisia, ei tässä kauaa kuitenkaan mene ja että voin hetken rupatella jotain suomeksi - mutta sitten tyyppi alkoi kysellä missä asun ja olenko facebookissa ja puhelinnumerot.
Olin hämilläni, ja vasta jälkikäteen tajusin, että olisin voinut kylmästi sanoa, etten halua antaa numeroani. Olin liian kiltti tyypin suhteen. En kuitenkaan kertonut kotipaikkaani.
Nyt vain pelkään, että se tyyppi alkaa soittelemaan, sillä whatsappissa laitoin eston kyseiselle numerolle, enkä vastannut hänen laittamaansa viestiin. Pelkään myös, että tyyppi alkaa seurata minua koululla tai koululta kotiinkin. Inhottavaa, jos tällaisen töppäykseni takia joutuisin vaihtamaan puhelinnumeroa ja varomaan entistä enemmän, missä liikun. Olenko liian ilkeä, kun teen näin? Tilanne on minulle erittäin ahdistava. Varsinkin kun olisin voinut olla antamatta numeroani.
Voihan olla, että vaihtari olisi tosi mukavakin ihminen, tahtoisinkin uskoa niin - mutta se että pyytää yksin olevan naisen käytävältä juttelemaan ja alkaa kyselemään asioita, joita en jakaisi edes tuntemattomalle suomalaiselle, on ahdistavaa.
Annoin vieraalle vaihtariile numeron, nyt ahdistaa
Typerys
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1741534Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561225puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131201- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
- 51752
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252737Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33720- 37702