Kyllä näille fatsereille ja wahlrooseille on kelvannut joka ikinen tukieuro mitä suomalaisten verorahoista on heille maksettu. Luulen ,että nämä yhteiskunnan heille myöntämät tuet ovat moninkymmenkertaiset heidän tuleviin perintöveroihin nähden.
talouspakolaiset
1
<50
Vastaukset
- lhhje
Perintövero on vain yksi vero. Paljonko arvelet heidän maksaneen muita veroja vuosikymmenten mittaan? Euroissa mitattuna?
Luulen, että heidän veronsa kokonaisuutena ovat hyvin huomattavasti tukieuroja suuremmat, vaikka siihen laskettaisiin kaikki mahdolliset kulttuuriperinnönremontointiavustukset mukaan.
Ja vielä suurempia summia saadaan, kun lasketaan myös yritysten verot mukaan. Oy Karl Fazer Ab maksoi pelkästään vuonna 2013 veroja yhteensä 8,6 miljoonaa euroa. Nyt jotkut vasemmistolaiset nillittäjät ovat valmiita toivottamaan koko yrityksen sinne missä pippuri kasvaa. Yritysverojen menetyksen lisäksi siinä menee sitten pelkästään Suomessa 6000-7000 työpaikkaa, ja myös niiden työntekijöiden maksamat verot. Onko tämä todella sitä mitä te haluatte? Koko Suomi työttömyyskortistoon, jotta kaikilla menee yhtä surkeasti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584