Vainoamista Pihtiputaalla V

samivini

Minua vainotaan asuinkunnassani ilmeisen laajamittaisesti. Liikkumisiani seurataan, enkä tiedä, mikä on oikeaa sattumaa, mikä ei. Olen ollut yhteydessä asiasta poliisiin, puhunut lääkärin kanssa, mutta asiaan ei ole selvyyttä tullut. Poliisi on kieltänyt asian ja kehoittanut ottamaan lääkäriin yhteyttä. Olen ollut yhteydessä lääkäriin ja saanut psykoosi lääkkeitä. Lopetin lääkkeiden syönnin viime syksynä ja aloin ulkoilemaan säännöllisesti, tämä vainoaminen paheni. Minulla on sellainen vaikutelma, kuin ajatuksiani haluttaisiin ohjata, saada jokin ajatus päähäni. En tiedä, mikä tarkoitus, mutta en koe toimintaa kovinkaan hyödylliseksi minulle. Lähinnä todellisuudentaju järkkyy.

http://www.mikseri.net/clubs/thread.php?topic_id=49487&page=last#bottom

Linkin takana yleistä, sekavaa kirjoitustani asiasta ja mitä se on laittanut ajattelemaan, nachua nimimerkillä. Tätä vastaani toimintaa on ollut vuodesta 2007 lähtien. Ja mahdollisesti aikaisemminkin.

Ulkoilen tavaksi samoja reittejä. Eteeni tullaan esittämään jotain, kuin haluttaisiin saamaan jokin ajatus päähän. Joitain viikkoja sitten sähköpostiini tupsahti Venäläiseksi naiseksi esittäytyvä henkilö. Väitti, jotta olisimme olleet aikaisemmin yhteydessä, vaikka näin ei ollut. Vaihdoimme muutamia viestejä, kuntalaiset alkoivat tulemaan eteeni esittämään tuonne kirjoittamiani ajatuksia. Kerroin alkoholin käytöstäni. Seuraavana päivänä aamukävelyllä näin ilmeisestikkin entisen, en tiedä onko enään virassa, kunnanjohtajan Alkon nurkalla. Aamu kuuden seitsemän tienoilla, kun kyseinen liikerakennus ei ollut vielä auki. Lähetin kuvan itsestäni, jossa minulla silmät hieman harittaa. Päiväkierroksella ollessani eteeni tulee entisen apteekin nurkalla ilmeisestikkin sosiaalitoimiston työntekijä, jonka kanssa olen joskus asioinut. Vähän samanlailla silmät harittaen, kuin minulla tässä kuvassa. Kerron työstäni ja näen paikallisen linja-auto yrittäjän kylän kaivonkansia etsiskelemässä raudan paljastimella, tms työkalulla. Työni on vähän toimea sivuavaa. Kuin myös työni johto tuntuisi olevan tietoinen tuosta viestinnästä. On ollut sellaista puhetta, mistä voisi tulkita, jotta asiasta tiedettäisiin. Niinkutsuttua vinoon puhumista..

Samaksi henkilöksi esittäytyvä ihminen viikon, parin päästä otti yhteyttä toiseen sähköposti osoitteeseeni. Mitä en ollut kertonut hänelle.

Hieman sekava teksti, mutta tälläistä olen kirjoitellut maan johdolle. Eikä mitään tapahdu. Olin sairas tai en, mutta mikäänhän ei oikeuta väärinkohteluun. Kansanedustajille ja poliisille olen laittanut edelliset kirjailmat, mielenterveyspuoli väittää sairauden tuottamaksi harhaksi. Vainoamisesta tulee vainoharhaisuutta ja niin poispäin..

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seurustellaan1

      Kyllä. olet oikeassa. Sinua valvotaan, mutta vain täällä internetissä ja tietysti puhelimesi on myös seurantalaite. Minä en välitä siitä. Saatan kuolla huomenna, mutta ei väliä.. Olen elänyt jo tarpeeksi. Kysy nyt kuitenkin itseltäsi yksi tärkeä kysymys: MIKSI SINÄ OLISIT MUKA EDES JOLLAIN TAVALLA NIIN PALJON MIELENKIINTOINEN, ETTÄ SINUA JOKU VIITSISI SEURATA/KYTÄTÄ YMS:?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe