Vainoamista Pihtiputaalla VI

samivini

Minua vainotaan asuinkunnassani ilmeisen laajamittaisesti. Liikkumisiani seurataan, enkä tiedä, mikä on oikeaa sattumaa, mikä ei. Olen ollut yhteydessä asiasta poliisiin, puhunut lääkärin kanssa, mutta asiaan ei ole selvyyttä tullut. Poliisi on kieltänyt asian ja kehoittanut ottamaan lääkäriin yhteyttä. Olen ollut yhteydessä lääkäriin ja saanut psykoosi lääkkeitä. Lopetin lääkkeiden syönnin viime syksynä ja aloin ulkoilemaan säännöllisesti, tämä vainoaminen paheni. Minulla on sellainen vaikutelma, kuin ajatuksiani haluttaisiin ohjata, saada jokin ajatus päähäni. En tiedä, mikä tarkoitus, mutta en koe toimintaa kovinkaan hyödylliseksi minulle. Lähinnä todellisuudentaju järkkyy.

http://www.mikseri.net/clubs/thread.php?topic_id=49487&page=last#bottom

Linkin takana yleistä, sekavaa kirjoitustani asiasta ja mitä se on laittanut ajattelemaan, nachua nimimerkillä. Tätä vastaani toimintaa on ollut vuodesta 2007 lähtien. Ja mahdollisesti aikaisemminkin.

Ulkoilen tavaksi samoja reittejä. Eteeni tullaan esittämään jotain, kuin haluttaisiin saamaan jokin ajatus päähän. Joitain viikkoja sitten sähköpostiini tupsahti Venäläiseksi naiseksi esittäytyvä henkilö. Väitti, jotta olisimme olleet aikaisemmin yhteydessä, vaikka näin ei ollut. Vaihdoimme muutamia viestejä, kuntalaiset alkoivat tulemaan eteeni esittämään tuonne kirjoittamiani ajatuksia. Kerroin alkoholin käytöstäni. Seuraavana päivänä aamukävelyllä näin ilmeisestikkin entisen, en tiedä onko enään virassa, kunnanjohtajan Alkon nurkalla. Aamu kuuden seitsemän tienoilla, kun kyseinen liikerakennus ei ollut vielä auki. Lähetin kuvan itsestäni, jossa minulla silmät hieman harittaa. Päiväkierroksella ollessani eteeni tulee entisen apteekin nurkalla ilmeisestikkin sosiaalitoimiston työntekijä, jonka kanssa olen joskus asioinut. Vähän samanlailla silmät harittaen, kuin minulla tässä kuvassa. Kerron työstäni ja näen paikallisen linja-auto yrittäjän kylän kaivonkansia etsiskelemässä raudan paljastimella, tms työkalulla. Työni on vähän toimea sivuavaa. Kuin myös työni johto tuntuisi olevan tietoinen tuosta viestinnästä. On ollut sellaista puhetta, mistä voisi tulkita, jotta asiasta tiedettäisiin. Niinkutsuttua vinoon puhumista..

Samaksi henkilöksi esittäytyvä ihminen viikon, parin päästä otti yhteyttä toiseen sähköposti osoitteeseeni. Mitä en ollut kertonut hänelle.

Hieman sekava teksti, mutta tälläistä olen kirjoitellut maan johdolle. Eikä mitään tapahdu. Olin sairas tai en, mutta mikäänhän ei oikeuta väärinkohteluun. Kansanedustajille ja poliisille olen laittanut edelliset kirjailmat, mielenterveyspuoli väittää sairauden tuottamaksi harhaksi. Vainoamisesta tulee vainoharhaisuutta ja niin poispäin..

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mags123

      Hyvä kirjoitus. Olet gangstalkingin uhri. Niinkuin moni muukin suomessa. Kopioin sinulle oman tarinani. Sinun stalkkauksesi on onneksi vielä suhkoot lievää ja pienimuotoista. Älä huoli, aikansa se vituttaa, mutta kun tajuat ilmiön, niin haistata vaan niille yksinkertaisesti vitut.

      Huomioita zersetzungista:

      Kerron tässä pienen palasen elämästäni. Olen tällä hetkellä nuori "opiskelija"/työtön.
      En pysty nykyisessä elämäntilanteessani oikeastaan mihinkään. Ongelmia on monia, mutta päällimmäisenä Zersetzung ja sen vaikutukset päivittäiseen elämääni. En kykene käymään koulua, saatikka pitämään normaalia sosiaalista elämää. Vaikutukset ovat olleet sen verran suuret, että minulle on jossain vaiheessa kehittynyt PTSD. Ovikellot ovella pelästyttävät pahoina päivinä... Vittumaisinta tässä toiminnassa on nimenoman aloitekyvyn lakkaaminen
      totaalisesti. Kaikesta mistä olet ennen saanut hupia, saadaan mielihyvä vietyä. Kaikki sosiaaliset piirit myrkytetään. Menen sitten uuteen kouluun, taikka uudelle paikkakunnalle. Valheiden ja puolitotuuksien verkko seuraa perässä mihin ikinä kuljenkaan. Kovasti en tosin ole jaksanut yrittääkkään sosialisoitua ihmisten ilmoilla, ei vain enää yksinkertaisesti kykene. Aikani kuluu tietokoneella pelatessa internetkavereiden seurassa. Sieltä on aina hieman vaikeampaa lähteä jäljittämään ja estometoditkin ovat huomattavsati helpommat.

      Koko homma on kehitetty entisen Itäsaksan tiedustelupalvelun, eli stasin toimesta ja sitä käytetään erinäisten ryhmien toimesta. Hienointahan koko hommassa on se, että sitä on erittäin vaikea näyttää toteen sen "salamyhkäisyyden" takia. Eli toisinsanoen se on suunniteltu siten, että ilman erittäin pitäviä todisteita, siitä on erittäin vaikea jäädä kiinni.
      Metodit ja häirintä on mahdollista kiistää, mutta uhri itse tajuaa tilanteensa.
      Ryhmät jota tätä harjoittavat, eivät nyt ole suomessa kovin vaikea arvata. Miettikääpäs suomen rikollisuutta... Paskalle listalle voi joutua monestakin syystä. Hyvin usein tarkoituksena on kontrolli ja rahankeruu, näin nykymaailmassa. Voin myös hyvin kuvitella tilanteen, jossa pienenpitäjän "herrat" päättävät yhdessä alkaa häiriköimään maahanmuuttajaa, taikka vastaavaa statuksen omaavaa ihmistä, saadakseen hänet joko muuttamaan, tai voimaan henkisesti erittäin pahoin. Stasi käytti kyseisiä tekniikoita erittäin onnistuneesti itäsaksan aikoina poliittisiin kohteisiin ja toisinajattelijoihin.
      Monia itsemurhia ja jopa joukkosurmia. Yksi joukkosurma on jo Yhdysvalloissa ollut entisen merijalkaväen sotilaan toimesta. harmi vain, että sekin menee mielenhäiriön piikkiin, koska todisteita ei pystytä keräämään...

      Tööttäileviä autoja, "stalkaavia" naapureita, salasanojen vaihtoa internetissä, ovikellojen pimpottelua, taikka mitä ikinä heille juolahtaakaan mieleen keksiä. Keinoja on monia. Niin paljon kuin niitä jaksavat ihmiset keksiä. Minutkin on huumattu rhopynolilla ja viety kodinavaimet. Näin saadaan mukavia kotiolosuhteita... Onnekseni kämpässäni ei ole mitään pöllittävän arvoista. Turvalukon kolinaan mahdollisesti herään, niin ei ole huolettanut
      kauheasti mennä nukkumaan. Heh. Herääminen tarkoituksellisesti auheutettuihin kolinoihin/pimputuksiin/koputuksiin lähes päivittäin on kuitenkin rankkaa psyykkeelle.

      Ihmiset ketkä osallistuvat tämänkaltaiseen toimintaan tulevat useilta elämänalueilta, johtuen hyvistä suhteista toimintaa johtavien tasolta. Usein ihmiset eivät edes tiedä mitä ovat tekemässä, saatikka miksi ovat sitä tekemässä. Toinen yhteinen tekijä on persoonallisuuspiirteet, eli ollaan vain munattomia ihmisiä. Tai vaikkei oltaisi munattomiakaan, niin sosiaaliset- paineet ovat kovat ja liikutaan ryhmän mukana. Selvästi on jäänyt mieleen entisen kaveripiirini puheet, kuinka he ovat tarkoituksella
      jättäneet minut "rauhaan". Selityksenä oli ollut "yhdessä" sovittu vähemmälle näkemisen jättäminen sen takia, että minulla on kuulemma päässä heittänyt. No kaiken tarkoituksenahan tämäkin analyysi on. Eristää kavereista ja ystävistä. Onneksi
      olen vasta myöhemmin avautunut viisaammin vanhemmilleni tilanteestani. Tilanteen selviäminen on yleisesti ottaen melko hankalaa ja koska zersetzung etenee vaiheittan, on sitä melkein mahdotonta alussa huomata. Moni on ajautunut itsemurhiin ja joukkosurmiin Kuten jo edellä mainittu.

      Huom. Kaikki stalkkausstooreissa ja muissa kirjoitteluissa eivät aina pidä paikkaansa. Esim. suomessa viranomaisten osallistuminen operaatioihin on mitä luultavammin melko mahdotonta. Ainut järkevä selitys on esim. manipulointi. Ei tarvitse kauhean paljon vaivaa
      saadakseen poliisiin/paloautoihin jne. Myös lavastukset ja ns. valekertomukset virkavallalle ovat mahdollisia ja käytettyjä.

      Mitä luultavimmin tämänkin tekstin jatkoksi tulee liuta lääkäriin huuteluita ja muita vastaavia suosituksia. Se on se perinteinen tapa leimata kirjoittaja, jotta hänen tekstiltäänsä menisi uskottavuus. Myöskin poliisien puoleen kääntyminenon hankalaa, koska kyseinen operaatio on erittäin hankala todistaa tapahtuvaksi.

    • Mags1235

      Tervetuloa tähän paskaan. On meitä muitakin. Ja paljon paskemmin vainottuja....

    • eyq53yhq5

      Sitä kutsutaan paranoidiseksi skitofreniaksi.

      • ilmanapuailmanhoitoa

        Aivan. Käyttäkää teille sovittua avohoitoa ja puhukaa nämä asiat siellä rehellisesti. Jos vain juonitte ja täällä höperöitte näitä vainoamisharhojanne, ette voi saada apua!


      • Mags19

        Joojoo... Kuultu jo. Ihan turhaan tullaan pahoinpidellyksi, asuntoihin murtaudutaan ja tajua lähtee yhdestä kaljasta. Please nyt.


      • höpön.löpö
        ilmanapuailmanhoitoa kirjoitti:

        Aivan. Käyttäkää teille sovittua avohoitoa ja puhukaa nämä asiat siellä rehellisesti. Jos vain juonitte ja täällä höperöitte näitä vainoamisharhojanne, ette voi saada apua!

        Ei gangstalkatut hoitoa tarvitse vaan suojelua sadistisilta kiusaajilta.


    • kiljusieppo

      Ihan kiva, kun meilläkin ovikello soi ja ihmiset, joille olen kertonut, sanovat, että siellä saattoi olla joku. ##tut ollut, kerran avasin, eikä rappukäytävässä ollut valoa/ääniä, joten kyttäsin ilmakiväärin kanssa, josko soisi uudestaan... En ole vielä puukkoa tyynyn alle jemmannut, kuten isukki aikoinaan... Pahinta kai tuossa on se, että sinulle tuo kaikki on totta ja joskus jopa lääkärit menevät juttuihisi mukaan, eikä kukaan ulkopuolinen ainakaan voi todistaa tuntemuksiasi vääriksi/aidoiksi, koska tavallaan ne ovat aitoja... Kiinnostaisi tietää, oliko vainoja, kun käytit lääkitystä? Palasivatko lopetettuasi? Mikäli kyllä, kannattaisi mielestäni kokeilla sitä lääkitystä vielä. Saisit ainakin "tilaa" itsellesin kun et huomaisi kenenkään kyttäävän kokoajan. Tai voit suhtautua itseni lailla ovikellon soidessa, ettei siellä kuitenkaan ketään ole. Tosin itselläni aika lievänä taitaa olla noita samoja tuntemuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe